AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Del Skrevet 1. oktober 2022 I nabo leiligheten bor ei mor med en tenåring. Hun og gutter krangler nesten hver dag. Roper til hverandre og smeller med dører. Hører at de kaster ting i veggen. Er skikkelig vondt å høre på. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f4cd6...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Del Skrevet 1. oktober 2022 Be de om å dempe seg? Anonymkode: 7a39d...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I nabo leiligheten bor ei mor med en tenåring. Hun og gutter krangler nesten hver dag. Roper til hverandre og smeller med dører. Hører at de kaster ting i veggen. Er skikkelig vondt å høre på. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f4cd6...fee Tenker at her er det hormoner i sving hos tenåringen? Bare de som bor der? Snakk med hun. Anonymkode: 0d94c...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilga Skrevet 1. oktober 2022 #4 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg kan ikke si noe annet enn at tenåringer kan være utfordrende! Jeg tror jeg hadde bedt dem dempe seg på en fin måte. Kanskje det roer situasjonen litt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Del Skrevet 3. oktober 2022 Huff, kjenner jeg er glad jeg og tenåringene mine bor i enebolig. Anonymkode: 2f773...9e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 3. oktober 2022 #6 Del Skrevet 3. oktober 2022 Og jeg kjenner jeg er glad for at så og si aldri kranglet. Og aldri skriker til hverandre. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Del Skrevet 4. oktober 2022 Ta på hørsels vern! Tennåringer er tikkende bomber og smeller hvis de ikke får gjennomslag. Mye hormoner og testeroner i sving. Nesten sånn man burde ha gratis tilgang til valium.. har en sånn en i hus vi og.. skal ha, skal ha. Vet aldri hvilket humør hen er i etter skole heller og kranglete til tider…. Og får ikke, argumenterer - og skal absolutt kverulere og diskutere på alt. Anonymkode: d3b23...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #8 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 21.51): Tenker at her er det hormoner i sving hos tenåringen? Bare de som bor der? Snakk med hun. Anonymkode: 0d94c...302 Jeg tenker det er en alenemor som har mistet all kontroll over barna sine.. Anonymkode: 7534b...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tenker det er en alenemor som har mistet all kontroll over barna sine.. Anonymkode: 7534b...900 Så enkel er du. Anonymkode: 6bbca...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #10 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så enkel er du. Anonymkode: 6bbca...1c7 Det er en kjent sak at barn av alenemødre scorer høyest på alle statistikker man ikke bør utmerke seg på. Jeg vil tvert i mot si at det er en enklere tankegang å hevde at tenåringsbarn er så proppfulle av hormoner at de er ustyrlige, derfor må man bare akseptere det. Du bør lese deg opp om temaet psykososialt miljø hjemme. Der vil du finne mye interessant som bører dette temaet. Anonymkode: 7534b...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #11 Del Skrevet 4. oktober 2022 Kommer vel snart klage på oss og da hvis naboene begynner å være brysomme. Her kan det være høylytte diskusjoner med smelling av dører og en og annen ting går i gulvet. Gleder meg til perioden er over. Tenåringer er ikke søte dyr. Anonymkode: 931b5...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå