AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #21 Del Skrevet 1. oktober 2022 Hvorfor drar dere ikke bare til legevakta? Ingen vits å ringe. Anonymkode: 9f712...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #22 Del Skrevet 1. oktober 2022 Dere tar med barnet, og reiser til legevakten. Han har kastet opp, og skal dermed undersøkes. Anonymkode: d8dec...8d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 1. oktober 2022 #23 Del Skrevet 1. oktober 2022 Jeg hadde bare dratt. Lykke til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #24 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei!!! Det dummeste man gjør er å anbefale folk som ikke er helsepersonell å lese seg opp. Det kan være livsfarlig. Symptomer kan vøre helt forskjellig. Bare slutt å les på dr Google! Anonymkode: 9a2fb...7a8 Nei. Det er jeg ikke enig i. Når det kommer til potensielle hodeskader og en får nei fra legevakten så er det viktig å vite hva en skal se etter. Antar at også legevakten har bedt ts Om å ringe tilbake dersom barnet blir døsig, kaster opp eller mister bevisstheten. Anonymkode: 81d1f...159 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #25 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor drar dere ikke bare til legevakta? Ingen vits å ringe. Anonymkode: 9f712...2ee Her i byen slipper man ikke inn uten å ringe. Med mindre man mangler en arm eller lignende. Anonymkode: bf0e2...425 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #26 Del Skrevet 1. oktober 2022 Oppkast og endret oppførsel = dra til legevakt. Greit de ikke da dere time, men jeg håper for guds skyld de opplyste dere om symptomer/røde flagg dere måtte være obs på (bl.a. oppkast!), og at dere skulle ta kontakt igjen hvis noe av dette forekommer! Hvis ikke fortjener de en repremade for å ha ikke utført jobben sin. Anonymkode: 62e21...93c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #27 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her i byen slipper man ikke inn uten å ringe. Med mindre man mangler en arm eller lignende. Anonymkode: bf0e2...425 Hvilken by er dette? Anonymkode: 1d0ef...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #28 Del Skrevet 1. oktober 2022 Reis til legevakten. Han bør sjekkes for hjernerystelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy Skrevet 1. oktober 2022 #29 Del Skrevet 1. oktober 2022 Ja enig med andre. Ring evn bare dra på legevakten siden han kastet opp. Da får dere veiledning av helsepersonell hvordan dere skal følge han opp🌸Dette går nok helt fint🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #30 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her i byen slipper man ikke inn uten å ringe. Med mindre man mangler en arm eller lignende. Anonymkode: bf0e2...425 Legevakten er ikke som det var før dessverre Anonymkode: 54eab...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #31 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei!!! Det dummeste man gjør er å anbefale folk som ikke er helsepersonell å lese seg opp. Det kan være livsfarlig. Symptomer kan vøre helt forskjellig. Bare slutt å les på dr Google! Anonymkode: 9a2fb...7a8 Å google hoste ja, men symptomer på hjernerystelse, hjerneslag og hjerteinfarkt er noe ALLE må kunne for å kjenne igjen en livsstruende situasjon. Anonymkode: 4caeb...248 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #32 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvilken by er dette? Anonymkode: 1d0ef...09a Her på BYGDA hjelper det ikke å dra på legevakta for det er ikke folk der. Legen er innom feks kl 19 på kvelden, så da må man ha avtale. Avtalen gjøres med vakttelefonen på nærmeste sykehus som ligger en time unna. Håper det går bra med lille barnet ditt ts 🥰 og oppdater oss gjerne. Anonymkode: be280...90d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #33 Del Skrevet 1. oktober 2022 Ring igjen nå som han har kastet opp. Min på et år kaster opp etter mye gråt forresten, så det kan være derfor også om han har vært lei seg lenge. Men jeg ville definitivt krevd å få sjekket det opp selvom det bare er enn så mye de får gjort på legevakten. Har selv tre barn og de har hatt noen Donald kuler opp igjennom årene, kun opplevd oppkast en gang og da dro vi på legevakten. Det gikk heldigvis helt fint ❤️ Anonymkode: cf2ca...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #34 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her på BYGDA hjelper det ikke å dra på legevakta for det er ikke folk der. Legen er innom feks kl 19 på kvelden, så da må man ha avtale. Avtalen gjøres med vakttelefonen på nærmeste sykehus som ligger en time unna. Håper det går bra med lille barnet ditt ts 🥰 og oppdater oss gjerne. Anonymkode: be280...90d Der jeg bodde før (ski) og her jeg bor nå må man også ringe, og det er relativt store steder. Usikker på hvordan det er i Oslo, men tror det er ganske vanlig blitt at man må ringe 🫣 Anonymkode: cf2ca...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. oktober 2022 #35 Del Skrevet 1. oktober 2022 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #36 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Berre dra til legevakta. Det går fint. Anonymkode: f9852...c68 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor drar dere ikke bare til legevakta? Ingen vits å ringe. Anonymkode: 9f712...2ee AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvilken by er dette? Anonymkode: 1d0ef...09a Ser andre ghar svart før meg, men endel steder er det ikke nødvendigvis folk på legevakta hele døgnet. Da må man ringe for at legen som har legevakt skal komme inn til legevakten. Anonymkode: ecd71...7fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #37 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor drar dere ikke bare til legevakta? Ingen vits å ringe. Anonymkode: 9f712...2ee Det er dessverre mange steder i Norges land hvor legevakten ikke er åpen for drop in... her jeg bor, i en av Bergens nabokommuner, er legevakten låst for alle som ikke har ringt på forhånd og fått time... Anonymkode: 3e489...fe3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #38 Del Skrevet 1. oktober 2022 Håper dere tok kontakt med legevakten igjen TS. Oppkast er et tydelig symptom på hjernerystelse. Anonymkode: 8c863...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #39 Del Skrevet 1. oktober 2022 Her hadde jeg dratt til legevakten. Når barnet ikke er seg selv, og kaster opp, hadde jeg ville hatt tilsyn av eksperter. Som mor er det tre ting jeg er ekstra redd for: Drukning, fall mot hodet, og å sette noe fast i halsen. Anonymkode: b0813...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #40 Del Skrevet 1. oktober 2022 Stå på ditt og krev time TS. Føler veldig med deg❤ Det norske helsevesenet er en vits. Hvor går alle sakattepengene våre til lurer jeg på i blant.. Anonymkode: 41fbd...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå