Dastan Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Jeg har åpent en konto på gaysir 5 dager siden, som jeg ville finne en pulevenn/ sexpartner (kvinne) men men det var feil plass som jeg åpent konto i. Fra den dagen jeg har konto der det ser jeg i gruppene og som de sender meldinger så etter spørre om jeg vil bli sugd med svelge sæd! jeg prøvde igår en kjekk mann som var 47 år så han 6 år eldre enn meg, sugde meg i bilen min og svelgd etter på sa hadde!! spørsmålet er: hva nytter en mann bare suger og svelger av andre? Endret 1. oktober 2022 av Dastan
Jentegutt Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Dastan skrev (32 minutter siden): Jeg har åpent en konto på gaysir 5 dager siden, som jeg ville finne en pulevenn/ sexpartner (kvinne) men men det var feil plass som jeg åpent konto i. Fra den dagen jeg har konto der det ser jeg i gruppene og som de sender meldinger så etter spørre om jeg vil bli sugd med svelge sæd! jeg prøvde igår en kjekk mann som var 47 år så han 6 år eldre enn meg, sugde meg i bilen min og svelgd etter på sa hadde!! spørsmålet er: hva nytte en mann bare suger og svelger til andre? Det er deilig vell 1 1
KvinneMannen Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Interessant at du spesifiserte sæden til "andre", det antyder at du ser nytten av å svelge egen sæd.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Folk har sære fetisjer, etter å ha svelget 5-6 ladninger på en kveld, tar han seg sikkert en runk. Anonymkode: bfee8...054 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Gratis måltid 😊 Kan vel nesten se på det som prostitusjon. Jeg suger meg selv. Har gått ned 3 kg bare siste måneden. Anonymkode: bcf97...f2e 1
Dastan Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2022 3 hours ago, Jentegutt said: Det er deilig vell Takk for svaret
Dastan Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2022 2 hours ago, KvinneMannen said: Interessant at du spesifiserte sæden til "andre", det antyder at du ser nytten av å svelge egen sæd. Skrevde feil 😁 Mener av eller fra andre mann.
Dastan Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Folk har sære fetisjer, etter å ha svelget 5-6 ladninger på en kveld, tar han seg sikkert en runk. Anonymkode: bfee8...054 Det er sant sære fetisjer
Dastan Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Gratis måltid 😊 Kan vel nesten se på det som prostitusjon. Jeg suger meg selv. Har gått ned 3 kg bare siste måneden. Anonymkode: bcf97...f2e Kan du fortelle mer om det?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 De tenner vel på det da? Nå er jeg dame, men jeg elsker å gi mannen bjs til han kommer i munnen min. Fordi jeg blir så tent av at han nyter Anonymkode: 699c0...738
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #11 Skrevet 2. oktober 2022 " skrevde feil" 😂😂😂👌 Anonymkode: 89b87...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #12 Skrevet 2. oktober 2022 Vet det fins noen sånne og jeg har spurt en som addet meg på snapchat av alle ting og spurte om jeg kjente noen han kunne suge så spurte jeg hva var greia og han svarte at han elsket å føle seg brukt som en hore 🤷♀️ Jeg skjønner det fortsatt ikke men det må jo bunne i noen alvorlig lavt selvbilde problemer eller noe Anonymkode: 1022b...562
Dominas leketøy Skrevet 2. oktober 2022 #13 Skrevet 2. oktober 2022 KvinneMannen skrev (12 timer siden): Interessant at du spesifiserte sæden til "andre", det antyder at du ser nytten av å svelge egen sæd. Er det feil?😇
Hippogriff Skrevet 2. oktober 2022 #14 Skrevet 2. oktober 2022 Syns ikke dette er rart i det hele tatt. Fins da mange kvinner som gjør dette hele tiden (i eller utenfor forhold). Det er ikke BARE for å være snill med mannen, mange får noe utav det selv også. Hvorfor skulle det være annerledes blant menn som tenner på menn? 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #15 Skrevet 2. oktober 2022 Mange som tenner på å tilfredsstille andre eller være den underdanige som «må» tilfredsstille en annen. Jeg hadde en kompis som tente på å suge meg, og det var så deilig å bli sugd at det hadde han ganske fri tilgang til å gjøre. Menn er flinkere til å suge enn kvinner. I alle fall de som har sugd meg. Jeg hadde latt en mann suge meg når som helst. Anonymkode: acf43...5e8 2 1
Østkantgutt1913 Skrevet 14. oktober 2022 #16 Skrevet 14. oktober 2022 Dette var dårlig norsk. Tipper dette er trolling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå