Gå til innhold

Er det tabu å gå til thai massasje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter mye overtid på kontoret frister det med en god og hard massasje. 

Men jeg tørr ikke å gå inn i salongen, fordi jeg er redd for hva folk vil tenke hvis de ser meg gå inn der. Og hva om kollegaer og bekjente ser meg, hva vil de tenke? 

Pleier vanlige folk uten skjulte hensikter å dra på slike steder?  Jeg er mann. 

Anonymkode: d5bca...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kamuflert som bordell. Sexmasssje. Ta klassisk på et vanlig spa heller du.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ville hatt massasje så hadde du gått til en mannlig idrettsmassør. 

Slutt å lyv for deg selv, ingen andre tror deg heller.

Anonymkode: 67573...a7d

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne ta thaimassasje jeg, gjør meg absolutt ingenting. Jeg går dit kun for massasje uansett, og hva andre mennesker tenker og tror bryr meg fint lite. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på.

Her hvor jeg bor finnes det uansett lovlige horehus, og i byen hvor jeg bor er det ikke vanlig at thaimassasjestedene tilbyr noe som helst som ligner på noe seksuelt heller. Seksuelle tjenester er lett tilgjengelige uansett.

Anonymkode: 92c14...54a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 0.07):

Men jeg tørr ikke å gå inn i salongen, fordi jeg er redd for hva folk vil tenke hvis de ser meg gå inn der. Og hva om kollegaer og bekjente ser meg, hva vil de tenke? 

Om noen tok en test etter sæd på gulv, vegger, klær i en thaimassasje salong ville det vært så mye utslag. Ikke sex reklamerer de, men det er for å kunne velge sine sexkunder. Hj gies på minst 90 % av plassene i Bergen iallefall, Bj og prostata er ikke uvanlig, og flere steder utføres fullbyrdig sex i lokalene. Det er såkalt tips disse thai damene lever av. Veldig mange kan ikke massere engang. Det er 90% sexarbeidere

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 0.12):

Hvis du ville hatt massasje så hadde du gått til en mannlig idrettsmassør. 

Slutt å lyv for deg selv, ingen andre tror deg heller.

Anonymkode: 67573...a7d

Hvordan vet du at det ikke jobber menn på en thaimassasjesalong?

Og mener du at man må masseres av det samme kjønn siden du poengterer at han må gå til en mannlig massør?

Anonymkode: 542aa...e59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt enig. Jeg kunne godt tenkt meg å gå og fått slik massasje på et lett tilgjengelig sted. Men jeg ville aldri gjort det pga stigmaet som følger med det å bare gå inn døra på en thaimassasjesalong. Akkurat som at jeg som mann dessverre aldri kan dra til Thailand på ferie alene.

Anonymkode: 542aa...e59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe på forhånd for å avtale tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er tabu.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det for 4 år siden, på forskjellige steder. Helt grei massasje, men alle skulle ha cash. Jeg sluttet med det fordi jeg ble lei å betale cash som de la nede i en vase.

Anonymkode: 82991...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på et av de seriøse stedene. De er få, men finnes. Men da tilbyr de mye annet i tillegg, som hudpleie, negler etc. Disse stedene med sorte vinduer, glorete «Open» skilt og rare åpningstider styrer du unna. 

Anonymkode: f1315...b11

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke inn der fordi det er flaut, og du må ta av deg på overkroppen. Det ønsker jeg ikke. Men massasje i seg selv er greit, og endelig å få en dame tatt på. Det er veldig lenge siden sist for å si det mildt. 

Anonymkode: 631e3...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster fra under 500 kr for massasje i Squeeze kjeden. Hadde heller valgt det.

Anonymkode: fe6df...85f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 18.17):

Ja, selvfølgelig er tabu. 

Anonymkode: 226b6...d92

Er tabu, hvorfor det? Det er ikke noe ugreit som skjer. Det er bare massasje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyme menn skrev (På 7.10.2022 den 8.32):

Om noen tok en test etter sæd på gulv, vegger, klær i en thaimassasje salong ville det vært så mye utslag. Ikke sex reklamerer de, men det er for å kunne velge sine sexkunder. Hj gies på minst 90 % av plassene i Bergen iallefall, Bj og prostata er ikke uvanlig, og flere steder utføres fullbyrdig sex i lokalene. Det er såkalt tips disse thai damene lever av. Veldig mange kan ikke massere engang. Det er 90% sexarbeidere

Det der er dine fordommer og overgeneraliseringer bygd på enkeltsaker i media, du har ikke statistisk belegg for de påstandene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må det absolutt være THAI massasje, og ikke vanlig, norsk massør på et fysikalsk institutt?

Anonymkode: 527ee...c3d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Det der er dine fordommer og overgeneraliseringer bygd på enkeltsaker i media, du har ikke statistisk belegg for de påstandene.

Jeg har erfaringer, tror det holder. Ingenting med media å gjøre. Jeg har selv vært på disse plassene, og itillegg kjennskap til flere av damene. Tror du virkelig jeg bare slenger ut med noe? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...