AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 for halvannet år siden, var det en for meg ukjent dame som sendte en lang melding på messenger/fb til meg. skrev masse rart og stygt om kjæresten min og hvor slem han hadde vært mot henne, at han måtte jeg passe meg for etc. han var useriøs, spiller på kvinners svakhet osv. kjente ikke igjen noe av det hun skrev,m en hadde samtaler om det med kjæresten. han var også utforstående til det, at hun nok var lei seg fordi det tok slutt og ville hevne seg. Synes ikke det var/er greit. de var sammen i nesten ett år. kjæresten og jeg feirer snart at vi har vært kjærester i 3 år, og skal ha barn sammen neste år. har tenkt på hvor iskaldt og hensynsløst det hun gjorde var, og har flere ganger vurdert å sende en melding og si hvor slemt det hun gjorde var, og fortelle at han faktisk er et av de snilleste, mest omsorgsfulle menneneskene jeg kjenner, at vi elsker hverandre, at han beriker livet mitt, er snill mot barna mine, at vi koser oss og er lykkelige sammen. at det hun gjorde var stygt, men at hun ikke har lykkes i å ødelegge, at vi tvert imot er lykkelige sammen. er det en god eller dårlig ide? tanken er delvis at å leve godt er den beste "hevn" her fra min side, og også delvis at hun må få det inn at å oppføre seg sånn mot andre, bare slår tilbake på deg selv og avslører at hun ikke unner andre lykke i livet. Anonymkode: 1fa3d...1a9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg hadde tenkt at jeg hadde rett om du skrev en slik melding til meg æ. Vitner om et stort behov for å vise seg lykkelig for noen du ikke kjenner som sådan egentlig ikke bryr seg. Høres helt merkelig ut å reagere slik du gjør. De fleste ville heller oversett meldingen og gått videre med livene sine. Anonymkode: f551d...140 13 1 14
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Hva vil du oppnå med dette? La det ligge. Anonymkode: f86ef...7c6 10
KristinF Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Herregud det er da noe å bruke tiden sin på det også 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Hun er nok lei seg for at det ikke ble de to. Kanskje var han også slem mot henne, kanskje ikke. Du kjenner ham ikke særlig godt etter 2,5 år - og enda mindre da hun sendte meldinga for 1,5 år siden - men velger å tro at han alltid er god som gull. Det virker som du har et trassig behov for å vise denne fremmede dama at han er snill og dere er kjempelykkelige, hvorfor det? Tolker du henne som trussel mot din lykke, framfor en trist skjebne som ikke kom over eksen? Og hvorfor er dette ei sak ett og et halvt år etterpå? Skal du svare henne NÅ? Anonymkode: 68715...b99 6 1 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Har du det egentlig bra med denne mannen da? Virker som du har et sterkt behov for poengtere at du har det sååå fint… Og det er et rødt flagg. Uansett, ikke send melding. Jenta kommer bare til å le av deg i lang tid. Anonymkode: bcb1e...01f 7 4
Sirah Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 La det ligge. Det kommer neppe noe godt ut av å sende den meldingen. 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun er nok lei seg for at det ikke ble de to. Kanskje var han også slem mot henne, kanskje ikke. Du kjenner ham ikke særlig godt etter 2,5 år - og enda mindre da hun sendte meldinga for 1,5 år siden - men velger å tro at han alltid er god som gull. Det virker som du har et trassig behov for å vise denne fremmede dama at han er snill og dere er kjempelykkelige, hvorfor det? Tolker du henne som trussel mot din lykke, framfor en trist skjebne som ikke kom over eksen? Og hvorfor er dette ei sak ett og et halvt år etterpå? Skal du svare henne NÅ? Anonymkode: 68715...b99 jeg ignorerte henne den gangen hun skrev til meg. Jeg kjenner han nok ganske godt, og bedre enn henne som knapt møtte han et år. og ja, han er veldig snill, den mest omsorgsfulle kjæresten jeg har hatt. han er også super mot barna mine, hjelper meg med masse, er en fantastisk kjæreste, et godt menneske. vil at hun skal vite det, slutte å spre stygge løgner om han. Anonymkode: 1fa3d...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du det egentlig bra med denne mannen da? Virker som du har et sterkt behov for poengtere at du har det sååå fint… Og det er et rødt flagg. Uansett, ikke send melding. Jenta kommer bare til å le av deg i lang tid. Anonymkode: bcb1e...01f vi har det veldig godt sammen faktisk, og jeg tror kanskje mange ville ønsket å skrive tilbake til en person som så til de grader feilinformerer og kontakter deg med vond vilje og dårlige motiver. Anonymkode: 1fa3d...1a9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg ignorerte henne den gangen hun skrev til meg. Jeg kjenner han nok ganske godt, og bedre enn henne som knapt møtte han et år. og ja, han er veldig snill, den mest omsorgsfulle kjæresten jeg har hatt. han er også super mot barna mine, hjelper meg med masse, er en fantastisk kjæreste, et godt menneske. vil at hun skal vite det, slutte å spre stygge løgner om han. Anonymkode: 1fa3d...1a9 Hun opplever jo ikke at han er et godt menneske fordi du liker ham. Hun slutter ikke å føle det hun føler, og er kanskje oppriktig bekymret for deg. Eller var, da. Dette er jo lenge siden nå... Anonymkode: 68715...b99 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): vi har det veldig godt sammen faktisk, og jeg tror kanskje mange ville ønsket å skrive tilbake til en person som så til de grader feilinformerer og kontakter deg med vond vilje og dårlige motiver. Anonymkode: 1fa3d...1a9 Hvis jeg ble kontaktet av feks den første kjæresten til min kjæreste hadde jeg sagt at det kan godt være at han ikke var så grei mot henne, og at jeg håper hun har hatt bedre forhold siden. Han sier selv at han var umoden som yngre og valgte damer som ikke passet hverken hans personlighet eller utseende-preferanser (han valgte søte jenter av både utseende og personlighet. Jeg har aldri blitt kalt søt i mitt liv, og gir folk motstand). Så ville jeg sagt takk for omtanken og at ingen forhold er bare enkle, heller ikke vårt, men at jeg velger å satse på ham tross at jeg vet at han har sine sider. At jeg håper det blir bra. Og at jeg ønsker henne alt godt. Anonymkode: 68715...b99 1
Pilga Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): for halvannet år siden, var det en for meg ukjent dame som sendte en lang melding på messenger/fb til meg. skrev masse rart og stygt om kjæresten min og hvor slem han hadde vært mot henne, at han måtte jeg passe meg for etc. han var useriøs, spiller på kvinners svakhet osv. kjente ikke igjen noe av det hun skrev,m en hadde samtaler om det med kjæresten. han var også utforstående til det, at hun nok var lei seg fordi det tok slutt og ville hevne seg. Synes ikke det var/er greit. de var sammen i nesten ett år. kjæresten og jeg feirer snart at vi har vært kjærester i 3 år, og skal ha barn sammen neste år. har tenkt på hvor iskaldt og hensynsløst det hun gjorde var, og har flere ganger vurdert å sende en melding og si hvor slemt det hun gjorde var, og fortelle at han faktisk er et av de snilleste, mest omsorgsfulle menneneskene jeg kjenner, at vi elsker hverandre, at han beriker livet mitt, er snill mot barna mine, at vi koser oss og er lykkelige sammen. at det hun gjorde var stygt, men at hun ikke har lykkes i å ødelegge, at vi tvert imot er lykkelige sammen. er det en god eller dårlig ide? tanken er delvis at å leve godt er den beste "hevn" her fra min side, og også delvis at hun må få det inn at å oppføre seg sånn mot andre, bare slår tilbake på deg selv og avslører at hun ikke unner andre lykke i livet. Anonymkode: 1fa3d...1a9 Du veit jo ikke hvordan kjæresten din var mot henne? du var jo ikke i det forholdet. Jeg har gjort mye dusteting i andre forhold som mine x`er har mislikt meg for! og det har dem god grunn til. Men det speiler meg ikke hvordan jeg er nå i dag! så selv om du mener at typen din er verdens best, trenger han ikke alltid å ha vært det med andre La fortid være fortid! 11 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg ville ikke ha matet en slik person med kommunikasjon, om du mener hun farer med løgn. Jeg hadde bare blokkert og ikke sløst bort tid på dette. Svarer du så vil ikke hun ta det som en irettesettelse, men en åpning for videre dialog. Anonymkode: fc93b...a6d 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 Pilga skrev (2 minutter siden): Du veit jo ikke hvordan kjæresten din var mot henne? du var jo ikke i det forholdet. Jeg har gjort mye dusteting i andre forhold som mine x`er har mislikt meg for! og det har dem god grunn til. Men det speiler meg ikke hvordan jeg er nå i dag! så selv om du mener at typen din er verdens best, trenger han ikke alltid å ha vært det med andre La fortid være fortid! det er jo sant. men synes du det er greit at hun kontaktet meg for å spre sin edder og galle? burde ikke hun latt fortid være fortid? Anonymkode: 1fa3d...1a9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #16 Skrevet 1. oktober 2022 Skal du kontakte henne så lenge etterpå? Underlig… Anonymkode: c6857...89a 3 2
Gjest fransine Skrevet 1. oktober 2022 #17 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er jo sant. men synes du det er greit at hun kontaktet meg for å spre sin edder og galle? burde ikke hun latt fortid være fortid? Anonymkode: 1fa3d...1a9 Det er ikke greit at hun kontaktet deg, hvis hun da ikke var seriøst bekymra for deg hvis han hadde vist voldelig tendenser e.l. Hvis ikke så er nok dette bare sjalusi fra hennes side, at hun ikke taklet at han gikk videre til noen andre enn henne. Ikke ta kontakt med henne nå etter så lang tid. Det kommer ikke til å føre noe godt med seg. Konsentrer deg om din familie du 💖
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #18 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal du kontakte henne så lenge etterpå? Underlig… Anonymkode: c6857...89a ja, skjønner at det virker underlig, helt klart. det er bare at det hun skrev var så voldsomt negativt og giftig, har aldri opplevd noe lignende. var helt umotivert og ganske slemt å kontakte en ukjent og skrive sånne personlige ting. jeg er normalt en introvert person som ikke har konflikter med noen, så det satte en støkk i meg der og da. Anonymkode: 1fa3d...1a9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #19 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): det er jo sant. men synes du det er greit at hun kontaktet meg for å spre sin edder og galle? burde ikke hun latt fortid være fortid? Anonymkode: 1fa3d...1a9 Ganske absurd at du bryr deg så mye om noe så bagatellmessig så lenge etterpå. Det er helt greit, men noe rart at hun kontaktet deg på den måten. Du må gjerne sende henne en melding nå åresvis etterpå, men det vil bare være en enda merkeligere enn den første meldingen. Anonymkode: e249e...7d1 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #20 Skrevet 1. oktober 2022 fransine skrev (1 minutt siden): Det er ikke greit at hun kontaktet deg, hvis hun da ikke var seriøst bekymra for deg hvis han hadde vist voldelig tendenser e.l. Hvis ikke så er nok dette bare sjalusi fra hennes side, at hun ikke taklet at han gikk videre til noen andre enn henne. Ikke ta kontakt med henne nå etter så lang tid. Det kommer ikke til å føre noe godt med seg. Konsentrer deg om din familie du 💖 han er overhodet ikke noen voldelig person, og det påstod hun heller ikke. jeg mistenker sjalusi var motivet ja, er nettopp derfor at det at han nå er i et godt forhold med meg er en slags "hevn" på en måte pga de stygge tingene hun skrev til meg om han. Anonymkode: 1fa3d...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå