AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Har ikke brukt bilen på 3,5 uke og da jeg skulle kjøre i dag kom det ingenting opp på skjermen i bilen (Toyota Land Cruiser 2017 mod). Skjermen lyser helt hvitt og når jeg prøver å slå den av og på, bare blinker den et øyeblikk i svart og så kommer det en helt hvit skjerm igjen. Noen som vet hva dette kan skyldes? Anonymkode: 1126b...dcf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Sofakona skrev (6 minutter siden): Har du sånn sd kort på toppen? Veldig godt spørsmål! Har bare hatt bilen noen uker før jeg var borte, så satte meg ikke inn i alt. Jeg må se etter om jeg har det! Anonymkode: 1126b...dcf
Sofakona Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig godt spørsmål! Har bare hatt bilen noen uker før jeg var borte, så satte meg ikke inn i alt. Jeg må se etter om jeg har det! Anonymkode: 1126b...dcf Om prøv og ta den inn og ut. Dessverre mer vet jeg ikke he he
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Sofakona skrev (4 minutter siden): Om prøv og ta den inn og ut. Dessverre mer vet jeg ikke he he Tusen takk for tipset! 😊 Anonymkode: 1126b...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå