Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Hei, Jeg tror det er slik at man får halv skatt også på attføringspenger, men det jeg lurer på er i hvilke 14-dagers perioder vi får dette? Jeg fikk utbetalt fra dem idag, og hadde regnet med at jeg ville bli trukket halv skatt disse fjorten dagene og de neste 14 dager, men det stemte ikke. Men jeg hadde bare skattetrekk på 6 av 10 dager...? Skjønner ikkeno.... Noen som vet hvordan dette fungerer?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Er det slik? Det er ikke slik med penger fra arbeid er det? Nysgjerrig...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Ja, jeg har iallefall alltid fått halv skatt på lønningene i desember.
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Du får den første utbetalingen i desember skattefritt, altså neste utbetaling. Neste utbetaling i desember er med skatt. Logg deg inn på aetat sine sider så står informasjonen der.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Jeg får lønn den 10. og 25. i hver mnd. (For henholdsvis perioden 16-31. og 1-15.) Jeg har fått beskjed at den siste halve mnd i november som utbetales 10.desember, får jeg halv skatt på.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Meg over. Unnskyld, så ikke at det var spurt etter attføringspenger. Det har jeg ikke greie på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå