Gå til innhold

Er det tabu å gå til thai massasje?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette like tabu i 2025 ???

Anonymkode: 404cc...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 0.07):

Etter mye overtid på kontoret frister det med en god og hard massasje. 

Men jeg tørr ikke å gå inn i salongen, fordi jeg er redd for hva folk vil tenke hvis de ser meg gå inn der. Og hva om kollegaer og bekjente ser meg, hva vil de tenke? 

Pleier vanlige folk uten skjulte hensikter å dra på slike steder?  Jeg er mann. 

Anonymkode: d5bca...709

Jeg har blitt henvist til thai massasje av fastlegen før. Så så tabu kan det ikke være. Ikke fikk jeg noen happy ending heller. Hadde anmeldt fastlegen om dette var tilfellet. Fastlegen min er også kvinne. Kunne vært fine overskrifter i vg dette hvis det var tilfellet. Pasient henvist til bordell?  Ser for meg overskriftene allerede. Utrolig nok så finnes det steder som er seriøse også. Er nok mye fordommer ute å går også. Det ser man jo lett hvis man leser litt i denne tråden. Tenker du på de thai massasjene som også tilbyr happy endings? Det blir noe helt annet. Dette er jo nærmest bordeller for å regne. Da er det fort tabu igjen.

Endret av Rosa Gnom
Skrevet

Hva er forskjellen på thaimassasje og massasje på en spasallong? Er det etnesitet på massøren, behandlingsform? Da sett bort i fra om man prøver å få noe sexuellt utav det.

Anonymkode: 5ad92...e0e

Skrevet

Meg over her- får ikke redigere som anonym. Jeg har vært på massasje verden over, og det handler om å kna muskler, ofte naken, eller med papirtruse, men alltid anstendig og håndkle holdt oppe når man snur seg. Så hva er forskjellen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er forskjellen på thaimassasje og massasje på en spasallong? Er det etnesitet på massøren, behandlingsform? Da sett bort i fra om man prøver å få noe sexuellt utav det.

Det er ganske mange disipliner når det kommer til massasje.
Det vi er vandt med i Norge kalles svensk massasje.

Thai er en ganske "brutal" form for massasje.
Brukes mye makt man er mørbanka etter en time med det.

På meg er det det eneste som virker.
Går til ei som har salong her jeg bor som ikke driver med noe happy ending.

Har prøvd "vanlig" massasje uten noe hjelp.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Meg over her- får ikke redigere som anonym. Jeg har vært på massasje verden over, og det handler om å kna muskler, ofte naken, eller med papirtruse, men alltid anstendig og håndkle holdt oppe når man snur seg. Så hva er forskjellen? 

Forskjellen er at folk ikke forstår forskjellen på prostitusjon og thai massasje. Jeg har aldri kledd meg naken når jeg har fått thai massasje. Det er en behandling som kombinerer trykk,passiv tøying og akupressur langs kroppen. Man trenger virkelig ikke å være naken for dette. Da har du kommet til feil sted. Det brukes heller ikke noen form for oljer eller lignende under tradisjonell thai massasje.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gå til en seriøs plass å be om 60 minutter Thai.
Da merker du forskjellen på Thai og vanlig "Kna litt på muskler"

Skrevet

Hvis du er kvinne, nei. Hvis du er mann tror jeg folk flest vil stusse litt.

Skrevet
Slarti skrev (1 time siden):

Gå til en seriøs plass å be om 60 minutter Thai.
Da merker du forskjellen på Thai og vanlig "Kna litt på muskler"

Takk for info, og forstår enda bedre frustrasjonen til massørene som behersker dette, men blir tatt for å være "horer". Kanskje TS skal hoppe i det og drive litt folkeopplysning etterpå, med mindre det egentlig er happy ending sted han(tror det er en mann?) Egentlig er ute etter. 

• Liker 1
Skrevet

Det nok ikke tvil om at seksuelle tjenester utgjør en vesentlig del av inntektsgrunnlaget for mange thaisalonger. Ellers hadde man ikke støtt på dem overalt, slik det er nå. Ifølge Aftenposten (eller var det VG ?) er det snakk om betydelige, «skattefrie» ekstrainntekter, som utgjør forskjellen mellom en økonomisk helt marginal virksomhet til en virkelig lukrativ forretning.

Anonymkode: e7292...979

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gikk jevnlig til thai massasje en periode fordi jeg slet med smerter i rygg og nakke. Det så litt shabby ut der, men hun jeg gikk til var flink og profesjonell og jeg fikk god hjelp. Er kvinne

Anonymkode: 9be10...c17

• Liker 1
Skrevet
Kudos skrev (55 minutter siden):

Tror jeg må ta en prat med min kvinnelige fastlege som henviste meg til thai massasje. Hun tror tydeligvis at jeg er en horekunde.

AnonymBruker
Skrevet
Kudos skrev (12 timer siden):

Det er derfor jeg som mann ikke hadde funnet på å ta thaimassasje. Har aldri forsøkt og det kunne kanskje vært godt, men vurderer det ikke engang. Til det er stigmaet for stort.

Anonymkode: 542aa...e59

• Liker 1
Skrevet
Slarti skrev (14 timer siden):

Det er ganske mange disipliner når det kommer til massasje.
Det vi er vandt med i Norge kalles svensk massasje.

Thai er en ganske "brutal" form for massasje.
Brukes mye makt man er mørbanka etter en time med det.

På meg er det det eneste som virker.
Går til ei som har salong her jeg bor som ikke driver med noe happy ending.

Har prøvd "vanlig" massasje uten noe hjelp.

Samme her. Jeg føler meg ikke mørbanket. Mer som "ny". Den thaidamen jeg går til er fantastisk dyktig, spesielt på sener.

Så er hun god på å varme opp kroppen med varme risputer med urter, så kroppen tåler litt "juling" 😅

En gang følte jeg at jeg gikk inn som 80 år, og kom ut som en 20 åring 😆

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv tatt thaimassasje, i Thailand, og er kvinne. Jeg ville derimot aldri gått til en slik salong her i Norge, uten at jeg vet at det er 100% profesjonelg og KUN massasje av faglærte mennesker.

Her i Norge går jeg heller til et anerkjent og allment sted der de har ulike typer massasje, utført av fagfolk.

Anonymkode: 2abb3...cfb

AnonymBruker
Skrevet

Gikk til thaimassasje en gang. Aldri mer. Hadde såre muskler etter fysisk slitsom jobb og tenkte massasje skulle hjelpe. Etter tullete hjelpeløs massasje i 10 min tok massøsen tak i kuken min, så meg inn i øyene "u want bombom my pussy". 
Fikk på meg klærne i en fei, og hun skulle ha penger for den verdiløse massasjen. Det nektet jeg. Sa jeg ville anmelde henne for seksuell trakassering. 

Anonymkode: d9248...08e

AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (På 2.10.2022 den 0.11):

Det er kamuflert som bordell. Sexmasssje. Ta klassisk på et vanlig spa heller du.

Ja, en del er det, og det ødelegger fullstendig for de seriøse thai-massørene. Er en seriøs thai-massør her i byen og hun har flere ganger vært i avisa på grunn av truende kunder som vil ha tjenester som hun ikke tilbyr. Hun har flere ganger blitt skikkelig skremt av hvordan kranglete mannfolk tar som en selvfølge at thai-massage handler om sex og hvor sinte de blir når hun nekter.

Anonymkode: 2e1d8...6ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 16.35):

Hvorfor må det absolutt være THAI massasje, og ikke vanlig, norsk massør på et fysikalsk institutt?

Anonymkode: 527ee...c3d

For på thai får du noe "ekstra"

Skrevet

Jeg tok nettopp thaimassasje, det var jævli vondt, også nå en uke etterpå...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 0.07):

Etter mye overtid på kontoret frister det med en god og hard massasje. 

Men jeg tørr ikke å gå inn i salongen, fordi jeg er redd for hva folk vil tenke hvis de ser meg gå inn der. Og hva om kollegaer og bekjente ser meg, hva vil de tenke? 

Pleier vanlige folk uten skjulte hensikter å dra på slike steder?  Jeg er mann. 

Anonymkode: d5bca...709

er vinduene fullt tildekket så ikke gå inn. Gjelder alle spa/massør steder dra til en annen plass,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...