AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg lager tråder på forum om alt mulig for å få råd. Klarer knapt ta egne valg. Hvordan kan jeg slutte`? Anonymkode: c4bc6...e59
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Slutte å lage trådene og begynn å stole mer på deg selv 😊
marita31 Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Ha tro på deg selv, følge magefølelsen din om hva du syns er riktig.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Hva tror du selv? Anonymkode: 7cba8...0a1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Gå en tur istedet, er vel du som troller dagen lang. Veldig irriterende. Du kommer til å komme i god form. Anonymkode: 838f8...918
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Du må øve deg på å la være. Det tar tid å lage nye vaner. Ikke gi opp. Noen synes det hjelper å erstatte en vane de vil bli kvitt med en bedre vane. Så hver gang du får lyst til å lage en ny tråd på forum, så gjør du noe annet som er bra for deg istedet. Anonymkode: 62a9c...dfc
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Forresten, hjelper det å lage tråder for å få svar på alt mulig? Det er vel ikke en eneste tråd hvor alle svarer det samme. Så er du like langt? Anonymkode: 62a9c...dfc
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forresten, hjelper det å lage tråder for å få svar på alt mulig? Det er vel ikke en eneste tråd hvor alle svarer det samme. Så er du like langt? Anonymkode: 62a9c...dfc For meg er det en form for selvskading. Jeg overdriver problemstillingen litt slik at folk reagerer og skriver slemme ting til meg. For eksempel at jeg er verdens dårligste mor, sånne ting. Det er det jeg føler selv så er godt å få det bekreftet. Anonymkode: c7781...fde
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 Det er vanligvis ganske forutsigbart hva slags svar som dukker opp på ethvert spørsmål. Når jeg lurer på noe, så bruker jeg å forestille meg at jeg poster det på KG og forestille meg hva folk svarer. Det er jo egentlig jeg som kommer med svarene til meg selv da. Jeg gjør det samme når jeg har det dårlig psykisk, men forestiller meg at jeg har en samtale med psykologen min. Klarer å tenke meg til hva hun ville sagt Anonymkode: 7aab7...a92
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #10 Skrevet 2. oktober 2022 Og så lagde du en tråd for å få svar på det Anonymkode: be74c...127 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå