Gå til innhold

Menn som sier at "alle" damer er pene

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste menn som har sagt at de synes jeg er pen,er de som ikke har draget på damer. Og jeg vet at de lyver, for pen er jeg absolutt ikke. Så har jeg fått høre at de har sagt til eller om andre damer at de også er pene, uten at det er sant. Men de er allikevel enig i at damer som faktisk er pene,er det. Hvorfor er noen menn sånn at de sier at "alle" damer er pene når det ikke er sant? Det virker veldig desperat for meg ihvertfall.

Anonymkode: 0bbcd...605

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste menn som har sagt at de synes jeg er pen,er de som ikke har draget på damer. Og jeg vet at de lyver, for pen er jeg absolutt ikke. Så har jeg fått høre at de har sagt til eller om andre damer at de også er pene, uten at det er sant. Men de er allikevel enig i at damer som faktisk er pene,er det. Hvorfor er noen menn sånn at de sier at "alle" damer er pene når det ikke er sant? Det virker veldig desperat for meg ihvertfall.

Vil du at de skal stygt om andre mennesker? Tror du har problemer. 

Anonymkode: d4aa4...c1a

• Liker 1
Skrevet

Menn prøver å gjøre seg mer attraktiv ved å rose.

• Liker 1
Skrevet

Smisk, de tror kvinner liker lettbeinte komplimenter..jo mer jo bedre.

Også er det jo slik at enkelte sluker det rått.

Hilsen mann34

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Huff så slemme de er

Anonymkode: 5a5b2...8e3

Skrevet

Skal en heller si "æsj nei, du er ikke pen!"? Det er jo bare slemt. Jeg hadde nok sagt at du er pen hvis du hadde spurt meg, men det betyr på ingen måte at jeg er interessert. Du blander vanlig høflighet med desperasjon.

Anonymkode: acb3c...45e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil du at de skal stygt om andre mennesker? Tror du har problemer. 

Nei, men jeg lurer på hvorfor de lyver.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal en heller si "æsj nei, du er ikke pen!"? Det er jo bare slemt. Jeg hadde nok sagt at du er pen hvis du hadde spurt meg, men det betyr på ingen måte at jeg er interessert. Du blander vanlig høflighet med desperasjon.

Nei,da lar man heller være å si noe. Jeg spør heller aldri,de har bare sagt det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal de si til andre at de er stygge? Som en som har blitt kalt stygg av jenter kan jeg si at det ikke er ønskelig. 

og du sier du ikke er pen men tror du at noen hadde vært interessert i deg om de synes du er stygg? Nei! Du kan være pen for noen. 

• Liker 2
Skrevet

Alle mennesker er da pene på sitt vis.

Alle har sin sjarm, enkelt og greit.

(Unntak ifra regelen eksisterer)

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Hva skjedde med: «Beauty is in the eye of the beholder»? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei,da lar man heller være å si noe. Jeg spør heller aldri,de har bare sagt det. 

Da er sannsynligheten stor for at de faktisk synes at du er pen, selv om du selv ikke klarer å forstå hvorfor. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skal de si til andre at de er stygge? Som en som har blitt kalt stygg av jenter kan jeg si at det ikke er ønskelig. 

og du sier du ikke er pen men tror du at noen hadde vært interessert i deg om de synes du er stygg? Nei! Du kan være pen for noen. 

Jeg har blitt kalt stygg oftere enn jeg har blitt kalt pen ,så jeg vet hvordan det er.

• Hjerte 1
Skrevet

Gapet mellom stygg og pen er ganske liten for de fleste menn.

Anonymkode: 070e2...f87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har blitt kalt stygg oftere enn jeg har blitt kalt pen ,så jeg vet hvordan det er.

Fæle folk er.. har aldri kalt noen stygg og kommer aldri til og gjøre det

• Nyttig 1
Skrevet

Smak er individuelt.

Anonymkode: 354fd...27b

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje det stemmer. Det kan være noe de sier for å innynde seg hos deg, eller fordi de mener det.

Jeg var sånn som ung. Den første kjæresten ble jeg sammen med fordi jeg var desp etter sex og nærhet. Tenkte det skulle hjelpe på dårlig selvtillit. Hun var vel det vi kaller for "stygg". Kynisk som jeg var, løy jeg og sa at hun var såå pen!
  Etter hvert som vi ble bedre kjent og veldig gode venner, pluss at sex gjør noe med en, så skammet jeg meg!  Jeg var skikkelig drittsekk som ville utnytte henne for sex! Nå så jeg henne på en helt annen måte. Hun var aldeles ikke stygg!! Ikke sånn klassisk skjønnhet eller fotomodell, på ingen måte. Men jeg synes ikke lenger at jenter er stygge. Folk som snakker og synes sånn om andre er noen skikkelig duster. Kjempepene mennesker kan bli kjempestygge hvis de oppfører seg heslig.

Anonymkode: a076c...e0e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Sier han at du er pen, så synes han det. 

Ellers ville jeg sagt skjønn, herlig, deilig, fin. I mine øyne er det enda mer vakkert.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje det stemmer. Det kan være noe de sier for å innynde seg hos deg, eller fordi de mener det.

Jeg var sånn som ung. Den første kjæresten ble jeg sammen med fordi jeg var desp etter sex og nærhet. Tenkte det skulle hjelpe på dårlig selvtillit. Hun var vel det vi kaller for "stygg". Kynisk som jeg var, løy jeg og sa at hun var såå pen!
  Etter hvert som vi ble bedre kjent og veldig gode venner, pluss at sex gjør noe med en, så skammet jeg meg!  Jeg var skikkelig drittsekk som ville utnytte henne for sex! Nå så jeg henne på en helt annen måte. Hun var aldeles ikke stygg!! Ikke sånn klassisk skjønnhet eller fotomodell, på ingen måte. Men jeg synes ikke lenger at jenter er stygge. Folk som snakker og synes sånn om andre er noen skikkelig duster. Kjempepene mennesker kan bli kjempestygge hvis de oppfører seg heslig.

Anonymkode: a076c...e0e

Tror det er noe i det du sier. De vil bare ha en dame og smisker. Er forresten enig i den siste setningen din.

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tror ikke de lyver, menn er flinke til å finne de pene trekkene til kvinner, alle kvinner har noe som er pent, menn fokuserer på det som er pent, en av de få gode egenskaper menn har

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...