Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hodestups forelsket enda etter 1,5 år men vært litt frustrert da han har alltid dårlig råd og om vi skal finne på noe å gjøre sammen så er det jeg som foreslår og betaler. 

Vi har likt utbetalt og vet hvor mye gjeld han har og vet at han burde ha mer til overs hver måned. Har prøvd å spørre han hvorfor han alltid er så blakk og bare fått svar at han føler seg dårlig når jeg alltid betaler for det meste. Vi bor ikke sammen da, men om jeg er over hos han i noen dager så betaler jeg for 80 % av all mat. 

Men fant nå ut hva han gjør med pengene sine, han gir de bort til sine ulike nett spille venner. Nei, vi er ikke i tyve årene ! Og jeg sitter her lei meg, det har aldri vært regninger/gjeld som har vært årsaken til at jeg må betale fot det meste.

Det er bare at han har prioritert å gi sine vekk, og jeg føler det sier mye om hva han egentlig føler om oss. Ikke har han noe særlig sex lyst heller, men det kan jeg leve med da vi har det egentlig fint sammen ellers. 

Men nå føler jeg meg bare utnyttet, samtidig så er det jo kanskje urettferdig da det er jo jeg som har foreslått å gå ut å spise osv, og er jo meg som velger å fylle kjøleskapet hans når det er helt tomt. For føles feil å bare gå kjøpe mat til meg og ingenting til han.

Føler meg så dum nå, elsker han og kan ikke tenke meg livet uten han men vurderer å avslutte da han kommer nok alltid til å holde på slik.

Hva ville du ha sagt ? Gjort ?

Anonymkode: e03d8...ef8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer ikke til å endre seg, så dump ham. Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 3aa27...ca2

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå trenger du hvertfall ikke ha dårlig samvittighet for å slutte å spandere på han. 

Anonymkode: 42e3e...f37

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde sagt ærlig at for at en fremtid mellom oss skulle være mulig må han ta en skikkelig revurdering av økonomiske valg, og vise at han satset på oss. Slutte med slikt uvett.

Så må du stå for det, og faktisk klare å gå om han ikke tar det seriøst. Noen ganger må man ta en kjærlighetssorg istedenfor å gå for et liv i sorg og frustrasjon. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor gjør han det???

• Liker 1
Skrevet
Motelvibes skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gjør han det???

For å være snill tror jeg. 

Skrevet

Dump

Anonymkode: 154cb...94f

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For en idiot 

Anonymkode: 42e3e...f37

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men ikke så viktig å være snill mot deg?

Anonymkode: 611e1...8a5

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler meg så dum nå,

Akkurat som du burde. 

Anonymkode: 0437a...775

Skrevet

Slutt å betale for ham. 

• Liker 3
Skrevet

Dette må ju vare tull, finnes vel ingen normal begavet kar, som gør sån  🤔

• Liker 1
Skrevet

Dessverre helt sant, tenkt og tenkt på hvordan jeg skal si til han at jeg er såret over å være en så lav prioritet. Han gir penger til noen han ser på som venner, selvom han ikke har møtt de. Og så sier han til meg at det koster for mye å kjøre å besøke meg. 

Leser det jeg selv skriver og jeg er jo dum, han forteller meg hele tiden hvor mye han elsker meg, men er lite handling bak de ordene. 

Skrevet

Høres spesielt ut! Han betaler ikke vennene sine for at dem skal gjøre noe spesielt for han online?

Jeg hadde absolutt dumpa han. Du er tydeligvis i andrerekke og spillvennene kommer først! Jeg hadde ikke orka det over lengre tid. Snakk om dårlig holdning at du skal betale så mye, og han skal gå blakk fordi han har dårligere prioriteringer enn deg.. 

Skrevet

Mannen høres ikke helt vel bevart ut. Han blir jo utnyttet av folk han ikke vet hvem er. 

Det er noen røde flagg. Har han virkelige venner utenom spille vennene? Jobber han? 

Og selv om han er snill og sier at han elsker deg, hvordan tror du at det vil være  bo i sammen med han? Spør han hvordan han ser for seg en framtid sammen med deg? Økonomiske forpliktelser osv. Hvis han allerede nå prioriterer folk han aldri har møtt fremfor deg, så vet du mest sannsynlig hvordan fremtiden vil bli. 

Din reaksjon er det eneste som er normalt her. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dessverre helt sant, tenkt og tenkt på hvordan jeg skal si til han at jeg er såret over å være en så lav prioritet. Han gir penger til noen han ser på som venner, selvom han ikke har møtt de. Og så sier han til meg at det koster for mye å kjøre å besøke meg. 

Leser det jeg selv skriver og jeg er jo dum, han forteller meg hele tiden hvor mye han elsker meg, men er lite handling bak de ordene. 

Hva betaler han de for? Høres suspekt ut. Forlat han, før du er surret inn i noe kriminelt….

Skrevet

Nei, er ikke noe kriminelt. Vanlig å "støtte" hverandre på denne nett plattformen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, er ikke noe kriminelt. Vanlig å "støtte" hverandre på denne nett plattformen. 

Og hva får han for det?

• Liker 1
Skrevet

Du fortjener så jævla mye bedre. Han virker dum og blind for hvor heldig han er som har deg. Han vil heller støtte online venner enn å stabilisere økonomien slik at dama hans slipper å fylle kjøleskapet hans og betale for så og si alt?

• Liker 3
Skrevet

Så han donerer penger til en streamer/streamere på twitch?

Anonymkode: f1082...6a7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...