Tusenfryd Skrevet 23. oktober 2002 #1 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg hadde forleden en excelfil som jeg redigerte på - har hatt den i årevis. Og fikset og ordnet, la til kolonner og lagde fine fager og riktig koste meg. Men så - neste gang jeg skulle gjør noe i denne filen, så fikk jeg ikke brukt høyre museknapp (skulle klippe og lime) og så markerte den absolutt alt i tusenvis av rader og kolonner ettersom jeg flyttet musa. dvs jeg bare beveget musa over skjermen uten å klikke på den en gang. Jeg har opplevd dette før - husker ikke hva jeg gjorde da, blåste i hele fila sikkert... nå har jeg skrevet ut så jeg skal lage den på nytt - og det er ikke verdens greie - men det kunne ha vært det - noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har du sjekket om det er kun i denne ene fila at Excel / Windows / musa oppfører seg slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jepp, det er det. Jobber endel med en annen fil også - og den er ikke sånn i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. oktober 2002 #4 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg mener å huske at jeg har vært borti lignende en gang. Jeg ville forsøke følgende for å slippe å miste innholdet: 1) Opprette en ny, "jomfruelig" fil 2) Kopiere cellene en den "sprø" fila (du må vel bruke tastaturet for å merke ut cellene dersom musa er "gal": SHIFT + pilktaster) 3) Lim inn i den nye fila. Lyke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 Tuuusen takk, Arnie - det funket glimrende. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 23. oktober 2002 #6 Del Skrevet 23. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå