AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Altså ikke hørt noe mer fra henne etter sex, har dere følt dette vondt, eller er det mest kvinner som kjenner på sånt! Hvordan følte du deg? Anonymkode: 5918d...49c
exictence Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Jeg er dame, men er det gått lang tid? Har du hørt fra deg? Endret 2. oktober 2022 av exictence
Druid Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså ikke hørt noe mer fra henne etter sex, har dere følt dette vondt, eller er det mest kvinner som kjenner på sånt! Hvordan følte du deg? Anonymkode: 5918d...49c Ekstremt høy på meg selv!!! Altså det at noen faktisk så i meg verdien som mann og brukte tid på å få meg til sengs, var en fantastisk opplevelse som sitter mye lenger enn selve sexen. Jeg tror følelsen av å bli brukt er forankret i forventninger til relasjonen, og menn i mye mindre grad opplever at det kobles en relasjon mellom sex og forhold. Så menn opplever nok heller følelsen av å bli brukt når sex forsvinner fra forholdet. 1
exictence Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Druid skrev (16 minutter siden): Ekstremt høy på meg selv!!! Altså det at noen faktisk så i meg verdien som mann og brukte tid på å få meg til sengs, var en fantastisk opplevelse som sitter mye lenger enn selve sexen. Jeg tror følelsen av å bli brukt er forankret i forventninger til relasjonen, og menn i mye mindre grad opplever at det kobles en relasjon mellom sex og forhold. Så menn opplever nok heller følelsen av å bli brukt når sex forsvinner fra forholdet. Men oppleves ikke en enda høyere verdi i deg, dersom damen vil også bruke tid til deg som en kjæreste? 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 exictence skrev (16 minutter siden): Men oppleves ikke en enda høyere verdi i deg, dersom damen vil også bruke tid til deg som en kjæreste? Selv om hele diskusjonen settes på spissen her, så blir jo det som å fortelle kvinner hvilken pris de bør sette på all den pikken de blir tilbydt? Forventninger, er vel hovedstikkordet her? Pga alt som er sagt og gjort, så vil en kjærestesøkende mann, ikke se noen fare i å ligge på første treff, for hun stikker jo neppe? Anonymkode: 68414...168
exictence Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv om hele diskusjonen settes på spissen her, så blir jo det som å fortelle kvinner hvilken pris de bør sette på all den pikken de blir tilbydt? Diskusjonen settes ikke på spissen her. Det er hvor verdifull (hvor mye verdt) MANNEN føler seg. Det handler ikke om å fortelle kvinnen hvilken pris de bør sette. Hun gjør som hun føler for i dette tilfelle, vil jeg tro. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forventninger, er vel hovedstikkordet her? Pga alt som er sagt og gjort, så vil en kjærestesøkende mann, ikke se noen fare i å ligge på første treff, for hun stikker jo neppe? Anonymkode: 68414...168 Skjønner ikke helt hvordan du tenker. En kjærestesøkende mann kan se en fare jo, for damen stikker, det er jo nettopp at hun har stukket hun har gjort her.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Hadde vært glad for å ha følt meg ønsket for sex. Det er jo en stor bekreftelse på at du verdt noe hvis en dame har sex med deg. Selv bare for 1 gang. Anonymkode: f67a9...869 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 Menn er fornøyd bare fordi de har hatt sex. Siden mrnn får status av sex og kvinner blir sett på som sluts så føler ikke menn seg brukt og som søppel etter sex sånn som kvinner Anonymkode: 86776...ada 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Skrevet 2. oktober 2022 Synges dette høres litt rart, så om du sender en melding dagen etterpå og hører ikke noe fra henne så kjennes det liksom helt greit ? Anonymkode: 5918d...49c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #10 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synges dette høres litt rart, så om du sender en melding dagen etterpå og hører ikke noe fra henne så kjennes det liksom helt greit ? Anonymkode: 5918d...49c Menn skiller ikke ut oxytocin under sex slik kvinner gjør. Anonymkode: f67a9...869
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde vært glad for å ha følt meg ønsket for sex. Det er jo en stor bekreftelse på at du verdt noe hvis en dame har sex med deg. Selv bare for 1 gang. Anonymkode: f67a9...869 Jeg ville og blitt smigret om noen ønsket meg kun for sex. Det vanlige er jo at damer ligger med menn de ikke har sjans på, og kommer krypende til menn de har sjans på når de vil ha forhold. Det er ydmykende. Når de egentlig vil ha kjekkere menn, men vet de kun har sjans på sex med dem... Så er det en patetisk taper som går med på dette Anonymkode: 46956...0b0
exictence Skrevet 2. oktober 2022 #12 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn er fornøyd bare fordi de har hatt sex. Siden mrnn får status av sex og kvinner blir sett på som sluts så føler ikke menn seg brukt og som søppel etter sex sånn som kvinner Anonymkode: 86776...ada Vel, noen menn gjør. Ts gjør. Noen kvinner gjør. Noen ikke 1
K.B. Skrevet 2. oktober 2022 #13 Skrevet 2. oktober 2022 Brukt for sex? Jeg forstår ikke helt dette? Har dere hatt sex og begge var innforstått med det? At den ene parten ikke ønsker noe mer er jo vedkomme sitt valg, jeg forstår ikke helt dette med at sex skal være så mye mer en den fysiske akten. Samme med jomfruer som venter i det uendelige på "den riktige" livet er kort og ikke kast bort de beste årene av livet på å være prippen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #14 Skrevet 2. oktober 2022 Det er en kjip følelse, men ikke i nærheten av så kjip følelse som å ikke være god nok for sex. Anonymkode: 9dcd8...5e1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #15 Skrevet 2. oktober 2022 exictence skrev (3 timer siden): Skjønner ikke helt hvordan du tenker. En kjærestesøkende mann kan se en fare jo, for damen stikker, det er jo nettopp at hun har stukket hun har gjort her. Jeg vet at kvinnen sjelden har sex med noen hun ikke kunne tenke seg noe mer med. Derfor kunne jeg godt ha sex med henne på første date, uten å tenke at det ville ødelegge noe. I dette tilfellet var det en enhjørning, som tømte og rømte. Selvsagt ville jeg bli skuffet. Anonymkode: 68414...168
Druid Skrevet 2. oktober 2022 #16 Skrevet 2. oktober 2022 exictence skrev (6 timer siden): Men oppleves ikke en enda høyere verdi i deg, dersom damen vil også bruke tid til deg som en kjæreste? Kommer ann på 🙂 … Altså, jeg vet jeg er sånn passe ubrukelig som person, men har mange egenskaper kvinner verdsette i en partner, så antallet kvinner som vil bruke tid på meg som kjæreste, er gjerne 10-20 ganger så stort som kvinner som ser ut over utestedet og sier til seg selv: «Han der er egna til å gi meg pikk i kveld.» Så verdien av det mennesket som faktisk har giftet seg med meg og som deler hverdagen med meg, er uvurderlig. Men i denne relasjonen har jeg tross alt gjort en innsats. Hun er her fordi jeg er litt mindre meg og at jeg gjør en minimumsinnsats for ikke å daglig få henne skrikende å løpende ut av huset. Så det er i en litt annen sammenheng.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #17 Skrevet 2. oktober 2022 Det er jo drømmen? Det et bare damer som sutrer over dette. Anonymkode: 6d6de...811
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #18 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo drømmen? Det et bare damer som sutrer over dette. Anonymkode: 6d6de...811 Hvorfor er dette drømmen ? La meg si du liker dama også sender du melding også ghoster hun deg dagen etter sex? Anonymkode: 5918d...49c
exictence Skrevet 2. oktober 2022 #19 Skrevet 2. oktober 2022 Druid skrev (1 time siden): Kommer ann på 🙂 … Altså, jeg vet jeg er sånn passe ubrukelig som person, Nei men? Hvorfor mener du det, hva legger du i det? Druid skrev (1 time siden): Så verdien av det mennesket som faktisk har giftet seg med meg og som deler hverdagen med meg, er uvurderlig. Men i denne relasjonen har jeg tross alt gjort en innsats. Hun er her fordi jeg er litt mindre meg og at jeg gjør en minimumsinnsats for ikke å daglig få henne skrikende å løpende ut av huset. Så det er i en litt annen sammenheng. Fordi du er litt mindre deg? Vil du være en annen person egentlig enn den du viser? Selvsagt handler et forhold og relasjoner om å lytte og ville andre det beste, og gjensidighet, gi og få. Jeg tenker på at jeg ønsker å få frem den beste versjonen av meg, og at det er meg. Du ønsker å få frem den beste versjonen i deg selv, og det er jo deg, tenker du det?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #20 Skrevet 2. oktober 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er dette drømmen ? La meg si du liker dama også sender du melding også ghoster hun deg dagen etter sex? Anonymkode: 5918d...49c Hvis hun faktisk ghoster er hun ikke en partner for meg uansett (les: feig/konfliktsky) så jeg ser ikke på det som ett tap. Hun filtrerer seg selv for å si det slik. Anonymkode: 6d6de...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå