AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Apropos tråden om hun som ble sjokkert over at kvinnen mannen var utro med, så ut som et slags takras, hva med fortiden? Om dere har sett eller vet om noen av kjæresten sine ekser, hva tenker du om alle av de du vet om har vært mindre pene? Og også hatt en dårlig personlighet? Det er noe jeg virkelig ikke forstår, en slags mindfuck om dere vil. Kjæresten er en veldig attraktiv mann i 50-årene, har en lengre utdanningen innen realfag og jobber som forsker, eier stort hus, høy, morsom og spennende, kreativ, snill. Men, de eksene hans jeg vet om, som jeg har googlet, ser veldig lite pene ut. Et par av dem er nærmest takras vil jeg si, vet det høres stygt ut. Den ene er rundt hans alder, ganske overvektig, langt, tynt grått hår, litt stygt ansikt, og virker litt enkel. Har fast jobb, to tenåringsbarn. En annen er mor til barnet hans (over 20). Hun er snart 60, overvektig, kort, tynt hår, ekstreme synspunkter (type ekstremfeminist som mener menn undertrykker kvinner i alle settinger), tykt ansikt med dobbelthake (så ikke så annerledes ut for 20-30 år siden egentlig, hun har lagt ut masse bilder på sin åpne profil). En tredje er 10 år yngre enn han, overvektig med dobbelthake. Har en jobb som ikke krever noen spesiell utdanning, tre barn som er tenåringer, skilt. En fjerde jeg vet om er tidlig i 50-årene, den mest normalt utseende av dem, ikke overvektig, men har et mindre pent ansikt og ser hun har masse skrivefeil i ting hun har skrevet i sosiale medier f.eks. Altså, de virker ikke sympatiske heller, i tillegg til at de har et mindre pent utseende. Langt under hans nivå vil jeg si. Forstår ikke dette. Og jeg da, jeg er faktisk pen, langt hår, høy utdannelse, 15 år yngre enn han, veldig forelsket. Dette med utseendet til eksene forstår jeg rett og slett ikke. Er en del av meg som er glad for at eksene jeg vet om ikke er pene, for hadde vært litt vanskelig mentalt om de hadde vært supermodeller. Samtidig forstår jeg det ikke. Altså, han er en veldig kjekk, attraktiv mann på alle måter, og så har han tatt til takke med disse? I korte perioder, selv moren til barnet var han ikke sammen med mer enn ett års tid. Han har kun hatt korte forhold, lengste har vært litt over 2 år. Hva betyr dette? Er det vanlig at kjekke menn tar til takke med mindre pene, noen egentlig litt stygge, kvinner i perioder? Er det fordi han ikke giddet å anstrenge seg for å få noen bedre, at han tenkte det fikk duge for litt sex i en periode? Eller hva? Som sagt, forstår det ikke. Anonymkode: 3dd3e...164
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Det mest sannsynlige er at du overvurderer ditt eget utseende og er like stygg som eksene. Det er slik han vil ha det. Anonymkode: efe49...02e 15 2 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det mest sannsynlige er at du overvurderer ditt eget utseende og er like stygg som eksene. Det er slik han vil ha det. Anonymkode: efe49...02e Har vurdert den muligheten, men nei. Jeg er faktisk mye penere enn dem. Anonymkode: 3dd3e...164 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Har har vel en fetisj da Anonymkode: 0e6cf...0cf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har har vel en fetisj da Anonymkode: 0e6cf...0cf Haha, kanskje det er det det er. Tviler litt på det da, men altså, jeg forstår det ikke. Jeg prøver ikke å rakke ned på noen, men altså jeg lurer på om det finnes andre attraktive menn som også blir sammen med mindre pene kvinner for kortere eller lengre perioder? Og hva som er grunnen til det? Anonymkode: 3dd3e...164
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 At han aldri har hatt et lengre forhold enn ca 2 år, og forholdet til barnemor kun varte ett års tid er vel større røde flagg enn at de ikke er like pene og deilige som deg? Du fremstår nå egentlig ikke som så veldig sympatisk heller, så du blir vel heller ikke en han er sammen med lenge. Anonymkode: 8cf00...720 18 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At han aldri har hatt et lengre forhold enn ca 2 år, og forholdet til barnemor kun varte ett års tid er vel større røde flagg enn at de ikke er like pene og deilige som deg? Anonymkode: 8cf00...720 Tenkte AKKURAT det samme. Snakk om å legge merke til bagateller, og ikke til de lysende og blinkende alarmene. Anonymkode: aa0d9...cfd 7 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 Tenk å dømme andre slik du gjør. selv om ikke du syns de er pene, så har han tydeligvis sett mer skjønnhet i dem enn du aner. Jeg håper han får opp øynene for hvilke holdninger og meninger du har som er så slemt og stygt. Sier mye mye mer om deg enn dem. Du er faktisk ikke noe bedre enn alle andre mennesker, skulle virkelig fått jekket deg ned. Anonymkode: 0ce38...6b2 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 Med fare for å høres litt kjip ut; du vet ikke EGENTLIG hvordan disse damene ser ut og oppfører seg i forhold. Det er vel ikke akkurat kåte fjes og forelskede ansikter folk legger ut. Anonymkode: ce383...032 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 Men kjære deg ts. Man er ikke sammen med et utseende. Kanskje det er utseende i starten, men etter hvert er det jo personligheten som er viktig. Mulig han kjente eks før de ble sammen og elsket personligheten. Mulig det som ikke er pent for deg, er pent for han. Anonymkode: 82681...f3a 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Apropos tråden om hun som ble sjokkert over at kvinnen mannen var utro med, så ut som et slags takras, hva med fortiden? Om dere har sett eller vet om noen av kjæresten sine ekser, hva tenker du om alle av de du vet om har vært mindre pene? Og også hatt en dårlig personlighet? Det er noe jeg virkelig ikke forstår, en slags mindfuck om dere vil. Kjæresten er en veldig attraktiv mann i 50-årene, har en lengre utdanningen innen realfag og jobber som forsker, eier stort hus, høy, morsom og spennende, kreativ, snill. Men, de eksene hans jeg vet om, som jeg har googlet, ser veldig lite pene ut. Et par av dem er nærmest takras vil jeg si, vet det høres stygt ut. Den ene er rundt hans alder, ganske overvektig, langt, tynt grått hår, litt stygt ansikt, og virker litt enkel. Har fast jobb, to tenåringsbarn. En annen er mor til barnet hans (over 20). Hun er snart 60, overvektig, kort, tynt hår, ekstreme synspunkter (type ekstremfeminist som mener menn undertrykker kvinner i alle settinger), tykt ansikt med dobbelthake (så ikke så annerledes ut for 20-30 år siden egentlig, hun har lagt ut masse bilder på sin åpne profil). En tredje er 10 år yngre enn han, overvektig med dobbelthake. Har en jobb som ikke krever noen spesiell utdanning, tre barn som er tenåringer, skilt. En fjerde jeg vet om er tidlig i 50-årene, den mest normalt utseende av dem, ikke overvektig, men har et mindre pent ansikt og ser hun har masse skrivefeil i ting hun har skrevet i sosiale medier f.eks. Altså, de virker ikke sympatiske heller, i tillegg til at de har et mindre pent utseende. Langt under hans nivå vil jeg si. Forstår ikke dette. Og jeg da, jeg er faktisk pen, langt hår, høy utdannelse, 15 år yngre enn han, veldig forelsket. Dette med utseendet til eksene forstår jeg rett og slett ikke. Er en del av meg som er glad for at eksene jeg vet om ikke er pene, for hadde vært litt vanskelig mentalt om de hadde vært supermodeller. Samtidig forstår jeg det ikke. Altså, han er en veldig kjekk, attraktiv mann på alle måter, og så har han tatt til takke med disse? I korte perioder, selv moren til barnet var han ikke sammen med mer enn ett års tid. Han har kun hatt korte forhold, lengste har vært litt over 2 år. Hva betyr dette? Er det vanlig at kjekke menn tar til takke med mindre pene, noen egentlig litt stygge, kvinner i perioder? Er det fordi han ikke giddet å anstrenge seg for å få noen bedre, at han tenkte det fikk duge for litt sex i en periode? Eller hva? Som sagt, forstår det ikke. Anonymkode: 3dd3e...164 Hehe. Han her tror jeg at jeg kjenner 😀 Anonymkode: 447b8...10c 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hehe. Han her tror jeg at jeg kjenner 😀 Anonymkode: 447b8...10c Jaså. Hva er første bokstav i fornavnet? Anonymkode: 3dd3e...164
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 Du høres ut som ei som har klippekort på botox og fillers 😂 Anonymkode: 246ce...cc6 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du høres ut som ei som har klippekort på botox og fillers 😂 Anonymkode: 246ce...cc6 Ok, men sånn er det heldigvis ikke. Er helt naturlig, og skal fortsette sånn. Anonymkode: 3dd3e...164
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg er da ikke sammen med menn fordi de skal være fotomodeller. Slikt noe kan jeg kjøpe plakater av og henge opp på veggen. Nå vil jeg ikke være sammen med stygge menn heller da, men slikt er også en smakssak. Jeg har nok vært sammen med noen av "vanlig utseende" som noen vil synes er stygge. F.eks pga litt stor nese. Jeg var sammen med en veldig pen mann en gang. Han viste seg å være en drittsekk. Han kunne sikkert tenkt som deg. Hvordan kunne jeg ta til takke med de ordinære mannfolka, når jeg kunne få sjans på en sånn kjekking som han?? Men jeg var jo skikkelig forelsket i de mannfolka som så helt vanlige ut. Som han sikkert synes så stygge ut med stor nese og ufancy klær. Jeg tok ikke til takke med dem! Og jeg fikk mange gode minner med dem! Utseende er ikke alt! Anonymkode: f1ac0...d46 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #16 Skrevet 1. oktober 2022 Er det ikke bra at han ikke er overfladisk da? Anonymkode: 7d05c...632 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #17 Skrevet 1. oktober 2022 Ikke rart. Menn i over 30 år er som regel takras selv også mange yngre. Er bifil med preferanse for menn, men hadde heller ligget med kvinnene du beskriver enn karen Anonymkode: c55e2...e23
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #18 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har vurdert den muligheten, men nei. Jeg er faktisk mye penere enn dem. Anonymkode: 3dd3e...164 Ok. Skal du ha diplom? Hva vil du oppnå av å snakke stygt om andre? Anonymkode: f4fb4...65b 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #19 Skrevet 1. oktober 2022 Må det bety noe? Anonymkode: 9e312...2e3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #20 Skrevet 1. oktober 2022 Er ikke alle som kun bryr seg om utseende, og det er vel greit? Anonymkode: 67a05...8c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå