Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spør for en venn; hvor mye ville du betalt for å få klippet hage hekken din (ca 20 m lang og 150 cm høy). Hvor mye kan han ta seg betalt?? Hvor mye kan han ta betalt for å montere takstige, med takstein. H panner. ?? 10-12 stigetrinn. Han Vurderer å begynne for seg selv.. med å yte tjenester og vedlikeholdsarbeid. Takk for svar. 

Endret av vannm75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan sjekke litt rundt på Finn hva andre tar for samme type jobb kanskje? Evt ringe rundt til div firma og late som om han er interessert og innhente priser?

Jeg hadde ikke betalt for det, men det er pga det jeg ikke får gjort selv så har jeg venner eller naboer som hjelper meg. Så hjelper jeg de tilbake når det er noe de trenger hjelp til. 

Anonymkode: b1399...68c

Skrevet (endret)

Du har opprettet to tråder til i dag med spørsmål om det samme, både takstige og klipping av hekk, men da er det du som eier hus og feieren som ikke vil feie før du har montert takstige (noe som er påbudt). Dette blir for useriøst! Hvorfor dikte opp historier om sånt? Bedre å være ærlig så kanskje du får ordentlige svar også.

Endret av Lunabelle
Skrevet
vannm75 skrev (5 timer siden):

Spør for en venn; hvor mye ville du betalt for å få klippet hage hekken din (ca 20 m lang og 150 cm høy). Hvor mye kan han ta seg betalt?? Hvor mye kan han ta betalt for å montere takstige, med takstein. H panner. ?? 10-12 stigetrinn. Han Vurderer å begynne for seg selv.. med å yte tjenester og vedlikeholdsarbeid. Takk for svar. 

Hehe sant så sant, men det er Fordi eg vil ha svar snarest, og nå flest mulig. 🙂 tenkte å starte for meg sjøl 🙂 hehe 

Skrevet
vannm75 skrev (2 minutter siden):

Hehe sant så sant, men det er Fordi eg vil ha svar snarest, og nå flest mulig. 🙂 tenkte å starte for meg sjøl 🙂 hehe 

Du tenker å starte et firma hvor du tilbyr klipping av hekk og montering av takstiger? 

• Liker 1
Skrevet
Boetica skrev (1 minutt siden):

Du tenker å starte et firma hvor du tilbyr klipping av hekk og montering av takstiger? 

Det blir nok en suksess! :ironi: 

Anonymkode: bb455...86d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det blir nok en suksess! :ironi: 

Anonymkode: bb455...86d

AS Stige & Hekk

• Nyttig 1
Skrevet
vannm75 skrev (29 minutter siden):

Med svart arbeid! Ihvertfall i følge hva du skriver i en av de andre trådene. 

Skrevet

Klippe hekken må gjøres ofte så max 200-400 kr per gang men hadde nok heller valgt en ungdom som trengte pengene enn et firma. De andre tingene har jeg ikke peiling på

Anonymkode: 6263b...f4e

Skrevet

Bare en liten info til alle som kjøper svartarbeid: du kan bli personlig ansvarlig for skatten som unndras. 

Anonymkode: d68a1...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...