AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Vet at jeg kommer til å få mye kritikk her nå…. Jeg har gått ned 10kg på 2,5mnd. Den førstte mnd spiste jeg bare knekkebrød, grønnsaker egg og kylling/hvit fisk. Gikk ned i vekt. Siste mnd har jeg vært sååå lei av egg og grønnsaker at jeg ikke har klart få det i meg. Det jeg derimot har spist er små måltider med skikkelig usunn mat, men holder meg på 1000kcl. I dag: aunt mabel muffins til frokost, aunt mabel muffins til lunsj og skal ha omelett med to egg, kokt skinke og tomat til middag. På kveden er jeg aldri sulten uansett, så da spiser jeg ikke. Tilsammen blir dette ca. 1000kcl. Jeg drikker ikke noe med kalorier i seg. Og jeg er mett og glad hele dagen. Vet jo at dette er koko og ikke kan fortsette, men det er ikke så lett å stoppe når vekten går rett vei og jeg føler meg i fin form… tar tran og multivitamin. Noen andre som slanker seg lignende? Anonymkode: b6334...48b 2
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Jeg vet om en som slanket seg på vafler. Det er fullt mulig. Det handler om å ligge i kaloriunderskudd, det viktigste er ikke hva du spiser, men hvor mye du spiser. Endret 1. oktober 2022 av Embla Othea 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Jeg vet om en som slanket seg på vafler. Det er fullt mulig. Det handler om å ligge i kaloriunderskudd, det viktigste er ikke hva du spiser, men hvor mye du spiser. Bra det ikke bare er meg😅☺️😅 Anonymkode: b6334...48b
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra det ikke bare er meg😅☺️😅 Anonymkode: b6334...48b Nope. Men jeg anbefaler folk å slanke seg på næringsrik mat for helsens skyld 😊 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Nope. Men jeg anbefaler folk å slanke seg på næringsrik mat for helsens skyld 😊 Absolutt, må komme meg tilbake til det igjen:-) Har igjen 10kg til passe bmi☺️ Anonymkode: b6334...48b
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt, må komme meg tilbake til det igjen:-) Har igjen 10kg til passe bmi☺️ Anonymkode: b6334...48b Lykke til 💜
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 Heh, dette var en snedig vri på slanking. Sikkert ikke sunneste måten å gjøre det på, men jeg tenker jo at å slanke seg er ganske vanskelig, og hvis det er dette som hvert fall en periode skal til for at du skal holde ut, så tenker jeg det er bare å kjøre på. Helsegevinsten ved å komme seg ned i vekt er nok i lengden langt større enn at du har noen uker eller måneder hvor Aunt Mabel’s står for frokost og lunsj! Anonymkode: 0cc71...43e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Lykke til 💜 Takk🌸 Anonymkode: b6334...48b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heh, dette var en snedig vri på slanking. Sikkert ikke sunneste måten å gjøre det på, men jeg tenker jo at å slanke seg er ganske vanskelig, og hvis det er dette som hvert fall en periode skal til for at du skal holde ut, så tenker jeg det er bare å kjøre på. Helsegevinsten ved å komme seg ned i vekt er nok i lengden langt større enn at du har noen uker eller måneder hvor Aunt Mabel’s står for frokost og lunsj! Anonymkode: 0cc71...43e Hehe, tenker jeg og. Blir faktisk veldig mett på en muffins. Sulter på ingen måte☺️ Anonymkode: b6334...48b
kraftwerk Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Hva du slanker deg på bryr ikke meg så mye, men med et såpass rigd kosthold hvor man raser ned i vekt. Så tilsier statistikken at de fleste raser opp i vekt igjen med en gang. Så det anbefales å ha et normalt kosthold når man slanker seg, slik at vekten forblir lav også i fremtiden. Eller har du tenkt til å spise dette resten av livet? 😅. Endret 1. oktober 2022 av kraftwerk 1
Embla Othea Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk🌸 Anonymkode: b6334...48b Dessuten vil jeg anbefale deg å ikke ligge under 1200 kcal/dag. Du kommer til å bli syk hvis du spiser 1000 kcal/dag i lengden. 1 1
Soleil70 Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 Skjønner deg godt jeg, de muffinsene er kjempegode! Spiste to forrige søndag 🤭
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 Soleil70 skrev (Akkurat nå): Skjønner deg godt jeg, de muffinsene er kjempegode! Spiste to forrige søndag 🤭 Hehe, ja de er kjempegode😋 Anonymkode: b6334...48b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 Hadde spydd om jeg måtte levd på sånne søte muffins, men du gjør jo som du vil. Anonymkode: a21a3...c51
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 Tror jeg hadde villet ha ett sunt måltid pr dag iallefall, salat med kylling f.eks, inkl avokado som gir sunt fett. Også heller muffins til to andre måltid? 😄 Anonymkode: 4c5a8...e10
Kaneel Skrevet 1. oktober 2022 #16 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror jeg hadde villet ha ett sunt måltid pr dag iallefall, salat med kylling f.eks, inkl avokado som gir sunt fett. Også heller muffins til to andre måltid? 😄 Anonymkode: 4c5a8...e10 Det er jo det hu gjør..
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #17 Skrevet 1. oktober 2022 kraftwerk skrev (29 minutter siden): Hva du slanker deg på bryr ikke meg så mye, men med et såpass rigd kosthold hvor man raser ned i vekt. Så tilsier statistikken at de fleste raser opp i vekt igjen med en gang. Så det anbefales å ha et normalt kosthold når man slanker seg, slik at vekten forblir lav også i fremtiden. Eller har du tenkt til å spise dette resten av livet? 😅. Ja lest det jeg og:-) Men vil fortsette å telle kalorier når jeg er kommet ned dit jeg vil for å unngå å gå opp igjen. Og det blir sikkert en muffins eller to da og innimellom🫣😅🫣 Anonymkode: b6334...48b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #18 Skrevet 1. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen andre som slanker seg lignende? Anonymkode: b6334...48b Jeg slanket meg en stund på sjokoldekjeks. Absolutt ikke det sunneste. Men kjeksene gjorde det lett å dimensjonere måltidene etter kalorier, smakte godt og jeg ble like mett på det som sunn mat. For meg handlet det også om at når måltidene mine var sjokoladekjeks så hadde jeg ingen grunn til å spise godteri i mellom måltidene. Jeg hadde jo godteri til både lunsj og kveldsmat. Når det er sagt så hadde jeg denne slankekuren kun en begrenset periode. Å leve på sjokoladekjeks som varig kosthold er neppe lurt. Anonymkode: 3254c...de6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #19 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg slanket meg en stund på sjokoldekjeks. Absolutt ikke det sunneste. Men kjeksene gjorde det lett å dimensjonere måltidene etter kalorier, smakte godt og jeg ble like mett på det som sunn mat. For meg handlet det også om at når måltidene mine var sjokoladekjeks så hadde jeg ingen grunn til å spise godteri i mellom måltidene. Jeg hadde jo godteri til både lunsj og kveldsmat. Når det er sagt så hadde jeg denne slankekuren kun en begrenset periode. Å leve på sjokoladekjeks som varig kosthold er neppe lurt. Anonymkode: 3254c...de6 Jeg tenker akkurat som deg☺️ Craver jo ikke godteri utenom måltidene nå. Har heller ikke tenkt til å fortsette med dette, men at det blir noen dager innimellom gjør det nok garantert. Anonymkode: b6334...48b
*Mocca* Skrevet 1. oktober 2022 #20 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg skjønner bare ikke at du klarer deg på muffins.... De er rågode... Men man er jo sulten igjen etter 30-60 min.... Blodsukkeret går rett i taket og rett i kjelleren igjen... Men sålenge du om ikke lenge kommer deg opp på mer kalorier inn... Og sunn mat igjen.....så er det det viktigste.
Anbefalte innlegg