AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg er alenemamma til 5 stk fra 10-6mnd, Nå fyller nest størstemann 7 år og er 19 gutter i klassen, har rett og slett ikke mulighet og be alle, tenkte kun 2 stk som er vennene hans + 3 nabobarn, blir kun hjemme bursdag som er veldig uvanlig nå, de fleste feirer ute ,det har jeg ingen mulighet til, skal selvsagt be privat. Vet dette ikke er noe bra,men føler at jeg ikke utstenger noen da det er 17 som ikke blir bedt. Hva tenker dere ? De er 32 i hele klassen og hun ene naboen går i klassen ,så ber ei jente også,men 12 jenter blir ikke bedt Anonymkode: 0adf3...e02 1
GammelKaktus Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg hadde ikke reagert på dette, da blir det en vennebursdag og du leverer invitasjoner privat og ikke på skolen, helt godkjent. 16
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Gå for det. Kan ikke se at noen blir utestengt. Gjorde det samme da min var mindre. I tillegg så hadde en gode venner av begge kjønn. Anonymkode: 95e27...ac1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Takk for svar Ja Invitasjoner tar vi via sms med foreldrene det gjelder ikke på skolen Anonymkode: 0adf3...e02
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Helt innafor. Anonymkode: a5444...2fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Helt ok, siden det er såpass få, bare to stk. fra klassen. Hadde vært annerledes om du hadde invitert halvparten for eksempel. Anonymkode: 59e70...b32 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Reglene vi har vel vært å enten invitere alle av samme kjønn fra klassen, eller under halvparten. Så det du tenker på er helt innafor. Her lånte de ut gymsal på skolen gratis til bursdager, så vi lånte den ofte. Fikk låne barnehagen gratis på ettermiddag. Anonymkode: 841ef...be7 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 Det går helt fint. Når kun to av nitten inviteres kan det ikke kalles utestenging. Alternativt kan du arrangere ute-bursdag, eller invitere til klassebursdag sammen med andre barn som har bursdag omtrent samtidig. Ute er det kult med pinnebrød/pinneboller, sjokoladekake og varm saft, hvis økonomien kommer i veien for å lage mat til mange. Anonymkode: cd59d...60b 1
Kaneel Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går helt fint. Når kun to av nitten inviteres kan det ikke kalles utestenging. Alternativt kan du arrangere ute-bursdag, eller invitere til klassebursdag sammen med andre barn som har bursdag omtrent samtidig. Ute er det kult med pinnebrød/pinneboller, sjokoladekake og varm saft, hvis økonomien kommer i veien for å lage mat til mange. Anonymkode: cd59d...60b Litt vansklig å gjennomføre som alenemor med såpass mange barn og en baby da
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 Alenemamma til fem og den minste er 10 mnd 😱 wtf Anonymkode: c2a68...fa7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 Det spørs jo da om det er noen flere som vanligvis er med i denne gjengen? Anonymkode: d05d0...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå