AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Jeg har ikke lyst til å drive med «rumpelek» under sex, og kjenner jeg stivner til når han gjør dette. Han sa tidlig i forholdet at han absolutt ikke ville ha noe i rompa, men nå opplever jeg at han ønsker at jeg skal ta på rompehullet hans når han er veldig tent. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, for det hele er litt avtennende for meg, for han har hårete rumpe og jeg har kjent rester etter dopapir når han han ført hånden min bort dit… Anonymkode: 26b85...c74 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Æsj, si fra ! Jeg hadde fått helt spader og kanskje løpt fra hele forholdet Anonymkode: cf64a...38a 7 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Da får du nesten fortelle han det. Er viktig at begge trives under sex. Anonymkode: 96d1b...6b4 8 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, Anonymkode: 26b85...c74 K-O-M-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N Dere får eventuelt bruke sosiale medier til kommunisere sammen, om det er så vanskelig ansikt til ansikt. Alternativt gå hver deres vei, for da er det åpenbart ikke liv laga for noe som helst relasjonelt mellom dere. Anonymkode: fba23...2e8 6 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): K-O-M-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N Dere får eventuelt bruke sosiale medier til kommunisere sammen, om det er så vanskelig ansikt til ansikt. Alternativt gå hver deres vei, for da er det åpenbart ikke liv laga for noe som helst relasjonelt mellom dere. Anonymkode: fba23...2e8 ☝️ dette også Anonymkode: 54ae0...f40
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Æsj, si fra ! Jeg hadde fått helt spader og kanskje løpt fra hele forholdet Anonymkode: cf64a...38a Ja tenk, noe så grusomt som å gjøre noe for partnerens nytelse! Det kan vi ikke ha noe av! Sex skal kun være i misjonærstilling, på soverommet og med lyset av. Og helst bare for prokreasjon. Anonymkode: 43ef3...005 5 1 5
Endorfin Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Forstår veldig godt det er avtennende, spesielt når han ikke evner og holde seg ren i tilegg, får jo hårene til og reise seg bare av og lese om det. Gi klar beskjed, eller gå 8 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er når den som har mest hemninger/mental sperre/ er prippen, ikke kan snakke. Problemet er når en av partene i et forhold anser den andres seksuelle grenser som hemning/mental sperre/prippen. Da har man virkelig et problem. Anonymkode: 9454e...a89 7 12
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #10 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja tenk, noe så grusomt som å gjøre noe for partnerens nytelse! Det kan vi ikke ha noe av! Sex skal kun være i misjonærstilling, på soverommet og med lyset av. Og helst bare for prokreasjon. Anonymkode: 43ef3...005 Å gjøre narr av at folk har ulike seksuelle grenser er ikke så produktivt. Anonymkode: 9454e...a89 12 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen. Kanskje vanskeligere om det er noen måneder eller under et år. Selv har jeg vært sammen med kjæresten min noen år og hadde ikke nølt med å stoppe opp et øyeblikk om han gjorde noe jeg ikke var komfortabel med. Satt meg opp, smilt lett og sagt: «Du, det der funker ikke helt for meg kjenner jeg. Så la oss droppe det» Før jeg hadde kastet meg over ham, gjerne kysset ham, ridd ham og på den måten vist at jeg fortsatt tenner på like mye og vil ha ham. Dermed er situasjonen løst uten at det ble ubehagelig. Det blir i det hele tatt fort glemt. Evt tatt opp igjen i en muntlig tone siden, gjerne med et par glass innabords, hvor vi har en generell diskusjon over hva vi tenner på;) Anonymkode: c402e...ba2 4 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #12 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja tenk, noe så grusomt som å gjøre noe for partnerens nytelse! Det kan vi ikke ha noe av! Sex skal kun være i misjonærstilling, på soverommet og med lyset av. Og helst bare for prokreasjon. Anonymkode: 43ef3...005 Finnes en mellomting da. Elsker sex i div stillinger og lyset kan gjerne være på. Men verken min eller hans anal er med i mitt sexliv. Og spesielt ikke ett som er uvasket. Anonymkode: 3541f...5a8 11 2
Blåjojo Skrevet 2. oktober 2022 #13 Skrevet 2. oktober 2022 Da må du si ifra at du ikke liker det. Om det hadde vært aktuelt om det var nyvasket, så får du gi beskjed om at du forventer at han tar en dusj før sex. 6
Gjest Hottentått Skrevet 2. oktober 2022 #14 Skrevet 2. oktober 2022 Det er absolutt ingenting annet å gjøre enn å si ifra. Veldig mange menn får nytelse av en julefinger😜 det er ikke noe rart rundt det. Men om du ikke ønsker å gi han det må du si ifra. Og ikke minst si ifra dersom du ikke ønsker at han skal gjøre det på deg.
Rucula Skrevet 2. oktober 2022 #15 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja tenk, noe så grusomt som å gjøre noe for partnerens nytelse! Det kan vi ikke ha noe av! Sex skal kun være i misjonærstilling, på soverommet og med lyset av. Og helst bare for prokreasjon. Anonymkode: 43ef3...005 Jamen for faen, det er ekkelt å drive å pelle rundt i et skittent hårete rumpehull med dopapir rester. Hvor nasty er du egentlig! Til TS: jeg hadde dumpet fyren 11 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #16 Skrevet 2. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Problemet er når en av partene i et forhold anser den andres seksuelle grenser som hemning/mental sperre/prippen. Da har man virkelig et problem. Anonymkode: 9454e...a89 Nei. Problemet er prippenheten. Som definitivt manifesterer seg ellers i dette forholdet også Anonymkode: a16b9...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #17 Skrevet 2. oktober 2022 Hadde fått han til å vokse den hårete ekle kroppen Anonymkode: 11cf1...438 1
Troyamin Skrevet 2. oktober 2022 #18 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): jeg har kjent rester etter dopapir når han han ført hånden min bort dit… Anonymkode: 26b85...c74 Bare dette hadde gjort at jeg ikke kunne vært intim med mannen i utgangspunktet. Renslighet er et krav! 8 2
SlemUlv Skrevet 2. oktober 2022 #19 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei. Problemet er prippenheten. Som definitivt manifesterer seg ellers i dette forholdet også Anonymkode: a16b9...9b8 Problemet er definitivt mangel på respekt for grenser. Man har lov å ha genser for sitt eget sexliv, uten å bli sett på som "prippen". 9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå