AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg trenger ringe hjelpetelefon i kveld. Hvilke erfaring har dere med det? Tenkte enten kirkens sos eller mental helse. Har aldri gjort det før og det er veldig vanskelig for meg å snakke i telefon i tillegg. Så gruer meg veldig. Kanskje noen har råd til hvordan tørre ta det steget også? Å ringe for å snakke? Anonymkode: c5313...20d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trenger ringe hjelpetelefon i kveld. Hvilke erfaring har dere med det? Tenkte enten kirkens sos eller mental helse. Har aldri gjort det før og det er veldig vanskelig for meg å snakke i telefon i tillegg. Så gruer meg veldig. Kanskje noen har råd til hvordan tørre ta det steget også? Å ringe for å snakke? Anonymkode: c5313...20d Jeg har prøvd begge deler før, altså ringt mental helse og chattet med kirkens sos. Det kommer veldig an på hvem som tar telefonen, noen er flinke, mens andre er mindre flinke. Brukte Kirkens SOS for litt over en uke siden, han bare bekreftet det jeg slet med, dvs gjentok det jeg sa gang på gang Anonymkode: f0498...a82
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prøvd begge deler før, altså ringt mental helse og chattet med kirkens sos. Det kommer veldig an på hvem som tar telefonen, noen er flinke, mens andre er mindre flinke. Brukte Kirkens SOS for litt over en uke siden, han bare bekreftet det jeg slet med, dvs gjentok det jeg sa gang på gang Anonymkode: f0498...a82 Ja, det har du jo rett i. Kommer vel mer ann på personen enn hvilken organisasjon de tilhører. Anonymkode: c5313...20d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Mental helse er stort sett flinke folk. Kirkens SOS er det tilfeldig. Mye pensjonister som svarer. Noen dyktige, noen litt trege og naive. Har stort sett bare godt å si om hjelperelefonene. Anonymkode: 0b895...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mental helse er stort sett flinke folk. Kirkens SOS er det tilfeldig. Mye pensjonister som svarer. Noen dyktige, noen litt trege og naive. Har stort sett bare godt å si om hjelperelefonene. Anonymkode: 0b895...fd8 Så godt å høre. Anonymkode: c5313...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå