Gå til innhold

Hvorfor dukker det opp dyre klær på vår 15 årige datters rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke kjøpt dem, og er veldig bekymret!

Anonymkode: f2030...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sugardaddy eller så stjeler hun... Hva sier hun når dere kommenterer dette? Har dere kontroll på hva hun holder på med? Telefon og sosiale medier?

Anonymkode: aad06...220

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Kanskje hun selger videoer av seg selv på snapchat? Er mangen ungdommer i dag som gjør det... 

Anonymkode: dc8af...ced

• Liker 8
Skrevet

Gå gjennom mobilen hennes. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hahahaha tenker du at du skal få svaret på det her, at vi skal vite det bedre enn deg ? Enten så stjeler hun, eller så har hun funnet seg en rik gammel mann, foreslår at du spørr dattra di, evt tar tlf hennes å krever å få gå igjennom den til punkt å prikke om hun ikke har tenkt å fortelle deg noe. 

Anonymkode: aad1e...281

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Enten stjeler hun det. Eller så har hun en kjæreste hun utnytter. Eller så selger hun seg.

Anonymkode: dc8af...ced

• Liker 3
Skrevet

Har hun Only fans?

Anonymkode: d79d5...409

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahahaha tenker du at du skal få svaret på det her, at vi skal vite det bedre enn deg ? Enten så stjeler hun, eller så har hun funnet seg en rik gammel mann, foreslår at du spørr dattra di, evt tar tlf hennes å krever å få gå igjennom den til punkt å prikke om hun ikke har tenkt å fortelle deg noe. 

Anonymkode: aad1e...281

Nei. Gå gjennom mobilen. Spør du, får du neppe et ærlig svar.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Only fans.........?

Anonymkode: 4524d...3b0

Skrevet

kan jo hende hun låner klær av venninner da. bytte låner kanskje.

Anonymkode: 24eb4...501

• Liker 3
Skrevet

Fant en dyr genser med merkelapp som hun hadde gjemt.

TS

Skrevet

Kommuniser! 

Anonymkode: 878eb...744

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en sønn på samme alder, han forteller at det er vanlig at jenter selger bilder og video til menn... Forferdelig! 

Anonymkode: 7ef84...0c1

• Liker 4
Skrevet

Hva sier hun selv da? Mulig tyveri, men det er skremmende vanlig blant ungdom, og da særlig jenter, å selge seksualiserte bilder/videoer av seg selv. 

Anonymkode: 5b26a...119

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Fant en dyr genser med merkelapp som hun hadde gjemt.

TS

SNAKK MED DATTEREN DIN OM DET. 

Anonymkode: 878eb...744

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Ungdommen nå stjeler alt dyrt de kan av andre for og kjøpe seg nye ting pluss alkohol og dop. 

Mitt tantebarn stjele MASSE av meg.... Og solgte klæra Mine for dop festing og nye klær.... Like provosert over henne den dag i dag.... Jeg er ufør og driter ikke penger 😩

Mange selger også bilder av seg selv o naken videoer... Sånn har det blitt i denne generasjonen desverre 

Skrevet

Det dukker opp fordi noen har tatt de med inn på det rommet, eller tror du det magically appears?

Anonymkode: 95e01...b76

• Nyttig 1
Skrevet

Du kjenner vel din datter bedre enn vi på kg gjør.. så det må du nesten fonne ut av selv. Du får ta en prat med henne da 

Anonymkode: b3c04...1e7

Skrevet

Selger seg selv kanskje? Ikke første gangen det skjer 

Anonymkode: 67818...197

Skrevet

Mtp hvor vanlig nasking er i den alderen sammen med motepress og merkepress, så tror jeg det er mer sannsynlig enn at hun har fått flere tusen kroner for å sende bilder..SÅ vanlig har ikke dette blitt. Da ville vi hørt enda mer om det og vært mer fokus på det. Jeg har et stort nettverk med venner som er tenåringsmødre. Nasking er et kjent tema som går igjen.

jeg stjal selv dyre klær og sko i den alderen. Skammer meg nå. Mammaen min var heldigvis tøff og insinuerte tydelig at hun syntes der var svært rart jeg hadde fått råd til alle disse dyre klærne med en månedslønn på 1500 kr. Jeg løy selvfølgelig, men visste hun ikke trodde på det. Og jeg skammer meg fortsatt den dag i dag.

Det er viktig å kjenne på skam om man gjør noe moralsk dårlig i  livet. Uten samvittighet fortsetter det gjerne og plutselig mister man kontroll slik at det kan få store konsekvenser for framtiden.

Anonymkode: 3ee15...18a

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...