AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 «Forelskelse er en følelse av stor beundring for tiltrekning mot eller begjær etter en annen person, enten en av motsatt, eller samme kjønn. « Hvis jeg sier at jeg fortsatt er forelsket etter 16 år sammen. Hva tenker du da? Anonymkode: b3996...ee5
Fremmed fugl Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): «Forelskelse er en følelse av stor beundring for tiltrekning mot eller begjær etter en annen person, enten en av motsatt, eller samme kjønn. « Hvis jeg sier at jeg fortsatt er forelsket etter 16 år sammen. Hva tenker du da? Anonymkode: b3996...ee5 Jeg tenker at det var en dårlig definisjon. Der meste jeg har sett på faglig om forelskelse tilsier at 16 år vil være et helt unik spesielt tilfelle. Men med denne meget uspesifike definisjonen så kan man vel være forelsket i mange samtidig over lang tid.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): «Forelskelse er en følelse av stor beundring for tiltrekning mot eller begjær etter en annen person, enten en av motsatt, eller samme kjønn. « Hvis jeg sier at jeg fortsatt er forelsket etter 16 år sammen. Hva tenker du da? Anonymkode: b3996...ee5 Vag definisjon, enig med den første som svarte her. Den definisjonen der kan man like gjerne bruke om kjærlighet for en romantisk partner også. Jeg har vært i et forhold med drømmemannen i snart tre år, og er fremdeles forelsket. Jeg tror man kan føle forelskelse selv etter 16 år, men ikke hele tiden, tenker at det kan blusse opp noen ganger, i ulike situasjoner. Anonymkode: c869d...669
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Vag definisjon, enig med den første som svarte her. Den definisjonen der kan man like gjerne bruke om kjærlighet for en romantisk partner også. Jeg har vært i et forhold med drømmemannen i snart tre år, og er fremdeles forelsket. Jeg tror man kan føle forelskelse selv etter 16 år, men ikke hele tiden, tenker at det kan blusse opp noen ganger, i ulike situasjoner. Anonymkode: c869d...669 Ts her. Forelsket er man kanskje ikke hele tiden uansett ? Men jeg kan tenke på han i løpet av arbeidsdagen og kjenne sommerfuglene i magen. Vi har et veldig bra samliv. Vi gir hverandre trygghet og oppmerksomhet i hverdagen. Vi elsker hverandre høyt. Anonymkode: b3996...ee5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Tenker at jeg skulle likt å hatt det slik i mitt forhold. Anonymkode: 77343...84a 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Forelsket er man kanskje ikke hele tiden uansett ? Men jeg kan tenke på han i løpet av arbeidsdagen og kjenne sommerfuglene i magen. Vi har et veldig bra samliv. Vi gir hverandre trygghet og oppmerksomhet i hverdagen. Vi elsker hverandre høyt. Anonymkode: b3996...ee5 Det høres veldig bra ut, håper vi også har det sånn når vi har vært sammen i 16 år. Anonymkode: c869d...669 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå