AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Ja, single eller samboer/gift. Reiser dere alene på tur innimellom? Jeg kjenner på meg at det hadde vært for å reise et sted helt alene og vare slappe av og nyte livet og friheten. Treffer dere og blir kjent med andre? Hvor anbefales det å reise? Anonymkode: cc999...85c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har reist noen ganger alene til London og vært ute på nattklubb og kost meg alene. Kommer alltid i prat med noen og hadde jeg vært mer sosial hadde jeg nok fått gode venner, men er ikke så opptatt av det når jeg reiser. Har flere venner som har reist mye rundt i verden og fått kjempenære venner de har mye kontakt med Anonymkode: 1e763...f11
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg reiser ofte alene og da er jeg ikke ute etter å bli kjent med noe. Jeg vil være i fred, trives i eget selskap. Prater selvsagt med folk på kafé, restaurant og på overnattingssted, men tar ikke initiativ til samtale ellers. Noen ganger reiser jeg på type fellestur og da blir det noe helt annet. Da blir jeg kjent med nye mennesker, holder kontakten med noen av dem vi sosiale medier. Har truffet noen igjen. Anonymkode: d4614...6d4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg reiser ofte alene og da er jeg ikke ute etter å bli kjent med noe. Jeg vil være i fred, trives i eget selskap. Prater selvsagt med folk på kafé, restaurant og på overnattingssted, men tar ikke initiativ til samtale ellers. Noen ganger reiser jeg på type fellestur og da blir det noe helt annet. Da blir jeg kjent med nye mennesker, holder kontakten med noen av dem vi sosiale medier. Har truffet noen igjen. Anonymkode: d4614...6d4 Glemte å si at jeg er singel 😊 Anonymkode: d4614...6d4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 Tenkte å ta en tur i vinter, og da blir det vel gjerne Kanariøyene som ikke er for langt unna, eller som koster skjorta. Vil ha litt varme også😁 Noen spesielle steder/hoteller/reiseselskaper som er å anbefale? Anonymkode: cc999...85c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 Blir som regel kjent med noen. Noen er blitt gode venner også. Vi sees sjeldent da vi bor i forskjellige land. Du må selv være aktiv, ta kontakt og f.eks melde deg på en tur. Jeg elsker food tour og free tour. Anonymkode: 2258f...e5a
Helene Skrevet 3. oktober 2022 #7 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har reist alene til flere land. Trives godt i eget selskap, og har alltid med et lass med bøker. Lydbokverden har lettet kofferten masse 🤣. Samtidig, har alltid blitt kjent med mennesker. Går ofte utenfor turistfeller, blir kjent med lokale. Snakker flere språk, der det blir vanskelig har vi Google translate. Har fått norske venner, fra annen kant av landet, og flere utenlandske. Vi møtes på FaceTime. Utrolig lærerikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå