AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Hvordan tok baby det? Hilsen mor som gruer meg til å jobbe igjen! Men unner pappaen og babyen alenetid og permisjon😊 Anonymkode: 39662...bfd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Det var velt uproblematisk. Både for barnet hvor pappa ikke hadde permisjon før hen var ett år og for babyen hvor vi delte permisjonen 50/50. Ammet begge barna til de var 1,5 år. Anonymkode: f55c2...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 For barna gikk det fint, han var og er kjempegod med de. Men for meg husker jeg det som en sykt travel periode, fordi han ikke evnet å få ting gjort hjemme i tillegg. Så jeg kom hver dag hjem til rotete hus, måtte lage middag selv, og han måtte hvile for han var jo såååå sliten av å ha vært barnevakt som han kalte det hele dagen. Anonymkode: 2cca9...76b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Det gikk veldig bra! Ble veldig mammadalt når jeg først var hjemme, og kjempegrei til pappaen når jeg var borte. Det ble en god del klenging og sutring, noe jeg forstår da de selv ikke forstå følelsene de kjenner på. Skal sies at ungen var 8-9 mnd. Det har forsåvidt ikke gått seg til etter 2 år heller? Så tror det kommer ann på ungen, vår er bare veldig mammadalt og jeg tror ikke noe som helst kan endre det. Det var faktisk veldig deilig å komme seg på jobb, følte jeg fikk meg selv tilbake. Så jeg gledet meg til jogg og jeg gledet meg til å komme hjem, så alt var bare supert rett og slett! Anonymkode: f32f9...f27 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For barna gikk det fint, han var og er kjempegod med de. Men for meg husker jeg det som en sykt travel periode, fordi han ikke evnet å få ting gjort hjemme i tillegg. Så jeg kom hver dag hjem til rotete hus, måtte lage middag selv, og han måtte hvile for han var jo såååå sliten av å ha vært barnevakt som han kalte det hele dagen. Anonymkode: 2cca9...76b Signerer denne, det hadde jeg glemt. Han bare slapp alt ansvar i det jeg kom inn døra, selv kom han hjem og gjør forsåvidt det enda til ferdig middag og matro. Jeg derimot lager mat med en unge hengende i foten, hiver i meg maten fordi ungen er ferdig etter 2 minutter og må ta meg av ungen mens pappaen spiser 😂 Det har blitt så vane i hverdagen at jeg glemmer det nesten. Men dette varierer vel på mannfolka, noen er vel heldigere enn andre 🤭 Anonymkode: f32f9...f27
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 Det gikk helt supert! Baby var 7 mnd. Jeg koste meg på jobb, de koste seg hjemme, og jeg kom hjem til rent hus og ferdig middag Ingen problemer med ammingen, fortsatte med amming til nesten 2 år Anonymkode: 772bf...a44 1
Rem Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Null problem. Han sliter litt med å legge henne uten puppen ennå. Han tok over når hun var 10mnder. Nå er hun 19mnder... jeg ammer fremdeles når jeg er hjemme.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 Babyen tok det bra, men amminga gikk til helvette😅 Anonymkode: 7eebf...321
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #10 Skrevet 2. oktober 2022 Far overtok da hun var 8,5 mnd. Jeg opplevde at det tok noen uker før babyen var tilfreds med situasjonen. Pappaen var flink med henne. Veldig slitsomt for meg da babyen var veldig avhengig av meg da jeg var hjemme. Det var også jeg som tok amming (naturlig nok) og nattevåk. Ammingen var på sitt beste rett før permisjon, men produksjonen dalte naturlig nok etter jobbstart og da babyen var vel 12 mnd. var det så lite igjen at hun ikke ville ha puppen mer. Trist synes jeg. Jeg skulle gjerne vært lenger hjemme og ammet lenger. Anonymkode: 6031a...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå