AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Har allerde et barn på 2 år, så det er jo ikke noe nytt det å bli mamma heller. Nå har vi begynt å prøve på nr 2, og jeg merker at jeg får "panikk". Vet liksom ikke om jeg vil likevel.. selv om jeg lengter😅 en ganske rar følelse egentlig. Er dette vanlig? Eller er det et tegn på at vi bør vente en stund til? Har ingen grunn til denne "angeren" heller. Anonymkode: b5db9...76f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Ja både og.. vi ble uplanlagt gravide da, og jeg kjente på hele kroppen at jeg var gravid uten å få positive tester. Selv om jeg var skråsikker så ble det ikke «ekte» før jeg sto der med positiv test. Jeg skalv og tenkte på hva i alle dager vi skulle gjøre nå. Nå er jeg selvsagt like bekymret for den i magen, som jeg var med førstemann. det er nok uvissheten som skremmer, og de utfordrende stundene med det å ha barn og få tiden til å strekke til. Jeg tenker at det er så mange før oss som har fått det til, så hvorfor skal ikke vi få det til. Lykke til i prøvingen! Anonymkode: 20d96...5b7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg hadde panikk for at vi ikke skulle få det til🥲 Mistet to ganger, men har også fått to barn. Anonymkode: 7fb47...6a0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Tror ikke det er så uvanlig. Du vet hva du har, men ikke hva du får. I tillegg kan man begynne å tenke på at man må gjennom en ny fødsel... Anonymkode: 14e38...baa
Regnbuefisk Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Da eldste vår var ca ett år, fikk flere venner babyer og jeg ble skikkelig "babysyk" jeg også. Husker så godt at jeg tenkte på å gå på badet og begynne å ta folat igjen, som et første skritt på veien til å prøve på nr to. Det ga meg nesten brekninger og skikkelig panikk som du beskriver. Var overhodet ikke klar merket jeg. Seks mnd senere føltes det fint, riktig å spennende å ta den folaten. Og etter hvert å bli gravid igjen og få en liten bror. Kan hende du burde prøve å analysere litt hvor panikken kommer fra. Men det er BARE min erfaring da. Kanskje dere er klare for å hoppe i det likevel
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Har det likt selv. Bestilte inn folat og tester. Bestilte time til å fjerne spiral, men jeg snudde på venterommet😅 føler at jeg har lyst, men så stemmer det liksom ikke helt heller.. så vi har lagt det på hylla nå ei stund til for jeg er så redd for å angre på at jeg blir gravid Anonymkode: f384b...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå