AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Vet ikke hva jeg vil med dette men ligger nå her og gråter som en tulling. En mann jeg har gitt mye av min tid og kjærlighet til sårer meg så mye. Vi har vært en del frem og tilbake de siste to årene, og hver gang jeg har klart å kutte han ut så har han tatt kontakt og kommet tilbake, når jeg vil ha noe seriøst så sårer han meg, og jeg idioten lar det skje gang på gang. Men det som såret mest er at jeg i dag sa jeg følte mye mer for han enn han for meg, så sa han det stemte. Jeg har jo visst det lenge, så hvorfor lar jeg det skje? Føler meg som et oppegående menneske på alle steder i livet og i andre forhold jeg har hatt, men jeg er jeg bare helt løk. Hva feiler meg? Klarer ikke å se for meg andre i livet mitt eller en fremtid med noen andre enn ham, hvordan er det mulig når jeg vet han er som han er mot meg og sier direkte han ikke føler like mye. Trenger en lobotomi!! Anonymkode: e5e1d...de1
Turtellure12 Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Det er drit kjedelig å være forelsket i noen som ikke er forelsket i deg. Hjerte-smerte delux. Ikke lobotomi - terapi. Og, ta en dag av gangen 1 1
Helene1982 Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Bruk noen dager på å gråte og hør på triste sanger, men gi deg selv en frist, der du må gå videre. 2
Rosakatt Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Du, det feiler deg absolutt ingenting, du er forelsket eller elsker han, det er en bi**ch akkurat nå, men du kommer deg gjennom det en vakker dag. Og det finnes absolutt bedre menn for deg, der ute! ❤️ Forferdelig synd at han har brukt deg på denne måten 😔 MEN det at du har klart å kutte han ut tidligere! Det vil du klare igjen ❤️
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva feiler meg? Oppveksten din, antageligvis. Følelsen av å være på rett plass når du prøver forgjeves å få kjærlighet, følelsen av å være på feil plass når noen elsker deg mer enn du elsker de. Anonymkode: 85f66...cea
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke hva jeg vil med dette men ligger nå her og gråter som en tulling. En mann jeg har gitt mye av min tid og kjærlighet til sårer meg så mye. Vi har vært en del frem og tilbake de siste to årene, og hver gang jeg har klart å kutte han ut så har han tatt kontakt og kommet tilbake, når jeg vil ha noe seriøst så sårer han meg, og jeg idioten lar det skje gang på gang. Men det som såret mest er at jeg i dag sa jeg følte mye mer for han enn han for meg, så sa han det stemte. Jeg har jo visst det lenge, så hvorfor lar jeg det skje? Føler meg som et oppegående menneske på alle steder i livet og i andre forhold jeg har hatt, men jeg er jeg bare helt løk. Hva feiler meg? Klarer ikke å se for meg andre i livet mitt eller en fremtid med noen andre enn ham, hvordan er det mulig når jeg vet han er som han er mot meg og sier direkte han ikke føler like mye. Trenger en lobotomi!! Anonymkode: e5e1d...de1 Dette var som å lese om meg. Har det akkurat på samme måte. De vet at man har masse følelser for dem de vet en prøver å opprette avstand for å komme videre. De sier de forstår. Men tror ikke forstår noe. Eller de er bare ego og tenker på seg selv. Det er sykt vondt fordi ene er å ha sterke følelser for noen som ikke gjengjelder men så et det oppgittheten, sinne man får mot seg selv når kroppen ikke hører på fornuft og motarbeider meg hele tiden. Hjernen vet hva den skal gjøre men kroppen samarbeider ikke. Som hele tiden gir en sug i magen, savn som river innvendig og ett hjerte som er blitt helt ødelagt. Og man går og repeterer i hodet : gi gmfasn i han. Husk alle gangene han såret meg. Men kroppen hører bare ikke etter. Er så helvetes lei. Har hatt det slik i 3 år nå. Det går aldri over og jeg vil gjerne møte noen nye men jeg er for sliten til å møte noen nye. Og det er så mye rart der ute at man føler en trygghet ved at noen en kjenner tar kontakt. Og det gjør han selvsagt selv om det bare er kaffe nå for tiden så er det nok at jeg ikke kommer videre. Vi bor på samme sted så umulig å ikke treffes innimellom. Men snart ett år siden jeg hadde noe sex med han. Men savner det. Beste sex’en ever… Så føler med deg ts. Helt for jævlig er det. Anonymkode: 2fb4f...9e4 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 Kardinal skrev (28 minutter siden): Les boka hekta av Sissel Gran Det har jeg gjort. Fant den ikke interessant var en helt annen historie enn min. Jeg er ikke ts Anonymkode: 2fb4f...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #9 Skrevet 2. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Oppveksten din, antageligvis. Følelsen av å være på rett plass når du prøver forgjeves å få kjærlighet, følelsen av å være på feil plass når noen elsker deg mer enn du elsker de. Anonymkode: 85f66...cea Ts her: det har jeg tenkt litt på. Anonymkode: e5e1d...de1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #10 Skrevet 2. oktober 2022 Sikkert ikke sjelden slike situasjoner oppstår i vår tid med alle mulige friends with benefits situasjonsmuligheter. Noe greiere før i tiden sikkert da folk ventet med sex til de fikk "sementert" forholdet. Men for et håp for deg; Han kan jo ha visse følelser selv om han ikke sier det. Det er ikke alle som pleier å være ærlige om følelsene sine. Anonymkode: ffbb2...394 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her: det har jeg tenkt litt på. Anonymkode: e5e1d...de1 Hvis du har det, så er det ikke utenkelig at det er det. Kan bare anbefale deg å ha fokuset på deg selv og dine mønstre i stedet for på menn. Om du er over 16 år kan du lese denne; https://forum.kvinneguiden.no/topic/1472526-nedverdigelse-og-ydmykelse-endring-i-tenningsmønster/ Det er litt samme greia. Anonymkode: 85f66...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå