AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Har slettet og blokkert en jeg drev å holdte på med, men følte at det ikke førte noe sted. Vi har gjentatte ganger Snakket om hva som skjer videre, men hun virket usikker, men sa at hun ville se med tiden. nå kjenner jeg at jeg angrer. Skal jeg legge henne til på SoMe? Anonymkode: 46605...264
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Har slettet og blokkert en jeg drev å holdte på med, men følte at det ikke førte noe sted. Vi har gjentatte ganger Snakket om hva som skjer videre, men hun virket usikker, men sa at hun ville se med tiden. nå kjenner jeg at jeg angrer. Skal jeg legge henne til på SoMe? Anonymkode: 46605...264 Hei! Jeg sitter i samme situasjon nå men har ikke blokkert han enda. Han sier vi må ta det rolig, se ting an, holdt på en god stund allerede uten at det fører til noe. Men du er modigere enn meg som klarte det, så hold deg til det, hun vil vise sitt sanne jeg og finne en måte å kontakte deg på om hun mener alvor. Anonymkode: 25584...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Slette og blokkere? Hva har disse personene gjort dere for noe vondt? Ta en avsluttende samtale, og gå videre. Og ts; Hvis du mener alvor, så ta kontakt, og si unnskyld. Å passivt legge noen til på SoMe, er helt unødvendig. Anonymkode: 4eb64...14f 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slette og blokkere? Hva har disse personene gjort dere for noe vondt? Ta en avsluttende samtale, og gå videre. Og ts; Hvis du mener alvor, så ta kontakt, og si unnskyld. Å passivt legge noen til på SoMe, er helt unødvendig. Anonymkode: 4eb64...14f Jeg har gjort dette flere ganger slettet og blokkert for å få avstand, pga mine følelser, men så har jeg tatt kontakt igjen og sagt unskyld. Men nå skjønner jo det sees på at jeg har tapt. Jeg er alt for svak og det har han skjønt så det holder. Så bedre å ikke blokkere men heller la være å skrive noe. Så slipper en å drite på draget hvis en må unblokke igjen. Anonymkode: 3605f...64d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Slette og blokkere? Hva har disse personene gjort dere for noe vondt? Ta en avsluttende samtale, og gå videre. Og ts; Hvis du mener alvor, så ta kontakt, og si unnskyld. Å passivt legge noen til på SoMe, er helt unødvendig. Anonymkode: 4eb64...14f Helt enig her. Sånn slette og blokkere opplegg, fremstår uten impulskontroll. Anonymkode: 00421...e47 1
Piraten Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Hvis du er villige å se at den personen kanskje finner noen andre bare for løye så kjør på! Det er vonde risikoer å ta! Når en der så ser en ikkje annen vei å ta tilbake og vise at en er god nok!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei! Jeg sitter i samme situasjon nå men har ikke blokkert han enda. Han sier vi må ta det rolig, se ting an, holdt på en god stund allerede uten at det fører til noe. Men du er modigere enn meg som klarte det, så hold deg til det, hun vil vise sitt sanne jeg og finne en måte å kontakte deg på om hun mener alvor. Anonymkode: 25584...6e5 Synes det er fint at du ser hva som skjer, uansett så er det bedre enn å blokkere. Om ting ikke skulle funke så er det lettere å gå videre uten å ha latt sjansen gå. Anonymkode: 46605...264
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Slette og blokkere? Hva har disse personene gjort dere for noe vondt? Ta en avsluttende samtale, og gå videre. Og ts; Hvis du mener alvor, så ta kontakt, og si unnskyld. Å passivt legge noen til på SoMe, er helt unødvendig. Anonymkode: 4eb64...14f Dette. Hva er det for slags oppførsel å slette og blokkere folk?? På grunn av følelser? Altså. Blir helt målløs. Anonymkode: 84337...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 Piraten skrev (28 minutter siden): Hvis du er villige å se at den personen kanskje finner noen andre bare for løye så kjør på! Det er vonde risikoer å ta! Når en der så ser en ikkje annen vei å ta tilbake og vise at en er god nok! Kommer jo an på hvor involvert man var. Hvis man var veldig forelsket, så kan det være lettere å slette vedkommende fra Some slik at man slipper stadige oppdateringer der h*n legger ut bilder og stories med den nye flammen. Anonymkode: 1e20b...b9a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette. Hva er det for slags oppførsel å slette og blokkere folk?? På grunn av følelser? Altså. Blir helt målløs. Anonymkode: 84337...8f5 Ts her når man ser at ting ikke går noe sted, men ingen har lyst til å avslutte. Hva gjør man da? Følte det var det rette å gjøre på det tidpunktet. Det er kanskje barnslig, men hvilken andre måter skal man håndtere det på? Anonymkode: 46605...264
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette. Hva er det for slags oppførsel å slette og blokkere folk?? På grunn av følelser? Altså. Blir helt målløs. Anonymkode: 84337...8f5 Har selv blitt slettet flere ganger av damer det ikke skjedde noe mer med. Ser ikke noe galt i det, det betyr jo bare at vedkommende ikke ønsker mer kontakt og kanskje at hun ikke ønsker å se meg med en ny flamme hvis jeg skulle legget ut bilder av Facebook med det. Tilsvarende kunne jeg nok også funnet på å slette, fordi man enklere kan gå videre. Det betyr ikke at man hater vedkommende, bare at det ikke er særlig grunnlag for kontakt lenger. Å blokkere noen er noe litt annet, mener nå jeg, for da sperrer man jo muligheten for meldinger også. Det kan jeg se virke litt mer aggressivt, og jeg har heldigvis sluppet å gjøre dette mot noen. Da skulle det en del til, som f. eks. direkte dårlig oppførsel/aggressivitet til e.l. Når det er sagt, så finner man jo ikke nødvendigvis ut at noen har blokkert en heller, hvis man likevel ikke har så mye kontakt. Anonymkode: 1e20b...b9a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg tenkte som dere før, at blokkering og sletting virker veldig dramatisk og unødvendig. Men etter å ha vært i noen relasjoner der jeg ikke blir hørt når jeg ønsker å avslutte, har jeg begynt med det selv. Og har forsåvidt ganske lav terskel for å gjøre det. Jeg har kastet bort for mange år(!) på samtaler som i begynnelsen er veldig hyggelige og skånsomme, for så å bli mer tydelige, deretter frustrerte bønner og sinte utrop. Når den andre uansett bare kjører på ser jeg ikke lengre noen grunn til å vise omtanke og respekt. Men blokkerer uansett ikke ut av det blå, og ghoster aldri. Koster jo ingenting å si ifra til den andre, både hvorfor relasjonen evt. ikke funker, og at man kommer til å blokkere. Anonymkode: d4f49...368
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ts her når man ser at ting ikke går noe sted, men ingen har lyst til å avslutte. Hva gjør man da? Følte det var det rette å gjøre på det tidpunktet. Det er kanskje barnslig, men hvilken andre måter skal man håndtere det på? Anonymkode: 46605...264 Sjansen for at hun godtar en ny forespørsel er nok liten. De fleste jenter vil synes det er alt for feigt om gutten sletter og blokkerer uten en skikkelig god forklaring. Hvordan man håndterer det? man snakker sammen! Og du ville jo avslutte, du kunne ikke sagt det tydeligere enn å slette å blokkere. Du har rett ut vist henne at du mener hun ikke er verdt en forklaring engang. Anonymkode: ac897...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå