AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Har dukket opp slike på glasset. hva er dette? er det farlig for akvariumsfisken? Anonymkode: 82530...e98
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): snegler? Anonymkode: b8880...3d0 joda ligner på snegler.. men rart at dette plutselig har kommeet i akvariumstanken min.. Anonymkode: 82530...e98
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): joda ligner på snegler.. men rart at dette plutselig har kommeet i akvariumstanken min.. Anonymkode: 82530...e98 https://no.maychola.com/fjerner-akvarie-snegler/ Anonymkode: cef56...41e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Følger ofte med planter disse. Helt ufarlige, men kan bli mange. Plukk de ut. jeg har kjøpt en annen type snegler som spiser disse. Det har fungert bedre fordi den typer ikke formerer seg like fort. Finnes en del fisk som spiser de men flere av disse fiskene blir store og passer best i 700 liters akvariumer. Anonymkode: 0b190...c01
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Pest snegler, følger med planter fra dyrebutikk. Store akvariums snegler spiser disse. Er en type fisk som spiser dem å, pakistansk ettelleranna, de blir ikke så veldig store, men de tar sneglene Anonymkode: ddd9b...3cc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #7 Skrevet 2. oktober 2022 Hei, det er posthornsnegler. De blir ansett som pest snegle da de formerer seg utrolig. Ønsker du ikke disse bør du fjerne alle du ser. Er du heldig ligger det ikke egg eller tar du alle blir du kvitt de. Men med nye planter osv kan de komme med egg o.l De er overhodet ikke farlig for noen. De er egentlig veldig nyttige å ha. De spiser litt alger og, de spiser mat om du overmater akvariumet. Anonymkode: 907f1...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå