vannm75 Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Hei. Har ca 20-25 meter m hekk som må klippes, / stusses. Den er ca 150 høy og lett tilgjengelig. Kor mye vil det koste å leie folk til arbeidet ? Med bortkjøring av haheavfallet. Hvor mye har du betalt for montering av takstige til huset ditt?? Montere 10-12 Stigetrinn ? Takk for svar. Noen som har erfaring? Benyttet seg at dette?? Endret 2. oktober 2022 av vannm75
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Det gjør jeg selv Anonymkode: def0b...5f3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 17 hours ago, vannm75 said: Hei. Har ca 20-25 meter m hekk som må klippes, / stusses. Den er ca 150 høy og lett tilgjengelig. Kor mye vil det koste å leie folk til arbeidet ? Med bortkjøring av haheavfallet. Hvor mye har du betalt for montering av takstige til huset ditt?? Montere 10-12 Stigetrinn ? Takk for svar. Noen som har erfaring? Benyttet seg at dette?? Driver i bransjen selv, for hekklippingen, regner med det er beskjæring Topp/begge sider + bortkjøring? for en slik jobb ville jeg tarr 6500,- inkl mva. Hvis du skal legge den ut på anbud så ikke velg det første og beste, og ALLTID be om befaring. Takstiger driver jeg ikke med så aner ikke. Anonymkode: ce644...0af 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Hadde tippet rundt 5000,- Anonymkode: ef422...a03
vannm75 Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2022 Takk, for et saklig og nyttig svar.. fra anonym bruker..:) da kan e ta litt mer med god samvittighet..:) det var det eg hadde mistanke om.. skal ta dine råd til etterretning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå