AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #1 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg har 60/40 samvær med sønnen min, men nå som jeg ser barnefar har kommet i forhold med en kvinne som kan ha en dårlig påvirkning på barnet mitt ønsker jeg å få 100% foreldrerett over barnet. Hvordan bør jeg gå frem med dette? Anonymkode: 0cd2f...2b5
GammelKaktus Skrevet 1. oktober 2022 #2 Skrevet 1. oktober 2022 😅 Hva er din definisjon på en usunn kvinne? 14
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #3 Skrevet 1. oktober 2022 Far må nok ha vist særdeles dårlig skjønn og det må legges frem klare bevis hvis du skal komme noen vei. Kan du komme med eksempler på hvorfor hun ikke egner seg som stemor? Anonymkode: b138d...904 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #4 Skrevet 1. oktober 2022 Bruker hun narkotika? Som du kan bevise misbruket av? Bruker hun psykisk- eller fysiskvold mot barnet ditt? Misbruker hun barnet ditt? Antar at du kan svare nei på alle spørsmålene, du har INGEN og absolutt INGEN sak! Du vil heller fremstå som den bitre eksen Anonymkode: e7622...254 10 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Du må skaffe deg en advokat. Det første du må gjøre er å få advokatens vurdering på om det er noen realitet i kravet ditt. Jeg lurer nemlig også på hva en usunn kvinne er. Hvis det dreier seg om at hun spiser matvarer som inneholder sukker kan du bare glemme det. Anonymkode: 1cf12...5f6 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): 😅 Hva er din definisjon på en usunn kvinne? Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #7 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Troll 😂😂😂 Anonymkode: e7622...254 21 4
Troyamin Skrevet 1. oktober 2022 #8 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Åååå! Så dette er kun en dårlig kamuflert fat-shaming tråd...?!🙄 13
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #9 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Det er ikke ulovelig. Du har en ikke-sak. Nei jeg sier ikke dette forsi jeg er overvektig selv. Jeg har bmi lavere enn jeg egentlig bør (kkke ulovelig det heller). Anonymkode: 4b408...00c
GammelKaktus Skrevet 1. oktober 2022 #10 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Var det jeg tenkte🤣 Lykke til med det😏🍟🍔🥓🍕🌭 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #11 Skrevet 1. oktober 2022 Troyamin skrev (3 minutter siden): Åååå! Så dette er kun en dårlig kamuflert fat-shaming tråd...?!🙄 Nr to i dag, mon tro TS holder til i samlivsforumet og snakker om stygge elskerinner også😂 Anonymkode: 57692...19d 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Så så, sola har stått opp nå. Da blir slike som deg forsteinet. 🧙♀️ Anonymkode: 1cf12...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #13 Skrevet 1. oktober 2022 Nå skal jeg gå å spise pizza til frokost, fordi jeg kan og fordi jeg vil! 🤡 Anonymkode: e7622...254 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #14 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå skal jeg gå å spise pizza til frokost, fordi jeg kan og fordi jeg vil! 🤡 Anonymkode: e7622...254 Gå og gjør det du 🐷 Anonymkode: 0cd2f...2b5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #15 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Er det alt? Anonymkode: c3d2a...5ec
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #16 Skrevet 1. oktober 2022 Så du skal kreve full omsorg, og bryte båndet mellom barnet og faren, fordi kjæresten til far er overvektig og «serverer fettete mat» ? 🤦♀️ Anonymkode: 63569...11a 1
I Grosny Skrevet 1. oktober 2022 #17 Skrevet 1. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Ikke noe barnevernssak eller barnefordelingssak det der. Fett er forresten ikke farlig dersom mengden er grei nok. Det du må gjøre er å kompensere slik at barnet ditt får sunt kosthold hos deg, og så passer du på at han får lekt litt fysisk. Spiller han ikke ball med de andre barna så kan du gjøre det med han, og du kan ta han med på fine turer i skogen. Du har allerede 60/40, så det er tidsbegrenset hvor mye kostholdet hans sklir ut. Endret 1. oktober 2022 av I Grosny 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #18 Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun er svært overvektig, jeg har sett åssen kosthold hun serverer. Sånn fettete mat vil jeg ikke at mitt barn skal leve rundt, jeg har alltid satt stort fokus på kosthold å jeg skal ikke la dette menneske ødelegge mitt barn! Anonymkode: 0cd2f...2b5 Kanskje hun kan skrive korrekt? Anonymkode: 9a4c5...c51 6
Tiuren Skrevet 1. oktober 2022 #19 Skrevet 1. oktober 2022 Jeg vil på det sterkeste anmode dem til å anmelde forholdet til alle relevante instanser, meld ifra til politi, barnevern, brannvesen, skole og sivilforsvaret. Slike fettete påvirkning skal ikke gå upåaktet. De bør og anmode om assistanse fra et par av de tørste advokatkontorene, og kreve at de stiller med sine beste folk. Og gjør det snarest, om 12 timer står solen opp! 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #20 Skrevet 1. oktober 2022 Og nøyaktig hva trenger du hjelp til? Anonymkode: 84902...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå