AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Er veldig lei meg nå og vet ikke hva jeg skal tenke eller reagere. Har holdt på med en person en god stund nå, han sier det er dating, altså at vi bare holder på med hverandre og er trofast. Vi er generelt mye sammen, snakker sammen mer hver dag, har fine reiser og middager osv og kjenner hverandres familie. Problemet er at jeg føler jeg blir litt utnyttet, at jeg bare er der til noe annet kommer, for han vil ikke kalle dette for et forhold. Han sier vi må se hvordan det går. Overreager jeg? Hva tenker dere mannfolk evt om dere sier slikt til en dame. Vær ærlig, tåler det Anonymkode: de959...1df
Gjest fransine Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er veldig lei meg nå og vet ikke hva jeg skal tenke eller reagere. Har holdt på med en person en god stund nå, han sier det er dating, altså at vi bare holder på med hverandre og er trofast. Vi er generelt mye sammen, snakker sammen mer hver dag, har fine reiser og middager osv og kjenner hverandres familie. Problemet er at jeg føler jeg blir litt utnyttet, at jeg bare er der til noe annet kommer, for han vil ikke kalle dette for et forhold. Han sier vi må se hvordan det går. Overreager jeg? Hva tenker dere mannfolk evt om dere sier slikt til en dame. Vær ærlig, tåler det Anonymkode: de959...1df Hva er en god stund?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: holdt på med en person en god stund nå Det vil si? Oppfører dere dere som kjærester foran familiene deres? Anonymkode: 8d6cb...eea
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Spiller det noen rolle? Det viktigste med ett forhold er jo å føle seg bra. Gir han deg en dårlig følelse, er det kanskje ikke rett. Anonymkode: 1bb98...b64 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 1 minutt siden, fransine said: Hva er en god stund? Det er ca 8 mnd, men var sammen tidligere og det ble slutt fordi jeg flyttet til en annen by. Begynte igjen da og har vært veldig bra, men nå mener han at jeg tolker dette som et forhold og ikle bare dating. Anonymkode: de959...1df
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det vil si? Oppfører dere dere som kjærester foran familiene deres? Anonymkode: 8d6cb...eea Ja det vil jeg si, jeg var sammen med han tidligere for noen år siden så kjenner dem godt, men de vet vi har truffet hverandre igjen nå og jeg har snakket en del med moren hans og har kontakt med familien hans. Men har ikke klart å fortelle min enda at vi har datet igjen . Anonymkode: de959...1df
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Spiller det noen rolle? Det viktigste med ett forhold er jo å føle seg bra. Gir han deg en dårlig følelse, er det kanskje ikke rett. Anonymkode: 1bb98...b64 Det har du helt rett i. Til nå har det vært bra, da dette er en eks har jeg også vært med var på ting og vil ikke ende opp i en særlig situasjon eller at jeg bare skal være en slags mellom stasjon. Men jeg har kanskje større behov for å sette en merkelapp på ting enn han og er generelt mer følsom som menneske. Anonymkode: de959...1df
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 Vi menn er veldig forskjellige selvfølgelig, men etter såpass lang tid så hadde det vært ganske viktig for meg å kunne definere oss som i et forhold. Etter 8 måneder så vet man jo, men hadde kanskje tenkt at han har noen issues fremfor at han utnytter deg. Anonymkode: ec9ea...665
Anonym90059005 Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 Det kan vel være det at dere har vært sammen og slått opp en gang før som gjør at han er tilbakeholden med å definere dere som fast forhold igjen. Være sikker på at det faktisk er dere to. Tror det er mer det enn at han "venter på noen andre som skal dukke opp" 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vi menn er veldig forskjellige selvfølgelig, men etter såpass lang tid så hadde det vært ganske viktig for meg å kunne definere oss som i et forhold. Etter 8 måneder så vet man jo, men hadde kanskje tenkt at han har noen issues fremfor at han utnytter deg. Anonymkode: ec9ea...665 Ts her: takk for et fint og reflektert svar. Da vi tidligere var sammen for noen år siden og holdt på 8 mnd nå så har jeg tenkt det kanskje er fordi han er redd det skal gå galt igjen og vil ikke gå for fort frem, og jeg tenker selvsagt det samme, mem er bare en følelse av å være i noe som kanskje ikke fører noe sted. Men jeg er veldig følsom og ble skeptisk når han tidligere nevnte at man dater, men man kan trekke seg når man vil. PS han har asperger Anonymkode: de959...1df
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det vil jeg si, jeg var sammen med han tidligere for noen år siden så kjenner dem godt, men de vet vi har truffet hverandre igjen nå og jeg har snakket en del med moren hans og har kontakt med familien hans. Men har ikke klart å fortelle min enda at vi har datet igjen . Anonymkode: de959...1df Du blir nok bare brukt som midlertidig hygge, ja. Han vil ikke i forhold med deg - han vet hva han går til, så hadde han vært optimistisk til det og med god erfaring, hadde han vel gått tilbake igjen Anonymkode: 8d6cb...eea
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 Just now, Anonym90059005 said: Det kan vel være det at dere har vært sammen og slått opp en gang før som gjør at han er tilbakeholden med å definere dere som fast forhold igjen. Være sikker på at det faktisk er dere to. Tror det er mer det enn at han "venter på noen andre som skal dukke opp" Hei ts her: det kan du absolutt ha rett i, takk for at du tok deg tid til å svare Anonymkode: de959...1df
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Du blir nok bare brukt som midlertidig hygge, ja. Han vil ikke i forhold med deg - han vet hva han går til, så hadde han vært optimistisk til det og med god erfaring, hadde han vel gått tilbake igjen Anonymkode: 8d6cb...eea Det kan også være riktig. Ts Anonymkode: de959...1df
Gjest fransine Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 20.03): Det er ca 8 mnd, men var sammen tidligere og det ble slutt fordi jeg flyttet til en annen by. Begynte igjen da og har vært veldig bra, men nå mener han at jeg tolker dette som et forhold og ikle bare dating. Anonymkode: de959...1df Nei vet du hva? 8 måneder. Da hadde jeg gått videre. Endret 7. oktober 2022 av fransine
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 1 minutt siden, fransine said: Nei vet du hva? 8 måneder. Da hadde jeg gått videre. Jeg er kvinne da. Men når jeg ble sammen med mannen første gang så tok det 1 måned før vi var offisielt sammen. Vi har også hatt en pause, men da vi fant hverandre igjen tok det bare 2 uker før vi visste dette var riktig. Hei ts her: vi brukte langt tid på å bli sammen første gang også, han er ikke akuratt det du kaller et emosjonelt tilstedeværende menneske, men synes at det tar mye mer tid og energi nå. Men glad på dine vegne at det gikk så fint Anonymkode: de959...1df
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #16 Skrevet 1. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan også være riktig. Ts Anonymkode: de959...1df Ja, for han vil heller være singel, og du kjenner på en usikkerhet. Det hadde du ikke gjort om han virkelig ville deg Anonymkode: 8d6cb...eea 1
Helene1982 Skrevet 1. oktober 2022 #17 Skrevet 1. oktober 2022 Min magefølelse sier at du kke blir brukt.Selvsagt basert på ingenting, Jeg er usikker på om denne mannen evner å gi deg forholdet du ønsker deg, men jeg har ingen tro på at han bruker deg.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #18 Skrevet 1. oktober 2022 2 minutter siden, Helene1982 said: Min magefølelse sier at du kke blir brukt.Selvsagt basert på ingenting, Jeg er usikker på om denne mannen evner å gi deg forholdet du ønsker deg, men jeg har ingen tro på at han bruker deg. han kan jo ikke gi henne noe forhold overhodet.. Anonymkode: 8d6cb...eea
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #19 Skrevet 1. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, for han vil heller være singel, og du kjenner på en usikkerhet. Det hadde du ikke gjort om han virkelig ville deg Anonymkode: 8d6cb...eea Ts her: men det er nettopp det han sier han ikke vil, han vil vi skal være trofaste med hverandre og at det kun var oss, det var det han som tok opp og ikke jeg. Kanskje jeg misforstod hva du mente. Anonymkode: de959...1df
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #20 Skrevet 1. oktober 2022 4 minutter siden, Helene1982 said: Min magefølelse sier at du kke blir brukt.Selvsagt basert på ingenting, Jeg er usikker på om denne mannen evner å gi deg forholdet du ønsker deg, men jeg har ingen tro på at han bruker deg. Hei Helene: det kan være noe i det du skriver, jeg vil jo ha et kjærlighetsforhold og vite det er oss, han vil vi skal date og det skal være oss med å ikke treffe andre osv. Anonymkode: de959...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå