AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Vi er enige om at vi skal gifte oss før vi flytter sammen. Nå har vi begynt å kikke på boliger og har ordnet finansieringsbevis i bankes slik at vi kan by på bolig. Hvordan kan jeg «minne ham på» å fri selv? Han sa tidligere i forholdet (da vi begynte å bli seriøse) at han gledet seg til dagen han skulle gå ned på kne for meg… Men ingenting skjer??? Anonymkode: a361e...884
K.B. Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Ta initiativ og fri selv da for faen! Og slutt å se klissete Hollywood filmer, hvem går ned på kne for å fri? vi lever ikke på 1800 tallet. Endret 2. oktober 2022 av K.B. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 K.B. skrev (3 minutter siden): Ta initiativ og fri selv da for faen! Og slutt å se klissete Hollywood filmer, hvem går ned på kne for å fri? vi lever ikke på 1800 tallet. Jeg vil ikke fri selv. Vil at han skal fri slik han sa at han skulle. ts Anonymkode: a361e...884
K.B. Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vil ikke fri selv. Vil at han skal fri slik han sa at han skulle. ts Anonymkode: a361e...884 Har du vurdert at han ikke vil fri? Jeg blir helt satt ut av slike tråder. Så mange tråder her om ubrukelige menn, der konklusjonen er: "dump han" Når jeg hører sånt vås som du kommer med, så er min umiddelbare tanke at hadde jeg vert typen din, så hadde jeg dumpet deg, så infantil kjæreste hadde jeg ikke orket..
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 K.B. skrev (1 minutt siden): Har du vurdert at han ikke vil fri? Jeg blir helt satt ut av slike tråder. Så mange tråder her om ubrukelige menn, der konklusjonen er: "dump han" Når jeg hører sånt vås som du kommer med, så er min umiddelbare tanke at hadde jeg vert typen din, så hadde jeg dumpet deg, så infantil kjæreste hadde jeg ikke orket.. Hvorfor skal jeg vurdere at han ikke vil fri, når han selv har sagt det motsatte? Jeg tenker mer på at jeg ønsker fortgang i det, for jeg ønsker å kjøpe bolig som planlagt snart. Du trenger ikke å svare så negativt, du vet ingenting om personen du svarer ❤️ ts Anonymkode: a361e...884 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vil ikke fri selv. Vil at han skal fri slik han sa at han skulle. ts Anonymkode: a361e...884 Han har nok ikke glemt det. Hvis han faktisk ønsker å fri, så gjør han det. Anonymkode: abcd7...0a6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vil ikke fri selv. Vil at han skal fri slik han sa at han skulle. ts Anonymkode: a361e...884 ok. Men du er voksen dame nå, ts. Og en av de viktigste tingene vi lærer som voksne er at å få det som en vil sjelden er veldig bra for noen. Du får det ikke som du vil her. Hva velger du å gjøre med det? Flytte sammen uten være gift? Fri selv og håpe han sier ja? Vente i all evighet? Ty til passiv-aggressiv hinting og håpe han ikke slår opp fordi slikt er ufint? Folk sier de «ønsker» å gjøre mye rart. Folk ombestemmer seg også. Det er helt normalt, og hel udramatisk. Anonymkode: 697a9...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 Å gifte seg før man flytter inn sammen høres ut som verdens verste ide. Anonymkode: aa199...b3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå