Anonyme menn Skrevet 10. oktober 2022 #21 Skrevet 10. oktober 2022 Anonyme menn skrev (2 timer siden): Jeg har erfaringer, tror det holder. Ingenting med media å gjøre. Jeg har selv vært på disse plassene, og itillegg kjennskap til flere av damene. Tror du virkelig jeg bare slenger ut med noe? Av 14-15 steder i Bergen har jeg erfart dette, er vel 2 steder jeg ikke har besøkt, men av de er ene et sted jeg vet det har foregått mer en massasje. Da gjenstår Ta Ta ved innkjøring til klostergarasjen 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #22 Skrevet 10. oktober 2022 Ikke mulig å gå på thaimassasje uten å få ståpikk. Massørene der er smarte. De kommer tilfeldigvis borti kuken din med albuen og får du ståpikk så spør de om du vil ha ekstra service. Ikke lett å si nei når dama er fin og hun som det naturligste i verden kan tre seg nedpå deg. Anonymkode: 640ec...2de 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #23 Skrevet 11. oktober 2022 Anonyme menn skrev (14 timer siden): Av 14-15 steder i Bergen har jeg erfart dette, er vel 2 steder jeg ikke har besøkt, men av de er ene et sted jeg vet det har foregått mer en massasje. Da gjenstår Ta Ta ved innkjøring til klostergarasjen Notert. Anonymkode: 542aa...e59
jaeols Skrevet 17. oktober 2022 #24 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 22.20): Ikke mulig å gå på thaimassasje uten å få ståpikk. Massørene der er smarte. De kommer tilfeldigvis borti kuken din med albuen og får du ståpikk så spør de om du vil ha ekstra service. Ikke lett å si nei når dama er fin og hun som det naturligste i verden kan tre seg nedpå deg. Anonymkode: 640ec...2de Dette stemmer ikke, og sex skal ikke forekomme. Folk må greie å holde seg i skinnet. Er folk virkelig så svake? 2 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2022 #25 Skrevet 17. oktober 2022 Anonyme menn skrev (På 7.10.2022 den 8.32): Om noen tok en test etter sæd på gulv, vegger, klær i en thaimassasje salong ville det vært så mye utslag. Ikke sex reklamerer de, men det er for å kunne velge sine sexkunder. Hj gies på minst 90 % av plassene i Bergen iallefall, Bj og prostata er ikke uvanlig, og flere steder utføres fullbyrdig sex i lokalene. Det er såkalt tips disse thai damene lever av. Veldig mange kan ikke massere engang. Det er 90% sexarbeidere har du noe kilde på det der? 1
jaeols Skrevet 17. oktober 2022 #26 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 22.20): Ikke mulig å gå på thaimassasje uten å få ståpikk. Massørene der er smarte. De kommer tilfeldigvis borti kuken din med albuen og får du ståpikk så spør de om du vil ha ekstra service. Ikke lett å si nei når dama er fin og hun som det naturligste i verden kan tre seg nedpå deg. Anonymkode: 640ec...2de Får du ståpikk på massasjeinstitutt har du store problemer. Da bør du gjøre noe med det, ikke utnytt sårbare damer, Dette er bare skammelig. 3 1
Anonyme menn Skrevet 17. oktober 2022 #27 Skrevet 17. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): har du noe kilde på det der? Egne erfaringer med massasje stedene i Bergen, itillegg til hva jeg blitt fortalt og lest i div forum, samt gjennom samtaler med flere thai damer som har utført div sexuelle tjenester. Så får det være opp til deg og andre å tolke om det er nok. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #28 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 11.57): Hvordan vet du at det ikke jobber menn på en thaimassasjesalong? Og mener du at man må masseres av det samme kjønn siden du poengterer at han må gå til en mannlig massør? Anonymkode: 542aa...e59 Jobber mange folk på thai massasjeinstitittuer i Norge som tidligere har vært menn. Har selv venner i miljøet. Anonymkode: fad36...eaf 1
jaeols Skrevet 19. oktober 2022 #29 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg ville foretrukket å bli massert av en mann, så lslipper jeg dette folk maser om. At kvinner tilbyr sex, noe som ikke er sant. Bare noen her som fantaserer, får ikke kvinne kontakt på andre måter.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #30 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har to kollegaer, hver torsdag tar de på seg hver sin Adidas treningsdress og går på thai massasje for å få seg en blowjob. Og hver fredag hører vi om det. Slik har de holdt på i årevis. Anonymkode: 1cb7b...cc6 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #31 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg er kvinne og fått thaimassasje (uten happy ending) bare for å teste. Det var ikke spesielt bra. To forskjellige steder. Aller hardeste massasje er hos idrettsmassør og naprapaut. Min far går på thaimassasje i Thailand men der bruker han en blind mann og det er overhodet ingen bordell forbindelse der han går. Anonymkode: c6241...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #32 Skrevet 22. oktober 2022 Ja og min erfaring er at menn er mye bedre på massasje med kraftigere hender og trykk.. Anonymkode: c6241...cb7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #33 Skrevet 22. oktober 2022 Tydeligvis mange her som aldri har vært på et massasjestudio, men kun nører sine egne skitne fantasier. Går inne i mellom til et par steder mine thailandske kollegaer selv går og anbefalte meg. Tror du blir kjeppjaget ut rimelig kjapt om du er idiot og forventer noe seksuelt. Anonymkode: 749b7...326 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #34 Skrevet 23. oktober 2022 Bare tabu for menn som ønsker å fremstå ordentlig og som ikke har til hensikt å kjøpe sex. Jeg vet om mange nok menn som skryter av dette også, i visse miljøer, og ja - de oppsøker slike steder for å kjøpe seksuelle tjenester. Det er synd at asiatiske massasjesteder har fått dette rykte på seg, men det er ikke uten sannhet. Det er dessverre fordi en del av disse stedene gir slike tjenester. Det er en del papirløse kvinner som ender opp på slike steder og tjener penger på den måten. Det er skrevet om i artikler. Det er ikke så lenge siden det var en ekkel tråd her inne der noen menn anbefalte hverandre asiatiske massasjestudioer der man kunne bli sugd eller få en håndjobb. Var kjempe nasty, men de anbefalte uten moralske skrupler. Anonymkode: 76d17...ec9 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #35 Skrevet 23. oktober 2022 Det kan være vanskelig å skaffe seg sex på vanlig vis, man ser jo skjevfordelingen mellom menn og kvinner på det området. De fleste damer kan få de fleste menn, men slik er det ikke andre veien. Anonymkode: 91f72...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #36 Skrevet 24. oktober 2022 I Drammen er det vilt mange thaimassasjestudioer, og jeg har bare vært på to av dem, men de er seriøse! Den ene salongen har vært masse i media fordi de hater at folk forventer at de selger sex, så tenker at det hadde de ikke gjort om det var tilfellet. Begge salongene har jeg fått anbefalt, og jeg er veldig fornøyd. Hard, dyptgående massasje som virkelig løser opp! Synes ikke det er flaut. Betaler med kort. Anonymkode: cfcb7...a28
Motelvibes Skrevet 25. oktober 2022 #37 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Det er ikke en menneskerett å FÅ sex. Å utnytte kvinner i en helt umulig situasjon fordi det er «psykisk belastende å ikke få sex» er inhumant og hinsides egoistisk. Traficking-ofre lider, mange ender i selvmord og gjennomsnittlig gjenværende leveår for et traficking-offer er sju år… Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 27. oktober 2022 av Perelandra 1
Perelandra Skrevet 27. oktober 2022 #38 Skrevet 27. oktober 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring, innhold KG ikke ønsker å assosieres med, avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod.
Perelandra Skrevet 28. oktober 2022 #39 Skrevet 28. oktober 2022 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og svar til dette. Perelandra, mod.
jaeols Skrevet 28. oktober 2022 #40 Skrevet 28. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 20.39): Jobber mange folk på thai massasjeinstitittuer i Norge som tidligere har vært menn. Har selv venner i miljøet. Anonymkode: fad36...eaf Det må være menn, vil ikke bli massert av en kvinne. Er hetero, men å ha kvinner nær seg er utrolig belastende. Vet aldri hva de finner på. Endret 28. oktober 2022 av jaeols
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå