Sunflower1995 Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Jeg er ei jente på snart 27 år som nylig innledet et forhold. Vi har snart vært sammen i 2 mnd og jeg føler til tider at vi står litt stille. Før jeg innledet et forhold med typen, så var jeg singel i en god stund. Fant ingen interesse av og date eller finne meg en kjæreste. Jeg er var heller ikke den typen som foretrakk ONS. Etter en stund som singel så ble jeg vant med det. Jeg likte å være alene helt frem til jeg fant typen min. Vi ble kjent over nett og skrev med hverandre i flere måneder før vi tok steget og møttes. Jeg likte han veldig godt og kunne se for meg en fremtid med han. Vi fortsatte å møtes på jevnlig basis frem til vi nesten var sammen hver dag. Vi utveklset ikke et eneste kyss eller hoppet til køys de første 8 mnd vi snakket sammen, fordi vi ble enige om å ta det rolig og se hvordan ting utviklet seg. På denne måten fikk vi muligheten til å bli kjent med hverandre på et nøytralt grunnlag. Men i det siste så føler jeg ikke på de samme følelsene som jeg gjorde. Er det grunn til bekymring? Jeg er utrolig glad i denne gutten, men jeg vet ikke om det er nok. Jeg er litt redd for at vi kanskje har gått over til litt mer vennskapelig forhold. Jeg mistenker han ikke for å være utro eller gjør andre ting bak min rygg. Men jeg har lagt merke til at han ikke er så flink til å vise følelser. Jeg tror kanskje det har med exen hans å gjøre. Hun var utro mot han og hun ble så kastet ut. Jeg har valgt å ikke spørre for mye rundt det forholdet da jeg opplever at han syntes det er sårt. Jeg er litt redd for at han kanskje ikke helt klarer å stole helt på meg pga det. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg ønsker ikke at exen skal være en brems for vårt forhold. Jeg har forstått det som han hun var mye sjalu og ikke spesielt grei med han (ikke voldelig). Han sa at forholdet med henne ikke var sunt fra starten av. Det er mye som har skjedd der som jeg egentlig ikke ønsker å vite hva er. Det har ikke med meg å gjøre. Hvordan kan jeg eventuelt hjelpe han? jeg merker at det er noe som er galt selv om han sier at det ikke er det. For jeg føler at dette er grunnen til at vi ikke går noe særlig fremover. Endret 2. oktober 2022 av Sunflower1995
Kvinnenavn Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Hvor lenge har dere kjent hverandre nå? Dere var altså mest vennskapelige de første 8 mnd, men hvor lenge er dette siden? Det hørtes ut som en ekstremutgave av å «ta det litt rolig».. Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom han og eksen? Hvorfor vil du ikke snakke med han om eksen? Hvis hun var slem, så trenger han kanskje en del tid på å bearbeide hendelser og kanskje han egentlig ikke er helt klar for et nytt forhold? Hva sier han selv?
Sunflower1995 Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2022 (endret) 19 minutter siden, Kvinnenavn said: Hvor lenge har dere kjent hverandre nå? Dere var altså mest vennskapelige de første 8 mnd, men hvor lenge er dette siden? Det hørtes ut som en ekstremutgave av å «ta det litt rolig».. Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom han og eksen? Hvorfor vil du ikke snakke med han om eksen? Hvis hun var slem, så trenger han kanskje en del tid på å bearbeide hendelser og kanskje han egentlig ikke er helt klar for et nytt forhold? Hva sier han selv? Vi begynte å skrive med hverandre i starten av Januar i år. og ja vi er veldig klar over at det kanskje var litt ekstremt å ta det såpass rolig så lenge. Men som han sa til meg - det var en grunn for at jeg ønsket å ta det rolig. Han fortalte meg at det ble slutt mellom dem i mars/april 2020. Vi har snakket en del om eksen, men det er en del ting jeg ikke vet om som kanskje er greit å ikke rive opp i. Grunnen til at jeg ikke ønsker å snakke så mye om eksen er fordi jeg er redd jeg skal bli sjalu på ting som allerede har hendt. At kanskje enkelte elementer i forholdet deres skal gå litt mer innpå meg enn hva jeg ønsker selv. Jeg ønsker ikke være en sjalu kjæresten. Jeg sliter allerede med å skape tillit til andre mennesker, da hjelper det ikke å snakke om ekser for å si det sånn. ihvertfall ikke når typen har den historien han har med eksen. Men han sier ikke så mye og det er det som egentlig gjør det litt vanskelig. Endret 2. oktober 2022 av Sunflower1995
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Vil du at han skal fortelle mer, da? Anonymkode: 21664...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå