Egenskap Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Det er trist det er sånn. Men hennes fremstilling av å blande jobb og fritid i sosiale medier formidler jo hennes fokus. Hva egentlig tjener det noen av at tidsbruken hennes er å få frem hvor og hva hun gjør til enhver tid. Jeg tror ikke det passer seg å fremstille to parallelle løp. Faktum er at det er justisminister jobb, og da vil jeg tro det er mange viktige saker hun må prioritere. 1
yamask Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Hun får vel kritikk for å være på Tiktok, ikke sosiale medier generelt. Tiktok er kinesisk, og vi vet jo alle hvordan Kina er. Bekymringene handler om at ho kan bli overvåka, ikke at hun ikke gjør jobben sin ordentlig fordi hun bruker sosiale medier. Solberg, Skei Grande, Støre og resten av tungvekterne bruker jo andre plattformer flittig på jobb. 4
Justlooking Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 fotballjenta skrev (7 timer siden): Hun får vel kritikk for å være på Tiktok, ikke sosiale medier generelt. Tiktok er kinesisk, og vi vet jo alle hvordan Kina er. Bekymringene handler om at ho kan bli overvåka, ikke at hun ikke gjør jobben sin ordentlig fordi hun bruker sosiale medier. Solberg, Skei Grande, Støre og resten av tungvekterne bruker jo andre plattformer flittig på jobb. Det er tiktok det gjelder og jeg kan være enig i kritikken nettopp fordi det er kinesisk. 3
Egenskap Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2022 Justlooking skrev (37 minutter siden): Det er tiktok det gjelder og jeg kan være enig i kritikken nettopp fordi det er kinesisk. jeg sikter ikke til tiktok, men på generelt grunnlag...
Justlooking Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 Egenskap skrev (29 minutter siden): jeg sikter ikke til tiktok, men på generelt grunnlag... ok, trodde det var kun tiktok. 1
Egenskap Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2022 Justlooking skrev (19 minutter siden): ok, trodde det var kun tiktok. Jeg har sett hun bruker instragram aktivt. Da får jeg forståelse hva hun har fokus på. Og det bekler ikke å være i en justisminister posisjon.
yamask Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Egenskap skrev (6 minutter siden): Jeg har sett hun bruker instragram aktivt. Da får jeg forståelse hva hun har fokus på. Og det bekler ikke å være i en justisminister posisjon. Men dette gjør jo veldig mange andre politikere og? 2
Rullerusk Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 (endret) 2 hours ago, Egenskap said: Jeg har sett hun bruker instragram aktivt. Da får jeg forståelse hva hun har fokus på. Og det bekler ikke å være i en justisminister posisjon. Nå er det Tik tok som har blitt stilt spørsmål ved. Endret 2. oktober 2022 av Rullerusk
Anonymburker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Skrevet 2. oktober 2022 Hun er forholdsvis ung, så må da få lov til å være en vanlig ung kvinne hun også? 1
yamask Skrevet 3. oktober 2022 #10 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg så nettopp denne tiktok-videoen, og selvom jeg støttet party-sanna fordi politikere også er mennesker syns jeg det var pinlig og skammelig å se Norges justisminister lage noe slikt. Hun har altså lagt ut en "vlogg" om dagen sin som justisminister med samme oppsett som en reiseblogger eller lignende. Vi er på tampen av en krig og hun er lederen for vår sikkerhet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå