AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Venninna mi traff en fyr som ikke bare har et dårlig rykte, han behandlet både henne og oss vennene hennes på en ekkel måte. Var både nedlatende, kontrollerende og rett ut mobbet. Hun bestemte seg for å avslutte med ham og det var vi alle glade for. Spesielt jeg, vi er eller var bestevenninner og jeg sa meninga mi om ham og at jeg var lettet. I det siste har hun vært fraværende, og nå fikk jeg en beskjed fra henne om at han og hun har snappet masse i det siste og bestemt seg for å se om det er noe mer der, og at det føles veldig riktig for henne. Og ikke noe mer, i ettertid har hun vært veldig distansert og mer høflig overfor meg, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å fikse dette. Hun har helt klart "tatt hans side" her, og det er skikkelig sårende. Anonymkode: 18e88...3d9 1
Mt3 Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Det eneste du kan si er at du er glad i henne, og at det eneste du ønsker er at hun skal være lykkelig fordi det er noe en så fantastisk person som hun fortjener. Du kan godt rippe opp i alt som gikk galt sist, og si at du desverre ikke tror han har endret seg men at du håper det for hennes del om hun virkelig vil prøve på nytt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Venninna mi traff en fyr som ikke bare har et dårlig rykte, han behandlet både henne og oss vennene hennes på en ekkel måte. Var både nedlatende, kontrollerende og rett ut mobbet. Hun bestemte seg for å avslutte med ham og det var vi alle glade for. Spesielt jeg, vi er eller var bestevenninner og jeg sa meninga mi om ham og at jeg var lettet. I det siste har hun vært fraværende, og nå fikk jeg en beskjed fra henne om at han og hun har snappet masse i det siste og bestemt seg for å se om det er noe mer der, og at det føles veldig riktig for henne. Og ikke noe mer, i ettertid har hun vært veldig distansert og mer høflig overfor meg, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å fikse dette. Hun har helt klart "tatt hans side" her, og det er skikkelig sårende. Anonymkode: 18e88...3d9 Det som skjer er at han egentlig allerede hadde kommet under huden på henne. Han vet allerede hvordan han skal ordlegge seg for en unnskyldning. Nå er hun på rosa skyer, bobler, regnbuer og alt fordi at alle andre tok jo feil. Kun basert på hvor flink han er til å snakke for seg. Det jeg gjorde med venninne i samme situasjon er å bare si at jeg er glad i henne, bryr meg henne, hadde gitt samme råd til andre, men at jeg er her for henne uansett. Anonymkode: 16f1b...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå