mercury_ Skrevet 2. oktober 2022 #21 Del Skrevet 2. oktober 2022 Gulost med fersk agurk eller sylteagurk Ost og skinke med paprika Rødbetsalat eller italiensk salat Fløtemysost Hjemmelaget syltetøy (helst plomme og kanel) Eggerøre Pistasjkrem Kremost (akkurat nå den med hvitløk og urter) Majones og tomat med salt, pepper og frisk basilikum Usaltet meierismør med flaksalt på Aller helst på hjemmebakt surdeigsbrød eller ferske, lyse rundstykker med sesamfrø på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TSN Skrevet 2. oktober 2022 #22 Del Skrevet 2. oktober 2022 Rista brød med Leverpostei og massssssse majones 😍 Eller smør og ost så smørret blir litt smelta også ost på toppen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 3. oktober 2022 #23 Del Skrevet 3. oktober 2022 Smør og Nugatti Fleskepølse baconpostei og majones eggesalat falukorv og majones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 3. oktober 2022 #24 Del Skrevet 3. oktober 2022 Ingenting, jeg liker ikke pålegg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 3. oktober 2022 #25 Del Skrevet 3. oktober 2022 Norvegia og paprika Egg, majones og salt Leverpostei, agurk, majones Roastbiff med potetsalat og sprøløk Servelat og majones Grovt brød med fløtemysost Avocado med salt, pepper, sitron, paprika, agurk, tomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. oktober 2022 #26 Del Skrevet 3. oktober 2022 Gamalost Hvitost Bringebærsyltetøy Leverpostei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. oktober 2022 #27 Del Skrevet 3. oktober 2022 Honning går det mye av hele året, blir ikke lei det. Ellers liker jeg Roastbeef, remulade og sprøstekt løk Leverpostei med masse rødbet Gulost med paprika Egg og kaviar, ikke hardkokt, må være litt smilende plomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #28 Del Skrevet 3. oktober 2022 Varierer. Nå om dagen går det i hvitost med enten jordbærsyltetøy eller kaviar på. Så kan jeg ha en periode med masse makrell i tomat, eller avokado, pepper og tomat. Så det varierer. Har ikke ett favorittpålegg 😅 Anonymkode: 658db...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 4. oktober 2022 #29 Del Skrevet 4. oktober 2022 Den tida jeg spiste brød så likte jeg brunost eller gulost med paprika 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå