Gå til innhold

Hva betyr denne drømmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømte i natt at jeg etter mye mas hos en stor arbeidsgiver i byen fikk opplæring i kasse. Det var en kjempestor butikk med jungel av kasser. Fikk denne opplæringen fordi mange var syke med en ny virus og behovet var stort. 

Etterhvert kom alle de som var syke tilbake på jobb og jeg fant ikke en eneste ledig kasse, gikk bare rundt desperat med min pengeboks. Til slutt ga jeg opp og skulle ta lokal fly hjem istedet for buss. Flyet tok jeg med min datter som toåring og noen jeg kjente. Flyet var en halvtime forsinket, min bekjente kjente kapteinen godt. Det var et fly med 6 passasjerer og den landet på motorveier... 

Flyturen tok uventet lang tid, dette var første gang jeg tok lokalfly, så jeg var usikker på hvor lang reisa skulle være. Når jeg og min bekjente fra nabolaget gikk av merket vi ganske snart at vi var på feil sted. 

Det virket som min bekjente klandret meg noe for dette, noe jeg syntes var urettferdig fordi jeg hadde stolt på at hun var på korrekt fly da hun ofte tok fly hjem. 

Ja, nå visste jeg at jeg hadde problem fordi jeg var jo uten jobb og hadde lite penger, hvordan skulle jeg og datteren komme oss hjem igjen? 

Etterhvert slo det meg inn at jeg var i Geiranger, det var en vakker utsikt fra hotellet, med fosser og turlise bassenger i fjellet der vann samlet seg og merkelig nok luksushus rett ved bassengene. 

Der var en lokalbutikk i Geiranger som trengte tilkallingshjelp, folkene der var kjempe hyggelige. Over veien var det en innendørs festival/lekeplass som min datter nesten sprang til før jeg rakk å fange henne når hun sprang mot denne over en trafikkert vei. Syntes det var uansvarlig av de å ha slik innbydende front rett over en trafikkert vei. 

I drømmen var jeg så uflidd, hår til alle kanter og i en grønn gammel hm jakke, datteren min var kledd i rosa og var konstant snørrete. 

Jeg begynte å vurdere å bli i Geiranger, det var jo mye styr å komme seg hjem derfra og det var dessuten behov for folk med kasseerfaring. Men jeg hadde folk som ventet på meg hjemme.... tok opp telefonen og der sluttet drømmen. 

Noen som kan si hva det betyr? 

Anonymkode: cdc79...7b6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...