Gå til innhold

Ble med på noe jeg ikke ville

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært helt klar på at jeg ikke ville ha sex og forklart hvorfor men sist vi møttes begynte vi å rote og når jeg sa nei ga han seg ikke og når jeg sa nei strengt så stoppet han men ble sur og skuffet. Så jeg følte meg veldig presset og ble med på noe jeg ikke ville og det verste var at etterpå måtte jeg late som jeg likte det bare for å blidgjøre han.. Jeg hadde begynt å like han og ville ikke han skulle dumpe meg. Nå føler jeg meg veldig tom og lei meg. . Måtte bare få det ut...

Anonymkode: e5c4f...16d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har vært helt klar på at jeg ikke ville ha sex og forklart hvorfor men sist vi møttes begynte vi å rote og når jeg sa nei ga han seg ikke og når jeg sa nei strengt så stoppet han men ble sur og skuffet. Så jeg følte meg veldig presset og ble med på noe jeg ikke ville og det verste var at etterpå måtte jeg late som jeg likte det bare for å blidgjøre han.. Jeg hadde begynt å like han og ville ikke han skulle dumpe meg. Nå føler jeg meg veldig tom og lei meg. . Måtte bare få det ut...

Anonymkode: e5c4f...16d

Du sa nei flere ganger og han respekterte ikke grensene dine?

Du har forklart at du ikke vil ha sex, har forklart hvorfor og han respekterer ikke grensene dine?

Er ikke så veldig mye mer å si enn at du bør bare droppe han og gå videre.

Når noen viser så tidlig at de ikke respekterer grensene og et "nei", er det bare å gå, for det vil bare fortsette og du vil bli pressa til å gjøre ting du ikke vil hele tiden.

• Liker 2
Skrevet

Så vidt jeg skjønte så sa du stengt nei. Han godtok det, men du gav etter, hadde sex og latet som du likte det fordi han ble skuffet?

Det var dårlig oppførsel fra hans side å pushe så mye, ikke gi seg før du ble streng og vise deretter vise skuffelsen så tydelig.

Tross alt må man som voksen klare å si nei selv om noen blir skuffet. Hvis man gir etter og later som man liker det for at noen ikke skal være skuffet så er det lite å gå til politiet med. Det var kanskje en vond og dårlig opplevelse, men ikke et overgrep.

Anonymkode: 31c7d...a7d

• Liker 1
Skrevet

Dump. Next. 

Anonymkode: b512f...6a4

Skrevet

Det er jo opp til deg hvordan du vil ta forholdet videre. 

Ja, det kan hende at han tar hatten og går heller enn å se seg selv gjennom dine øyne dersom du konfronterer. Dersom forholdet ryker så er det jo greit at han ikke gjør slikt igjen. Selv om du får en negativ reaksjon og det ikke virker som om han tar det til seg.

Men jeg tenker jo at det ikke blir bedre neste gang hvis du ikke sier noe. Noe bør du endre. Men hvis du har tenkt å stagge han gjennom neste date, så var jo ikke det så vellykket forrige gang. Både underveis og punktum.

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Han respektere deg jo ikke.  Og det er et dårlig tegn. 

Skrevet

Si ha det og finn deg en annen.

Umiddelbart 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...