AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Er det bare meg som egentlig syns det er litt fint? Jeg har tre barn, jobb, hund og mann som jobber offshore. Det er kjøring, henting, dugnader og foreldresamtaler. Det er vasking, matpakker, nye klær og barnebursdager. Det er solkrem, navnelapper, plaster og gymtøy. Det er kun to ting jeg hater ved dette og det er never ending klesvask og omgangssyke. Ellers så er jo dette hverdagen, og vi har jo selv ansvar for å lage gode hverdager. Trist hvis det skal være grusomt. Anonymkode: e8579...971 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Folk er jo tilpasningsdyktige. De fleste trives faktisk med småbarnslivet og alt det medfører. Men det kan jo være slitsomt til tider. Synes det er helt innenfor å faktisk si det noen ganger, for å lette på trykket. Hvorfor skal ikke foreldre få lov til å uttrykke sine følelser, når det er dette vi skal lære våre barn til og gjøre? Man kan trives med livet,selv om man innimellom trenger å "klage" litt 😁😁 Anonymkode: d15fa...7f7 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Tre barn her også. Alene på ettermiddagene ettersom mannen jobber sent. Jeg kan synes det er slitsomt er når jeg har mye på jobb og kjenner på at jeg egentlig burde jobbet ekstra, men så må jeg dra fordi jeg skal hente i barnehage og få barna på aktiviteter og lage middag. Men full forståelse for at andre har tøffere hverdag enn meg, mine barn trenger lite oppfølging ifht andre. Anonymkode: 5bf8c...fd8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg trives veldig godt i «hamsterhjulet». Plager meg ikke at livet er hektisk. Elsker å følge barna på feks trening og få oppleve at de mestrer noe nytt, eller være med i FAU, bursdager, foreldremøter og bli kjent med andre foreldre. Har en krevende jobb og barn som krever litt ekstra, men har heldigvis posisjonert meg slik at jeg kan jobbe mindre eller ta fri i perioder hvis jeg jobber ekstra andre perioder. Har en super mann som tar sin 50% del av absolutt av. Anonymkode: 78be4...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå