AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Er gravid igjen etter SA for snart 1,5 år siden. Er så redd for å miste igjen, føler ikke jeg klarer å glede meg noe for jeg tenker hele tiden at jeg snart kommer til å begynne å blø uansett. Sist SA hadde jeg ingen symptomer på graviditet og begynte å blø 7+4. Har ingen symptomer nå heller og er så redd akkurat det samme skal skje igjen.. er 4+6 idag. Vet at jeg ikke har noen kontroll over dette og at jeg ikke kan gjøre noe uansett, og vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten. Noen med erfaringer? Håper bare så inderlig at det går bra denne gangen❤️ Anonymkode: f00d4...e45 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Har ingen erfaring men vil bare gi deg en virtuell klem!☺️ Vet det er lettere sagt enn gjort, men å bekymre seg over noe man ikke har kontroll over er fullstendig bortkastet tid og tanker. Minn deg selv på at det å ha 1 SA ikke er en indikasjon for at du kommer til å få flere. Mange kvinner spontanaborterer (opptil flere ganger) og har flotte normale svangerskap etterpå. Dette er ikke noe du kan styre, noe som for mange er en skummel tanke. Pust, prøv å senke skuldrene, og ta en dag av gangen. Anonymkode: dce61...604 2
Blyana Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Vil bare si jeg skjønner deg godt. Jeg ble gravid raskt første gang og det endte i SA i uke 9. Så tok det nesten 1 år å bli gravid på nytt og jeg blødde på nytt i uke 6. Begynte automatisk å gråte fordi jeg trodde det var en ny SA. Fikk konstantert hjerteslag til gynekolog men jeg sluttet aldri å være bekymret. Hadde flere blødninger som gjorde at jeg oppsøkte gynekolog igjen, men hver gang alt var fint❤️ Hadde ingen symptomer som kvalme, oppkast og dette gjorde meg mer bekymret. Det var vel først etter uke 14 jeg begynte å glede meg. Nå har jeg en 2 måneder gammel baby og er stadig bekymret 😅 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har ingen erfaring men vil bare gi deg en virtuell klem!☺️ Vet det er lettere sagt enn gjort, men å bekymre seg over noe man ikke har kontroll over er fullstendig bortkastet tid og tanker. Minn deg selv på at det å ha 1 SA ikke er en indikasjon for at du kommer til å få flere. Mange kvinner spontanaborterer (opptil flere ganger) og har flotte normale svangerskap etterpå. Dette er ikke noe du kan styre, noe som for mange er en skummel tanke. Pust, prøv å senke skuldrene, og ta en dag av gangen. Anonymkode: dce61...604 Takk, skal prøve på det ❤️ ja, leser overalt at man ikke har større sjanse for å ha SA igjen etter å ha mistet én gang. Skal prøve å ta en dag om gangen, det var et godt tips ❤️ Anonymkode: f00d4...e45
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 Blyana skrev (9 timer siden): Vil bare si jeg skjønner deg godt. Jeg ble gravid raskt første gang og det endte i SA i uke 9. Så tok det nesten 1 år å bli gravid på nytt og jeg blødde på nytt i uke 6. Begynte automatisk å gråte fordi jeg trodde det var en ny SA. Fikk konstantert hjerteslag til gynekolog men jeg sluttet aldri å være bekymret. Hadde flere blødninger som gjorde at jeg oppsøkte gynekolog igjen, men hver gang alt var fint❤️ Hadde ingen symptomer som kvalme, oppkast og dette gjorde meg mer bekymret. Det var vel først etter uke 14 jeg begynte å glede meg. Nå har jeg en 2 måneder gammel baby og er stadig bekymret 😅 Åh, så bra at svangerskap nummer 2 gikk fint ❤️🥰 uff, dette med infertilitet og spontanaborter ødelegger virkelig gleden med å være gravid. Jeg kommer nok ikke til å slutte å bekymre meg før jeg er over uke 12.. Men er så uvirkelig at jeg kommer meg dit at jeg klarer ikke tro på det en gang. Men skal prøve å bare ta en dag om gangen ❤️ Anonymkode: f00d4...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå