AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Min tidligere venninne som ikke er utdannet hundetrener har begynt å holde foredrag om hund. Hun får mye støtte og blir anerkjent for dette. Jeg lurer på hvor mye hun får betalt? Har andre erfaringer med dette?? Jeg føler hun gir seg ut for å være noe hun ikke er. Anonymkode: 13013...246
Troyamin Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Min tidligere venninne som ikke er utdannet hundetrener har begynt å holde foredrag om hund. Hun får mye støtte og blir anerkjent for dette. Jeg lurer på hvor mye hun får betalt? Har andre erfaringer med dette?? Jeg føler hun gir seg ut for å være noe hun ikke er. Anonymkode: 13013...246 Tja, alt fra gratis til 10.000,- for en helg med foredrag. Det kommer jo an på hva foredraget inneholder og hvor anerkjent hun er. Det er ikke sånn at hun kan komme "ut av det blå" og holde foredrag. Hun må jo ha folk som er villig til å delta og betale. Og da må hun ha faglig tyngde og resultater å vise til. Som alle andre som reiser rundt og holder foredrag innenfor sitt felt.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Hvor holder hun foredrag, og om hva? Anonymkode: bc5c5...54a 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Hvis hun ikke er venninna di lenger så har du vel ikke peiling på om hun har tatt utdannelse i hund eller ikke. Ikke bland deg Anonymkode: 37906...077 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 Hundetrener er ikke en beskyttet tittel. Alle kan jobbe som hundetrener, holde webinarer og foredrag etc. Om hun er en tidligere venninne, så har du vel ikke så mye innsyn i hvilken erfaring, eventuelt kurs og utdanning, hun har fått seg? Utdannet eller ikke, om hun får mye støtte og anerkjennelse, så føler vel folk at det hun lærer bort er hjelpsomt og støttet av forskning? Kanskje er hun veldig flink til å formidle metoder, teknikker, adferd etc på en måte som gjør det fordøyelig og enkelt å forstå? Anonymkode: 55e39...c83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå