exictence Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Fra nå av skal jeg som oftest ringe tilbake i stedet for å skrive når jeg føler for det. Det er mye hyggeligere å snakke sammen, enn å skrive. Man blir også fortere og lettere kjent. Føler det er så vanlig for tiden å chatte frem og tilbake. Så dør skrivingen ut, kanskje, eller alt går bare tregt. Det er hyggelig med meldinger, men enda hyggeligere å snakke. Hva synes du? 1 1
JegMotStrømmen Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Foretrekker å snakke jeg også. Syns det er triveligst og mest naturlig. En og annen kort meldingbeskjed hender det at jeg skriver. Fordi det er greit å ha et sjekkpunkt om det er noe man skal huske. 2
exictence Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2022 JegMotStrømmen skrev (Akkurat nå): Foretrekker å snakke jeg også. Syns det er triveligst og mest naturlig. En og annen kort meldingbeskjed hender det at jeg skriver. Fordi det er greit å ha et sjekkpunkt om det er noe man skal huske. Kjekt å høre. Enig med deg. Meldinger noen ganger er selvfølgelig veldig fint. Men ofte blir en telefonsamtale mer personlig og hyggelig. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Enig med deg Enav grunnene til at jeg falt for typen var fordi han ringte mye i bli kjent fasen. Stemme og personlighet gir mye bedre inntrykk enn tekst Anonymkode: 567ee...9e8
exictence Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2022 Ja, jeg tror faktisk det kan være et hinder for mange i dag for å møte kjærligheten. Folk skriver så mye sammen, i stedet fr å snakke. 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 exictence skrev (6 timer siden): Fra nå av skal jeg som oftest ringe tilbake i stedet for å skrive når jeg føler for det. Det er mye hyggeligere å snakke sammen, enn å skrive. Man blir også fortere og lettere kjent. Føler det er så vanlig for tiden å chatte frem og tilbake. Så dør skrivingen ut, kanskje, eller alt går bare tregt. Det er hyggelig med meldinger, men enda hyggeligere å snakke. Hva synes du? Så fremt de svarer når du ringer. Ikke alle som gjør😂 1
exictence Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (15 timer siden): Så fremt de svarer når du ringer. Ikke alle som gjør😂 Nei, men da ringer de deg tilbake når det passer dem. Akkurat som de skriver tilbake når det passer dem. Lar de være med å svare i det hele tatt, da er det jo ikke interessant likevel.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #8 Skrevet 2. oktober 2022 Spør helt på person og situasjon, for ikke å snakke om mediet. Tekster gjerne på FB Messenger eller Signal, men vil hun bruke Snap eller SMS så gidder jeg ikke, da ringer jeg heller. Liker heller ikke særlig godt å snakke med fremmede over telefonen, så inntil vi er et par, eller nesten, så går det i tekst. Anonymkode: 6143c...3f1 1
exictence Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): så inntil vi er et par, eller nesten, så går det i tekst. Anonymkode: 6143c...3f1 Sånn har jeg tenkt og før. Men nå synes jeg ikke det egentlig fungerte. Det var morsomt. Men nå vil jeg heller snakke og dermed bli lettere og nærmere kjent. Det er litt skumlere, men så hyggelig 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå