Gå til innhold

en fyr jeg ikke aner om jeg burde date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en roomie som jeg liker veldig godt, eller hatet han til å begynne med, men begynner å få sterke følelser etter 4 år. vi har aldri snakket, men føler jeg kjenner han ut og inn

grunnen til at vi ikke prater er fordi jeg er norsk jente på 23, han er utenlandsk kanskje i 30-40 årene? eller slutten av 20? aner ikke helt

har prøvd å flørte men han løper bare vekk, rart det der synes jeg, gjør noe med selvbildet mitt. jeg kan liksom ligge med hvem som helst mann jeg peker på, så driver han og leker hard to Get????. hallo give me a break altså.

hvordan skulle jeg prøve meg uten at det blir kleint?

Anonymkode: 49d3a...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roomies som "løper vekk" når du flørter, skal du selvfølgelig la være i fred. Hva er du for predator, liksom?

Anonymkode: bfe87...5a1

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

det er en roomie som jeg liker veldig godt, eller hatet han til å begynne med, men begynner å få sterke følelser etter 4 år. vi har aldri snakket, men føler jeg kjenner han ut og inn

grunnen til at vi ikke prater er fordi jeg er norsk jente på 23, han er utenlandsk kanskje i 30-40 årene? eller slutten av 20? aner ikke helt

har prøvd å flørte men han løper bare vekk, rart det der synes jeg, gjør noe med selvbildet mitt. jeg kan liksom ligge med hvem som helst mann jeg peker på, så driver han og leker hard to Get????. hallo give me a break altså.

hvordan skulle jeg prøve meg uten at det blir kleint?

Anonymkode: 49d3a...1c0

Når vi kvinner liker noen så blir vi ofte en smule for ivrige. La han være i fred. Om du ikke vil være en "predator", så ikke oppfør deg som en heller. Du fremstår narsissistisk i innlegget. Your "best bet" er kanskje å snu helt om og "unngå" ham en stund og la han eventuelt løpe etter deg. Om han da ikke reagerer finner du sikkert et annet interessant objekt å løpe etter.

Anonymkode: 38d13...50b

Skrevet

Det her må jo være tull. Du aner ikke hvor gammel han er og dere har aldri pratet sammen før pga språkbarriere, men du liker han så godt at du vil date han? Hva er det i så fall du liker så godt med han at du kunne tenke deg et forhold med han? Klærne hans? Utseende hans? Tingene hans? For verdier, humor, samtaler, og absolutt alt annet med han som person vet du jo tydeligvis ingenting om, siden dere ikke snakker sammen. 

Og oppå det hele så flykter han i det du prøver å flørte, men du tenker at det er en god ide å prøve seg likevel? 

Nei, det her ble bare for rart... 

Anonymkode: 97b62...ea1

• Liker 2
Skrevet

Respekter at han ikke liker deg! Et NEI er et NEI!

Anonymkode: e7697...f04

Skrevet

Den her tråden har du startet før

Anonymkode: f1c2e...694

Skrevet

Du kjenner han ut og inn, men vet ikke om han er i 20-årene eller 40-årene?? Hva vet du om han?

Og han spiller ikke hard to get, han er oppegående nok til å ikke ha sex med roomien som han aldri har pratet med i løpet av fire år...

Anonymkode: 6308e...2ea

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Du kjenner han ikke.

Hvorfor finner du deg ikke en på din egen alder?

Anonymkode: 51194...24a

Skrevet

Dette gir absolutt ingen mening. Anbefaler deg å bestille en legetime. 

Anonymkode: d5070...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...