AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg har kjent kompisen min siden barneskolen, og han har aldri vært i et ordentlig forhold. Egentlig har han lite erfaringer med damer generelt, på det seksuelle plan. Men nå har han blitt hodestups forelsket i ei dame, som er gift og har barn. Han har fortalt at de treffes innimellom og har sex. Dette har pågått siden i sommer. Han har også sagt at hun har noen utfordringer i forholdet, men at hun ikke vil gå pga barna. Så han er fullstendig klar over at hun ikke vil velge å gå inn i et forhold med han. Han snakker om henne hele tiden, og blir nedstemt om han ikke får sett henne på ei stund. Han tenker at når ungene hennes er voksne så skal det bli de. Altså han er villig til å vente i minst 15år på denne damen, da han tror at hun vil gå ifra mannen når ungene har flyttet ut. Altså da vil han være over 50år! Hvordan få han til å forstå at han ikke kan vente på noen sånn? Redd han vil bli "ødelagt" av dette forholdet, når jeg ser hva det gjør med han, når han må vente uker på å få se henne. Han har heller ingen garanti for at det vil bli de heller, selv etter barna hennes har flyttet ut. Han setter jo hele livet sitt på vent, og vil gå glipp av andre muligheter, pga hun her. Har prøvd å forklare han det, men han mener at de har det så fint sammen når de treffes. Og hun er det mest fantastiske han har møtt. Er den eneste muligheten å bare la han gå på denne smellen? Blir jo som å se på et bilkræsj i slowmotion, uten å gjøre noe😵💫 Anonymkode: 9dac8...197
PM75 Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig å se på kompisen gå gjennom dette. Spesielt nåe han kanskje er skikkelig forelsket for første gang i sitt liv. Det eneste du kan gjøre er å være der for han som kompis. Husk at forelskelse ofte blekner. Og da kan du være der og reflektere sammen med han om det er slik han vil leve livet sitt.
GrønnNellik68 Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 PM75 skrev (40 minutter siden): Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig å se på kompisen gå gjennom dette. Spesielt nåe han kanskje er skikkelig forelsket for første gang i sitt liv. Det eneste du kan gjøre er å være der for han som kompis. Husk at forelskelse ofte blekner. Og da kan du være der og reflektere sammen med han om det er slik han vil leve livet sitt. Tror ikke han kommer til å vente 15 år. Er han så forelsket så vil han ha mer med henne og fustrasjon vil bli neste steg og forhåpentligvis får han nok tilslutt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Huff, så trist. Han kommer aldri til å få egen familie hvis han kaster bort de beste åra på å vente på henne. Anonymkode: c9b65...8aa
Gjest fransine Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 18.53): Jeg har kjent kompisen min siden barneskolen, og han har aldri vært i et ordentlig forhold. Egentlig har han lite erfaringer med damer generelt, på det seksuelle plan. Men nå har han blitt hodestups forelsket i ei dame, som er gift og har barn. Han har fortalt at de treffes innimellom og har sex. Dette har pågått siden i sommer. Han har også sagt at hun har noen utfordringer i forholdet, men at hun ikke vil gå pga barna. Så han er fullstendig klar over at hun ikke vil velge å gå inn i et forhold med han. Han snakker om henne hele tiden, og blir nedstemt om han ikke får sett henne på ei stund. Han tenker at når ungene hennes er voksne så skal det bli de. Altså han er villig til å vente i minst 15år på denne damen, da han tror at hun vil gå ifra mannen når ungene har flyttet ut. Altså da vil han være over 50år! Hvordan få han til å forstå at han ikke kan vente på noen sånn? Redd han vil bli "ødelagt" av dette forholdet, når jeg ser hva det gjør med han, når han må vente uker på å få se henne. Han har heller ingen garanti for at det vil bli de heller, selv etter barna hennes har flyttet ut. Han setter jo hele livet sitt på vent, og vil gå glipp av andre muligheter, pga hun her. Har prøvd å forklare han det, men han mener at de har det så fint sammen når de treffes. Og hun er det mest fantastiske han har møtt. Er den eneste muligheten å bare la han gå på denne smellen? Blir jo som å se på et bilkræsj i slowmotion, uten å gjøre noe😵💫 Anonymkode: 9dac8...197 Dette er det ikke noe du kan påvirke han til dessverre. Han kommer ikke til å høre på deg. Han må finne ut av / innse dette selv. Først da kan han få gått videre i livet.
Anonymbrukersåklar Skrevet 2. oktober 2022 #6 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 18.53): Jeg har kjent kompisen min siden barneskolen, og han har aldri vært i et ordentlig forhold. Egentlig har han lite erfaringer med damer generelt, på det seksuelle plan. Men nå har han blitt hodestups forelsket i ei dame, som er gift og har barn. Han har fortalt at de treffes innimellom og har sex. Dette har pågått siden i sommer. Han har også sagt at hun har noen utfordringer i forholdet, men at hun ikke vil gå pga barna. Så han er fullstendig klar over at hun ikke vil velge å gå inn i et forhold med han. Han snakker om henne hele tiden, og blir nedstemt om han ikke får sett henne på ei stund. Han tenker at når ungene hennes er voksne så skal det bli de. Altså han er villig til å vente i minst 15år på denne damen, da han tror at hun vil gå ifra mannen når ungene har flyttet ut. Altså da vil han være over 50år! Hvordan få han til å forstå at han ikke kan vente på noen sånn? Redd han vil bli "ødelagt" av dette forholdet, når jeg ser hva det gjør med han, når han må vente uker på å få se henne. Han har heller ingen garanti for at det vil bli de heller, selv etter barna hennes har flyttet ut. Han setter jo hele livet sitt på vent, og vil gå glipp av andre muligheter, pga hun her. Har prøvd å forklare han det, men han mener at de har det så fint sammen når de treffes. Og hun er det mest fantastiske han har møtt. Er den eneste muligheten å bare la han gå på denne smellen? Blir jo som å se på et bilkræsj i slowmotion, uten å gjøre noe😵💫 Anonymkode: 9dac8...197 E var kompisen din. Men då vi ble oppdaget , så måtte vi selvfølgelig slutte treffes. Så blir vel en liknende slutt på eventyret hans etterhvert. Men er vel lov å drømme? Ho gjør han sikkert veldig gla, dei små stundene kan vare nok så betydelsefulle.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #8 Skrevet 3. oktober 2022 Hun kommer selvfølgelig ikke til å gå ifra mannen, så han burde bare avslutte hele greia med henne. Anonymkode: 6d525...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå