Gå til innhold

STORE kvitteringer i utlandet/Europa! Hva feiler dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere europeiske land jeg har vært får du gigantiske kvitteringer uansett hvor lite du handler. Bare en banan, og du får et kjempe papir! Hva er det som feiler dem? 

Anonymkode: ec811...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norge er ekstremt langt fremme når det gjelder betalingsautomater m.m. I tillegg er vi overlegne de fleste andre land når det gjelder kassasystemer og rullebånd i matbutikker.

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (1 time siden):

Norge er ekstremt langt fremme når det gjelder betalingsautomater m.m. I tillegg er vi overlegne de fleste andre land når det gjelder kassasystemer og rullebånd i matbutikker.

Men uansett. Hva slags sopp mente vi trengte en gigantisk lapp for bare en banan??? 
Men Norge er bra treige de og. Vi trenger ikke et helt a4 papir som dokument. Kunne vært mindre.

Skrevet

Snak for deg selv! Skulle ønske a4 var standard for kvitteringer slik jeg kan legge det i en mappe, istedenfor det faenskapet vi får nå.

Anonymkode: 48831...78e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snak for deg selv! Skulle ønske a4 var standard for kvitteringer slik jeg kan legge det i en mappe, istedenfor det faenskapet vi får nå.

*snakk

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke små permer som matcher str? Men finnes jo binders og beholdere du kan ha det i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...