Gå til innhold

Så dama min kjæreste var utro med, og det er absolutt noe av det verste jeg har sett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at de aldri gjør en upgrade?

Anonymkode: 33a68...ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ille? Beskriv 😅

Anonymkode: 1d791...792

Skrevet

Kan vel være bedre i senga enn deg selvom hun ikke er pen?

Anonymkode: 7101b...bc9

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Du veit det at ikke alt handler om utseende eller??

Anonymkode: f54c7...307

• Liker 10
Skrevet

Nei, elskerinner er troll hele hurven. Eller kanskje ikke.. uansett..

Hørte her om dagen at når en mann er lei av dama han har hjemme så føler han at hun mangler 10% for å være perfekt.

Etterhvert blir han veldig klar over disse 10% prosentene som mangler og hvis han ser en dame som har disse kvalitetene damen hans mangler så tenker han at hun er perfekt…

Problemet er at hun gjerne bare er totalt 10 % av hva han faktisk ønsket seg..

Så nå sitter han der med 10% istedenfor de 90% han hadde..

Anonymkode: aa92e...0b2

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du veit det at ikke alt handler om utseende eller??

Nei åpenbart ikke🤣

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan vel være bedre i senga enn deg selvom hun ikke er pen?

Anonymkode: 7101b...bc9

Tror jeg heller ikke

Skrevet

Noen ganger handler det bare om spenning og variasjon, tror jeg. Det spiller ikke så stor rolle hvem det er. Eller kanskje de hadde veldig god kjemi.

Anonymkode: a4196...774

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei åpenbart ikke🤣

Vel, jeg har lyst å slenge ut at ofte er jenter litt lengre ned på skalaen mer frigjort i senga, men det stemmer ikke alltid.

Men hun har vel noen kvaliteter du ikke har, det du har skrevet hittil i tråden forteller meg ikke at du er en voldsomt hyggelig person med fine holdninger til andre. Kanskje det vippet lasset?

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, jeg har lyst å slenge ut at ofte er jenter litt lengre ned på skalaen mer frigjort i senga, men det stemmer ikke alltid.

Men hun har vel noen kvaliteter du ikke har, det du har skrevet hittil i tråden forteller meg ikke at du er en voldsomt hyggelig person med fine holdninger til andre. Kanskje det vippet lasset?

Kanskje, men jeg vil uansett ikke være sammen med en mann som ligger med en hvalross, så det er like greit 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje, men jeg vil uansett ikke være sammen med en mann som ligger med en hvalross, så det er like greit 

You do you!

Også ønsker jeg det lykke til i overgangsalder, graviditet, sykdom eller hva annet som eventuelt kan kommet bite deg i rævva senere i livet🤗

• Liker 11
Skrevet

I en del av de tilfellene jeg har vært vitne til hvor han faktisk har forlatt kona for elskerinnen og er på runde 2 med barn og hele pakken, så har han gjort en upgrade rent utseendemessig. 

Men dette med bare et fylleknull på byen, der tror jeg menn generelt kan harve over mye rart. 

Utroskap handler ofte bare om å bli begjært.. kanskje du er en litt kald fisk? 

Anonymkode: 241a0...530

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så hvis elskerinnen hadde vært rålekker, så hadde det vært helt greit at han var utro?

Jeg vil si at utroskap i seg selv er dumpegrunn, helt uavhengig av hvem han var utro med.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 10
Skrevet

Jeg forsvarer ikke utroskap, men det kan også være emosjonell tiltrekning som er like sterke som den fysiske tiltrekningen. 

Jeg skjønner du er forbannet og det er sikkert godt å se henne og at det tar bort indre bilder. Det hjelper der og da, kanskje. Men, kjæresten din er fortsatt den som har bedratt deg og løyet for deg. 

Anonymkode: d08d5...71e

• Liker 2
Skrevet

Hadde det vært bedre om hun var veldig vakker? 

Anonymkode: 2fe9c...1a9

Skrevet

Kanskje hun var den eneste som ville ligge med kjæresten din. Like greit å kaste han ut og få deg noe bedre.

Anonymkode: bdd26...731

• Liker 1
Skrevet

Men for en sykt stygg måte å snakke om et annet menneske på! Mannen din er verre enn henne!

Skjønner at du er sint, men vær bedre enn dette!

• Liker 6
Skrevet
Lovis Fenja skrev (7 minutter siden):

Men for en sykt stygg måte å snakke om et annet menneske på! Mannen din er verre enn henne!

Skjønner at du er sint, men vær bedre enn dette!

Det er noe med at hvis fyren er utro med ei som er utro med ei som er litt fin eller helt hans type så kan man forstå at det skjedde. Men å kaste bort et godt forhold med felles fremtidsplaner for noe ræl? Altså hvis du kan ha råd til drømmebilen, så velger du ikke å kjøpe deg en gammel haug til 10k som ikke holder mer enn et år. 

Anonymkode: 34b54...f83

• Liker 2
Skrevet

Vel han valgte tydeligvis å ta sjansen på ødelegge forholdet deres for å være utro med henne, så det sier kanskje mer om deg enn om henne?

Anonymkode: ef22c...069

• Liker 6
Skrevet

kanskje tråd-starter har lært kjæresten sin at utseende ikke er alt her i verden? 

kanskje denne andre damen har langt flere, og bedre, kvaliteter enn det tråd-stater sitter med... 

Anonymkode: 6200d...df9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...