Gå til innhold

Bilsex tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min vil prøve å ha sex i bilen, men er usikre på hvordan man skal gjøre det på best mulig måte. 

Burde vi ha tilgang på do som ikke er så lang unna? Jeg gar hørt og lest av man skal tisse etter sex for å forhindre å få urinveisinfeksjon

Til de som har gjort det før, hvordan lå dere? Hvem lå hvor? I baksete eller dro dere bare tilbake setet?

Gjerne kom med råd og tips

Anonymkode: d8c47...879

Skrevet

Beste bilsex råd: stikk guttetissen inn i jentetissen, trekk den nesten ut og repeter. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er biltypen som er viktigst!! Classic mini morris som ruler!

Anonymkode: 08358...e83

Skrevet

Du MÅ tisse etter sex ja så fort som mulig. Tiss evn i skogen eller veikanten om du ikke har tilgang til do og press ut minst noen dråper selvom du ikke må tisse. 

Bilsex er best å ha med damen liggende lang hele rekka i baksetet og mannen liggende oppå eller damen liggende ytterst på baksetet og mannen står på bakken utenfor, eller mannen sittende i passasjersetet foran og damen på fanget hans og ri han

Anonymkode: 949f9...a73

Skrevet

Dere kan også bruke bagasjerommet eller panseret  Eller at han sitter i baksetet mens du rir han. Både med ryggen til og at du sitter med ansiktet mot han og føttene oppi baksetet funker.

Skrevet

Det er mest behagelig i en bobil, da har du også do lett tilgjengelig. Lykke til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...