AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Som tittelen sier, jeg lurer på om noen har strømvtale med Motkraft og kan gi en tilbakemelding; pros and cons? Anonymkode: 4a672...207
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg har prøvd å bestille abonnement fra dem to ganger, men hører aldri noe. Så det er min erfaring. Noen som har opprettet abonnement der i det siste? Anonymkode: 1113c...c39
TBergh Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Hei. Jeg opprette ab. tidlig i våres. Kun positive erfaringer. Får delt faktura fra Motkraft og fra Lede. Får stort sett først faktura fra Motkraft, så kommer kompensasjonen fra Lede, noen få dager etter. Jeg betaler alle min regninger pr den 20. Har ikke lagt merke til annet enn at Motkraft har noen dagers forfallstid etter den 20. Seneste jeg har mottatt strømkompensasjonen fra Lede har vært 4 - fire dager, etter at jeg har betalt. Med vennlig hilsen TBergh.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Har hatt Motkraft i ca 6 mnd og det har aldri vært et problem. Grei oversikt over strømmen og faktura kommer når den skal. Ingenting å si på dem, merker det ikke i hverdagen og da er alt som det skal være. Anonymkode: 7a778...f98
Bombasi Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Har hatt Motkraft, men byttet. Markedets dårligste og mest uoversiktlige app, og har fungert bare halvveis siden mai etter en oppdatering. Ting går så syyyykt tregt, og at appen ikke fungerer stresser de ikke over. Ellers har man lite med strømselskap å gjøre, og fakturaen kommer jo alltids på normal måte. De er/var (vet ikke nå) for øvrig ikke markedets billigste strømselskap, slik de annonserte tidligere. Karakter 3 fra meg. Jeg byttet pga appen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Bombasi skrev (1 minutt siden): Har hatt Motkraft, men byttet. Markedets dårligste og mest uoversiktlige app, og har fungert bare halvveis siden mai etter en oppdatering. Ting går så syyyykt tregt, og at appen ikke fungerer stresser de ikke over. Ellers har man lite med strømselskap å gjøre, og fakturaen kommer jo alltids på normal måte. De er/var (vet ikke nå) for øvrig ikke markedets billigste strømselskap, slik de annonserte tidligere. Karakter 3 fra meg. Jeg byttet pga appen. Så rart, appen har fungert hele tiden hos meg 🤔 Anonymkode: 7a778...f98
Bombasi Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så rart, appen har fungert hele tiden hos meg 🤔 Anonymkode: 7a778...f98 Hos noen kunder falt appen ned i mai og fungerte ikke i 7-8 uker. Dette var Motkraft klar over, og de "jobbet for å fikse det".... Men ingen stress der i gården. Etter det fungerte den OK, men synes appen er dårlig designet og uoversiktlig. Den klart dårligste av alle de strømappene jeg har prøvd hittil. Så orket ikke være kunde der mer. Ser ingen grunn til det heller når jeg fant en billigere avtale en annen plass. Men det er et selskap i startfasen, og vil vokse med tiden. Så kanskje det blir bra tilslutt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 Vi har hatt Motkraft siden vi flyttet for ca et halvt år siden, er stort sett fornøyd men som Bombasi sier så er ikke appen den beste verken når det kommer til design eller stabilitet. Jeg har hatt en del krøll med den på min telefon (Android), men samboeren min syns den fungerer greit (iOS). Anonymkode: 7ff07...708
jabx Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Bombasi skrev (På 1.10.2022 den 13.40): De er/var (vet ikke nå) for øvrig ikke markedets billigste strømselskap, slik de annonserte tidligere. Har du en kilde på det? Tar du da med lokketilbud med begrenset varighet fra andre med i beregningen?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Har fortsatt motkraft, hatt siden april. Aldri noe tull, får faktura kjapt etter månedsslutt. Appen har fungert hele veien og gir meg oversikt over det jeg trenger; forbruk, pris og endelig faktura. Savner ikke noe mer. Anonymkode: 7a778...f98 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 Har hatt motkraft siden oktober i fjor. Var noe krøll med en tidligere versjon av app, hvor jeg ikke fikk opp nyeste faktura, og en gammel faktura sto ubetalt, men det er ett år siden. Ikke opplevd noe krøll med app siden da. Da var de rask å svare på kundeservice. Anonymkode: 84f44...d0c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 Har Motkraft pga billig strøm, og er fornøyd med det. Vært kunde i et år. Faktura betales automatisk i nettbanken, - og de har aldri rotet med mva og slikt som de forrige jeg var kunde hos. Bor i nord. Anonymkode: c7a9a...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå