Gå til innhold

Fenris på Viaplay

CrazyCatLady2500

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den?

Spoiler

Synes det mangler noe i oppnøstingen i siste episode. Hadde virkelig Marius et forhold tilElvira? 

Og synes Emma fremstår som en elendig mor, driver stadig og reiser ut på natta og etterlater Leo alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Ja, jeg har sett den og kom frem til at jeg ikke synes den var særlig bra.

Spoiler

Synes også det var rart at det forholdet med hun 15-åringen ikke fikk mer oppmerksomhet. Hadde de et forhold eller bare så det sånn ut?

Synes også at mye av dialogen mellom karakterene var rar og unaturlig. For eksempel i siste episode med den samtalen mellom mor og sønn på sykehuset virket egentlig veldig unaturlig og rar.

Endel av karakterene synes jeg også var litt overdrevne og karikerte omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (11 timer siden):

Ja, jeg har sett den og kom frem til at jeg ikke synes den var særlig bra.

Vis skjult innhold

Synes også det var rart at det forholdet med hun 15-åringen ikke fikk mer oppmerksomhet. Hadde de et forhold eller bare så det sånn ut?

Synes også at mye av dialogen mellom karakterene var rar og unaturlig. For eksempel i siste episode med den samtalen mellom mor og sønn på sykehuset virket egentlig veldig unaturlig og rar.

Endel av karakterene synes jeg også var litt overdrevne og karikerte omtrent.

Ja! Nettopp. 

Spoiler

Elvira ble jo med og spredte asken. Ville hun gjort det hvis hun var misbrukt av den avdøde? Og ville ei ung jente frivillig ligget med en så gammel og uflidd mann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt spoilertagen her? Er det ikke meningen å kunne diskutere serien åpent? Selv gikk jeg ikke inn på denne tråden før jeg hadde sett ferien ferdig. 

Syns serien var kjempespennende!! Men siste episode var ikke den beste, litt rar slutt ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 13.10.2022 den 10.35):

Skjønner ikke helt spoilertagen her? Er det ikke meningen å kunne diskutere serien åpent? Selv gikk jeg ikke inn på denne tråden før jeg hadde sett ferien ferdig. 

Syns serien var kjempespennende!! Men siste episode var ikke den beste, litt rar slutt ja. 

Jeg bare helgarderer meg. Har fått kjeft før for å spoile 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra. Du skjønner hele opplegget allerede i episode 2. Resten er bare å sitte å vente på å få bekreftet det du allerede vet.

Anonymkode: ca159...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (På 1.10.2022 den 23.56):

Noen som har sett den?

Vis skjult innhold

Synes det mangler noe i oppnøstingen i siste episode. Hadde virkelig Marius et forhold tilElvira? 

Og synes Emma fremstår som en elendig mor, driver stadig og reiser ut på natta og etterlater Leo alene. 

Liker den veldig godt

Anonymkode: 23e99...d1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja har sett den, synes den var helt ok til siste episode

Anonymkode: e9855...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Ingen som har reagert på mobbingen som skjer? Blir faen så provosert av det og at ingenting blir gjort med det.. 

Anonymkode: 6eb44...376

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Har endelig fått sett den på Viaplay. Vil gi den terningkast 4, da det er så mange ubesvarte spørsmål og uløste tråder her. Ordføreren hadde oppdratt to sønner helt alene, men skal ha hatt et forhold til Marius. Var Marius deres far, og var de Emmas halvbrødre? Den ene sønnen virket noe rar, og manglet litt på et fullt dusin for å si det sånn. Fikk litt 'Deliverance'-vibber (Picnic med døden) av akkurat dette. Ordføreren var søster til lensmannen, og han dekket over at hun hadde drept Marius. Var det andre mørke hemmeligheter i deres forhold, noe som Marius kanskje fant ut av - og ble drept for? Noen andre som hører banjoen spille her?  🪕

Anonymkode: 7f4b1...5f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...