AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg er 17 år og møtte min mors søster (tante) etter flere måneder. Jeg var hyggelig og hilste, hun sa "du er ikke så uskyldig som du ser ut". Jeg ble overrasket. Hun sa dette og gikk videre. Jeg tror det har noe med at da jeg var barn/yngre så var jeg ikke så pen, men hennes barn var pene. Hun var stolt over det. Nå er det jeg som anses som pen og hennes barn har fått dårlig karma på grunn av hennes ego. Jeg ble skuffet. Ville dere gått videre med saken? Kan henne jeg antar feil og at det er noe misforståelse Anonymkode: 86a53...f0b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Gå videre, til hvem? Og hvilken respons vil du ha? Dama høres jo mildt sagt spesiell ut som sier sånt ut av det blå bare for å gå videre. For ikke å snakke om hvor snodig det er at en familie har interne rankinger om hvem som er penest. Eller at du på 17 deler ut karma og vurderer folks ego som om det var helt hverdagslige begrep. Vær overfladisk høflig når du treffer henne, og ikke tenk noe mer på dette tullet. Anonymkode: b6aaa...445 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Hev deg over det, ignorer det og lev livet ditt. Vær snill mot andre, ikke tro du er bedre enn noen, men vær sterk. Anonymkode: a18d2...b3f 1 1
Aureka Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Det hele høres jo merkelig ut. Du kan jo spørre tanten din hva hun mente med det? Hvis du er i fra en ikke-etninsk norsk familie, så kan det være mye baksnakking, ryktespredning og andre koder enn hva som er vanlig i etnisk norske familier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå